Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1093
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har vært litt på kjøret med minusen de siste dagene, og i dag fikk jeg ganske intens frossa. Har fått det tidligere, hvor jeg skjelver som en gal, men det har aldri vart noe særlig lenge. I dag skjalv jeg derimot i flere timer, fikk intens migrene og høy feber. Det roet seg når jeg fikk i meg mer minus, men jeg vet ikke om problemet fortsatt er der, bare at minusen dekker symptomene om dere skjønner. Så når burde man egentlig oppsøke hjelp? Kan det være farlig? Eller er det noe jeg kan ta hjemme for å fikse det selv?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det kan være dødelig!! Så du bør gå på legevakten…
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja det kan være dødelig!! Så du bør gå på legevakten…
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke skjelvinger lenger og tror ikke jeg har feber heller da, men kan det hende det bare er minusen og amfen som demper det?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er veldig sannsynlig ja. Anbefaler deg sterkt å sjekke deg hos legen
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Frossan er ikke dødelig, det er derimot en ganske ufarlig tilstand som går over av seg selv. Dette ble nettopp diskutert i en annen tråd.

Men dersom det varer i mer enn et par timer kan det tyde på at det er blodforgiftning og ikke frossan det er snakk om.

Så vidt jeg vet har ikke heroin febernedsettende egenskaper? Men det vil jo selvfølgelig ta smertene. Dersom symptomene vender tilbake når heroinen er ute av systemet ( som jeg tipper den er nå) må du oppsøke legevakt