Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 786
Har fått Orfiril for å prøve å dempe Benzo-abstinenser. 12 uker uten, men skjelver som en parkinson pasient og sterk angst. Blei satt på 150mg 2 ganger om dagen.
Hvordan har den medisinen hjulpet deg? Bivirkninger?
Anonym bruker
"Elektronisk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilke doser gikk du av? Jeg fikk det samme som deg, men gadd ikke, måtte bare trappe mer ned. Hjalp ikke meg heller. Håper det hjelper deg og du kommer det igjennom det
Gikk av et misbruk på Imovane som ble brukt på dagtid. 15mg. Pluss liten dose Vival. Ikke no voldsomme doser, men er tydeligvis sensitiv. 5år ish
Anonym bruker
"Parallell Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
150mg x 2 ? Jeg fikk utskrevet og tok 900mg 2 ganger om dagen da jeg fikk mot abstinenser. Synes kanskje det tok litt av noe topper og smerter og uro i føttene vs da jeg ikke tok orifiril eller noe annet for abstinensene. Om det bare var litt mildere, placebo eller faktisk funka littegrann er ikke jeg og skal fortelle deg
Det var ganske høy dose. Hvor lenge gikk du på 900x2?