Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1379
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Lurer på om noen her har noen tips for å få bort sprøytemerker raskere? Det virker som at alle landets apotek OG nettbutikker er tomme for hirudoid… finnes det noe godt alternativ?
langerma genser, skjerp deg, brunkrem, tattovering
Er det stikkmerker så hjelper jo ikke den salven?

Gror som ett vanlig sår.. Den brukes vel mest til bomskudd osv....?
Sist endret av Naturgrønn; 25. juli 2022 kl. 22:27.
Er det er blåmerke du snakker om? Fordi en injeksjon uten hematom synes knapt. Isåfall kan du bruke foundaton for å skjule blåmerker. Og lære seg å injisere bedre er også lurt hvis man alltid får blåmerker.
Dekstift/brunkrem stift kan du kjøpe hos normal�� Genialt
Anonym bruker
"Arktisk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Støtter forslaget med dekkstift. Tok ruskarrieren til nye høyder etter jeg ble tipsa om det og fant en som passa meg perfekt ,
Om det kun er nålemerker så er det beste å gjøre og enkelt og greit sette skudd forskjellig sted og vente til det har grodd hver eneste sted.

Da er du helt merkefri.

Tenker du på blåmerker og sånn er ikke den salven så vits. Bedre til å stoppe koagulering av blod som blir steinhardt, spesielt på knokler, knær, oppå håndflatene o.l.

Ja dekkstift for nålemerker men da gror det senere.

Varmt vann og masering hjelper.
Sist endret av Naturgrønn; 26. juli 2022 kl. 00:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk får svar!
Det er vel ikke selve stikket som trenger å skjules, men når det blir litt rødt og blått rundt. Jeg har hatt god effekt av hirudoid for akkurat dette tidligere men måner det umulig å få tak i