Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1132
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, lurer bare på om vis du røyker flere ganger på en dag, vil det ta lengre tid før thc’en går ut av urinet? Er helt clean fra før av.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Om noen vet noe plis svar fant ingenting på Google
Det er ikke noe problem å finne det på google, og svaret er selvfølgelig ja.
Jeg har venner som har vært eller er under tisseprøve kontroller og ikke kan røyke. Men når de røyker bare en gang etter tisse kontrollen så rekker det å gå ut av kroppen frem til neste gang de skal teste seg.

Men for en som røyker fast hver dag så går det fort over en måned før man er helt ren.

Jeg vil tro at jo mer thc du fyller på kroppen, jo mer metta blir kroppen og det tar lengre tid å tømme thc lagrene helt.

Med det sagt så tar det sikkert litt lengre tid før thc går ut av urinen om du røyker 4 jointer på en dag kontra om du røyker en joint.

Hvor lang tid, det vet jeg ikke.
thc lagrer seg i fettceller, så det kommer ann på metabolismen, høyde, vekt og aktivitetsnivå på den som røyker.
Sitat av GoSætra Vis innlegg
Jeg har venner som har vært eller er under tisseprøve kontroller og ikke kan røyke. Men når de røyker bare en gang etter tisse kontrollen så rekker det å gå ut av kroppen frem til neste gang de skal teste seg.

Men for en som røyker fast hver dag så går det fort over en måned før man er helt ren.

Jeg vil tro at jo mer thc du fyller på kroppen, jo mer metta blir kroppen og det tar lengre tid å tømme thc lagrene helt.

Med det sagt så tar det sikkert litt lengre tid før thc går ut av urinen om du røyker 4 jointer på en dag kontra om du røyker en joint.

Hvor lang tid, det vet jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Ja er ikke snakk om noe mer en 0,7 g, skal røyke 2 ganger den dagen, har pissings om 24 dager. Burde ikke det gå?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Det er ikke noe problem å finne det på google, og svaret er selvfølgelig ja.
Vis hele sitatet...
Fant ikke noe? Men skal røyke 2 ganger på under 8 timer og er ikke noe mer en 0,7 har pissings 24 dager etter.
Umulig å si om det vil slå ut eller ikke. Du kan gamble på at det ikke slår ut. Eller ikke røyke og være safe.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg selv røyka dagen lang 4 dager i strekk og pissa reint 20 dager etterpå. Ei venninne røyka med meg de to siste dagene jeg røyka og leverte prøve noen dager senere som slo ut på thc.

Så det er ikke noen fasit på nøyaktig hvor lang tid du bruker på og bli rein. Du får selv finne ut om det er verdt risken eller holde deg unna
Jeg liker ikke konkrete svar på urinprøver her inne men det er ikke akkurat noe stort risiko å røyke 0.7 over 8 timer og pisse 24 dager etterpå. Det sitter bare i noen dager ved en gangs bruk, det er ikke sånn at antall dager ganges med 10 bare fordi du røyker 2 ganger. Kos deg! Don't worry, be happy.