Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 753
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan trappe ned etter lett heroinabstinens med subutex?
Anonym bruker
"Lett Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gjorde dette nylig. Tok 1/8 - 1/4 av en sub på 8mg under tungen daglig i 3 dager. Null abstinens.
Ta så lite som mulig. O,2-0,4 mg og kjenn på det. Litt ubehag skal det være ellers lærer man ingenting. Bruk det bare når livet virkelig suger og slutt med det så fort som mulig. Heroinsabstinenser, lette som du beskriver varer ikke spesielt lenge. Max en ukes tid før du kan fungere greit igjen. Psykisk så kan du forvente nedstemthet og sug etter mer heroin. «Det gikk så greit nå så bare litt til» og den tankegangen. Farlig farlig. Lykke til, og stay in school
For meg er Subutex mer avhengighetsskapende enn Heroin så vær forsiktig!
Jeg har klart og gi faen i subutex nå siden 25Desember uten en sprekk. Har spist Tramagetic Od 150mg istedenfor da, men bedre det syntes jeg! Brukte 16mg på cirka 2til3 dager før jeg ordnet meg nytt av subutex, så vet ikke hvor tungt avhengig jeg egentlig var da.. Trapp ned på så lite som mulig fremover, det kommer til og gjøre vondt men blir bedre!
Har ikke erfaring med dette selv men ønsker å si at det var oppløftende lesning det siste og lykke til videre

det er ikke lett, men det blir nok lettere over tid.