Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2769
Har prøvd MDMA og 2c-b hver for seg noen ganger. Tenkte nå å kombinere disse (Nexus flip). Noen som har erfaring?

Pleier å ta ca. 170 mg MDMA + redosering på 60 mg (veier 72 kg). 2c-b har jeg tatt 3 ganger på hhv. 10, 15 og 20 mg. På 20 mg fikk jeg litt visuals, men hadde full kontroll.

Tenkte kanskje å ta 150 mg MDMA (ingen redosering) og 15 mg 2c-b. Er dette en fornuftig dose?

Når bør jeg ta 2c-b? På toppen av MDMA-rusen, eller vente til jeg kommer mer ned?
Ja tror det er en fornuftig dose. Er ikke helt sikker på timing da, har bare gjort det én gang.
Jeg tok 2cben litt før peak på mdma, og tror det var dårlig timing. Det gjorde at jeg glemte helt av å redosere mdmaen, og når den forsvant fra systemet ble det rimelig... uhyggelig...

Men tror kanskje jeg tok en del mer enn 15mg også.
Jeg har noe erfaring med 2cb + MDMA, det er en av mine absolutt favoritt komboer.
Doseringen din høres bra ut, men du burde vente til etter peak med å ta 2c-b, den tar deg tilbake opp igjen men til en helt annen type tur.
Du kan og ganske greit justere med små doser 2c-b i nesen etter du har nådd peak ved behov, bedre det enn å gå for hardt inn, blandet sammen kan dose og form være litt mer uforutsigbart enn hver for seg.

Om du er nysgjerrig på en av erfaringene mine så skrev jeg en rusrapport på denne komboen noen år tilbake
https://freak.no/forum/showthread.php?t=285201
Trådstarter
12 6
Takk for godt svar og link til rusrapport Lyra. Da satser jeg på å ta 2c-b når jeg er på vei ned igjen. Gleder meg!
Gode tider når man doserte 2cb på øyemål
Sitat av anonfreakv2 Vis innlegg
Gode tider når man doserte 2cb på øyemål
Vis hele sitatet...
Ja, ikke sant 2CB er klin umulig å dosere med øyemål da 2CB HCL ser ut som mel.. Det er sinnsykt stor forskjell på rusen på 15mg og 20mg.

Så unger: ikke doser 2CB på øyemål. Skaff dere en mg-vekt for dette stoffet, takk meg senere.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bare litt tilleggsinfo:
Jeg, og flere av mine "medpsykonauter" bagatelliserte 2C-stoffene.
Sammenlignet med sopp og LSD synes vi de var relativt enkle å håndtere.

Jeg tror det kanskje er nettopp fordi det ble "spillt ned", at folk som ellers ikke var interessert i psykedeliske stoffer endte opp med å ta det.

Jeg har aldri vært så mye trippsitter som i den perioden: via kompiser så ble jeg oppringt flere ganger av stakkaren som følte de hadde "mistet seg selv" og frykta de var skada for livet. Det gikk heldigvis bra med alle, så vidt jeg vet.
Trådstarter
12 6
Da var det prøvd! Ble 150 mg MDMA og 15 mg 2c-b oralt 2t og 50 min etter inntaket av MDMA. Da kjente jeg at jeg var på tur ned og var klar for en ny topp.

Det kjentes innledningsvis som at MDMA-effekten ble forlenget, men uten den samme euforien som MDMA gir. Følte jeg trengte litt ekstra, så ble 5 mg nasalt ca. 0,5 time etter det orale inntaket. Da gikk det raskt oppover og jeg begynte å få svake visuals. Fascinasjonen for hekken til naboen meldte seg, da den skapte små bevegende vesener. Og gatelys og annen utebelysning gav meg et absurd lysshow. Følte tidvis jeg var på kanten av å miste kontrollen, men flippet alltid tilbake til virkeligheten når bekymringene kom.

Jeg ble hovedsaklig sittende/stående med øynene lukket og høre på musikken. Musikken var totalt annerledes. Jeg fikk med meg alle detaljene og tidsperspektivet begynte å forsvinne. En sang kunne kjennes som en evighet. Det var aldri et behov for å bytte låt. Uansett hva som ble spilt så gav det meg helt nye og interessante opplevelser.

Med øynene lukket åpnet det seg en fantasiverden som var krystallklar, som delvis gikk i loop uten at det ble kjedelig. Jeg befant meg ofte åndelig tilstede på et dansegulv der jeg følte meg integret i lydbølgene. Både lyd og bilde ble fullt synkronisert og sammensmeltet og dannet billedlige og delvis absurde uttrykk, som i en drømmeverden.

Rent mentalt var det lite krevende. Den eneste frykten var å miste virkeligheten, så jeg er glad jeg ikke tok en høyere dose. Lite av rusen som minte meg om MDMA, bortsett fra et fysisk velbehag som bredte seg gjennom kroppen med jevne mellomrom. Jeg har ikke prøvd LSD, men vil kanskje tro at jeg begynte å nærme meg hva man kan forvente der?

Alt i alt en positiv og interessant opplevelse.
Sist endret av Drax94; 24. april 2022 kl. 15:10.
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Ja, ikke sant 2CB er klin umulig å dosere med øyemål da 2CB HCL ser ut som mel.. Det er sinnsykt stor forskjell på rusen på 15mg og 20mg.

Så unger: ikke doser 2CB på øyemål. Skaff dere en mg-vekt for dette stoffet, takk meg senere.
Vis hele sitatet...
Husker det lukta kinamat (eller TESTOBOLAN for dem som trener) i bygda hver gang vi fant frem 2CB. Men nei, ikke anbefalt å dosere på øyemål gutta
Sist endret av IW2022; 25. april 2022 kl. 20:33.