Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1648
Har en god veninne som går på nobligan, 300 eller 400mg for dagen.
Kan hun ta mdma ?
Nei, veldig stor sannsynelighet for kramper og seretonergt syndrom
Krise kombinasjon! Styr til helvete unna. Kramper og serotonin-syndrom som brukeren over sier. Det ender mest sannsynlig jævlig dårlig.

Eneste som er forholdsvis trygt å bruke ved siden av Tramadol er fornuftige doser Benzo.
Aldri Tramadol med uppers som Amfetamin, Coke og spesielt MDMA.

Vær forsiktig ved rekreasjonell bruk av Tram og hold dosene så lave som mulig (under 400mg)
Trådstarter
10 0
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Krise kombinasjon! Styr til helvete unna. Kramper og serotonin-syndrom som brukeren over sier. Det ender mest sannsynlig jævlig dårlig.

Eneste som er forholdsvis trygt å bruke ved siden av Tramadol er fornuftige doser Benzo.
Aldri Tramadol med uppers som Amfetamin, Coke og spesielt MDMA.

Vær forsiktig ved rekreasjonell bruk av Tram og hold dosene så lave som mulig (under 400mg)
Vis hele sitatet...
Så nobligan og Tramadol er same same?

Hun har gått fast på nobligan i mer enn 10 år (på resept).
Hun oppdaget og fikk sansen for amf i sommer, og bruker det periodevis.
Er dette veldig risikabelt ?

Takk for svar!
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venter du på at noen skal si noe annet,alle som har svard sier det er risikabelt
Det er veldig risikabelt.

Tramadol og nobligan er det samme. Virkestoffet i begge er tramadol hydroklorid.
Man kan også gjøre en egen innsats og google eller gå på
Psychonaut.com og se på interactions....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du sier at du har gått på tram i mange år, så du er vel godt vant til det stoffet nå. Vet ikke hvordan det vil bli å mikse amf inni dette, tar du tram i medisinske doser eller er det høyere doser du pleier å ta? Mulig dette kan ha noe innvirkning. Vil likevel ikke anbefale denne komboen, men er du fast bestemt på å prøve ville jeg hvertfall vært forsiktig med mengdene man tar.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
10 0
Det er veninnen min som har gått på nobligan di siste 11 årene. Vi prøvde mdma for en liten stund, eg fikk kjempefunk mens hun knapt fikk funk.
Hun følte ikkje på noe negativt eller konsekvenser etter den kvelden. Men etter å ha lest blir det ikkje gjort igjen før hun endelig har slutte på nobligan.
Hun går det på resept og dags dose på 3 eller 400mg for dagen.

Hun har brukt en del fart siste halvåret men heller ikkje merket noe negativt av det.

Eg trur rett og slett det er fordi hun har gått på det så lenge at det har gått fint.

Men hva med LSD eller 2cb? Går det fint ?
Sitat av chillos Vis innlegg
Det er veninnen min som har gått på nobligan di siste 11 årene. Vi prøvde mdma for en liten stund, eg fikk kjempefunk mens hun knapt fikk funk.
Hun følte ikkje på noe negativt eller konsekvenser etter den kvelden. Men etter å ha lest blir det ikkje gjort igjen før hun endelig har slutte på nobligan.
Hun går det på resept og dags dose på 3 eller 400mg for dagen.

Hun har brukt en del fart siste halvåret men heller ikkje merket noe negativt av det.

Eg trur rett og slett det er fordi hun har gått på det så lenge at det har gått fint.

Men hva med LSD eller 2cb? Går det fint ?
Vis hele sitatet...

Nei.. hva er det du ikke skjønner med seroteng syndrom?