Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 928
NZB's everywhere
crf21's Avatar
18 7
Hvor i Schengen er det lettest å få statsborgerskap? Jeg har kommet frem til Sverige, hvor man må bo i 2 år og ha oppført seg bra disse årene for å kunne søke statsborgerskap. Har også hørt Sverige i forbindelse med «svenske metoden» hvis man vil søke familiegjenforening med feks ektefelle i Thailand, men ikke oppfyller Norske økonomiske krav kan man flytte til Sverige for å invitere ektefelle dit, bo i Sverige 2 år. For så at ektefelle kan få svensk pass. Noe som gir tilgang til Schengen. Men tilbake til spørsmålet. Finnes det andre land det er enda lettere enn Sverige? Ser for meg at Sverige er førstevalg mye pga geografisk lokasjon for oss Nordmenn. Men hvis man er villig til å reise litt lengre, og lære ett nytt språk. Er det andre kansje raskere muligheter?
Portugal dukker opp overalt som nummer 1 når jeg googler hvertfall..