Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 927
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg nettopp har røyket, vil spising gjør at cannabis sitter lengre i kroppen eller mindre? Vet at drikking gjør at det kommer ut av urin raskere, men hva med spising av mat? Bør jeg være forsiktig med hvor mye spiser dagen etter røyking hvis jeg ønsker negativt piss, eller er det motsatt, at jeg kan spise så mye jeg vil?
Når du røyker senkes blodsukkeret. Om du spiser søte greier så vil blodsukkeret gå opp og du blir mindre fjern.

Det betyr ikke at du burde la være å spise.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jerna Vis innlegg
Når du røyker senkes blodsukkeret. Om du spiser søte greier så vil blodsukkeret gå opp og du blir mindre fjern.

Det betyr ikke at du burde la være å spise.
Vis hele sitatet...
Jeg forsto ikke helt, dette spørsmålet er relatert til å bestå urinprøver hos politiet.
Ser at jeg misforsto spørsmålet.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Jerna Vis innlegg
Når du røyker senkes blodsukkeret. Om du spiser søte greier så vil blodsukkeret gå opp og du blir mindre fjern.

Det betyr ikke at du burde la være å spise.
Vis hele sitatet...
Interessant, kan det være grunnen til at jeg var høy i veldig mange timer før. At jeg rett å slett ikke spiste noe før jeg kom hjem? Er forskjellen merkbar om man spiser kontra å la være?
Absolutt. Det er også forskjell på om man spiser frukt eller andre ting som er mer stabilt næringsmessig(dvs ikke høye mengder fruktsukker)

Det påvirker definitivt.


Tilbake til det op spør om:

Det er vanskelig å gi deg ett godt svar på det. Slik keg forstår det binder thc til fett.

Mange faktorer bestemmer hvor fort kroppen kvitter seg med ting. Om du er inaktiv og røyker endel, deretter setter igang med trening kort tid før du starter å levere urinprøver vil jeg tro det gir høyere utslag enn om du holder deg inaktiv.

Ingen definitive svar her desverre
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sukker er direkte motgift til thc (til ett punkt, aldri kan du spise deg edru, men litt edruere, på søt/karbo mat).

Ingen analse om hvorvidt det påvirker pisseprøver.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men med tanke på at THC setter seg fast i fett, vil ikke det si at hvis jeg spiser mindre og får mindre fett på kroppen, så vil det bli mindre THC?

Et annet, og kanskje litt dumt spørsmål, men hvis jeg tisser mye, vil det gjør jeg får THC ut av kroppen, siden urinen har THC i seg?
Ett rimelig spørsmål. Jeg er ikke skolert nok til å svare på det men jeg tror generell forbrenning spiller inn. Folk som har høy forbrenningen kvitter seg raskere med avfallsstoffer enn de som ikke har rask forbrenning..
Anonym bruker
"Varsom Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men med tanke på at THC setter seg fast i fett, vil ikke det si at hvis jeg spiser mindre og får mindre fett på kroppen, så vil det bli mindre THC?

Et annet, og kanskje litt dumt spørsmål, men hvis jeg tisser mye, vil det gjør jeg får THC ut av kroppen, siden urinen hart THC i seg?
Vis hele sitatet...
1. Ja. At man er tynnere med lav fettprosent hjelper på tiden det tar før du er ren.

Om det har noe å si om du røyker på tom mage kontra røyke samtidig som du spiser kontra spise først så røyke for hvor lenge det sitter i systemet vet jeg ikke. Et vilt gjett vil være at det er best å røyke på til mage.

2. Nja, for stoffet metaboliseres vel like fort uansett? Hvis du tisser mye før du skylt ut stoffet som allerede er i blæra, men det blir vel forsatt metabolisert i.. leveren? Og så blir det gradvis mer metabolitter i urinen uansett om du pissa masse for fire timer siden.

Uansett er det bra å ha ganske tynn urin på urinprøve, for du havner under cut-off verdi lettere, og det blir min erfaring aldri noe pes rundt det om du drikker bare nok og får pissa ut morgenurinen. Har hatt klar urin flere ganger uten noen spørsmål eller form for reaksjon.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Når du røyker senkes blodsukkeret. Om du spiser søte greier så vil blodsukkeret gå opp og du blir mindre fjern.

Det betyr ikke at du burde la være å spise.
Vis hele sitatet...
Så du sier at om man noen gang får noia på cannabis, kan man spise for å bli edru?
Det hjelper til å bli litt mer edru men en ting som spesifikt skal hjelpe på noia er nykverna pepperkorn. Som man skal snuse inn duften av.