Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1142
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla! Nylig fikk jeg begge nøklene mine beslaglagt av onkel blå… rett og slett uten å gi for mye context, er det mulig å få hentet de ut i nærmeste fremtid?

Takk
oznik
Spørs helt hva slags nøkler...
Dra til den politistasjonen det gjelder og spør de om når du kan hente de ut. Har sett så forskjellig oppgjennom mtp. beslag og hvor lenge etter de gav fra seg tinga..
Men, siden det er nøkler og de mest sannsynlig ikke trenger disse lenge vil jeg tro dette ordner seg i løpet av 1-3 dager toppen.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Spørs helt hva slags nøkler...
Vis hele sitatet...
Det er snakk om nøkler til transport
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Slightlyinsane Vis innlegg
Dra til den politistasjonen det gjelder og spør de om når du kan hente de ut. Har sett så forskjellig oppgjennom mtp. beslag og hvor lenge etter de gav fra seg tinga..
Men, siden det er nøkler og de mest sannsynlig ikke trenger disse lenge vil jeg tro dette ordner seg i løpet av 1-3 dager toppen.
Vis hele sitatet...

Ja, vi får satse på det. Evt kan jeg pm deg litt mer info om saken hvis du er villig?
Nøkler til kjøretøy, ok. Da er det vel en grunn til at de har blitt beslaglagt?

Det eneste vi kan si uten informasjon er at du må høre med de som sitter på nøklene til kjøretøyet ditt.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De hadde nøkla og bilen min i 9 mnd så hvis nøklene er relevant for etterforskninga må du regne med å vente til etterforskninga er ferdig.