Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2532
Har nettop drukket

1 hel nøtt+ en halv pose malt muskat nøtt.

Blandet inn i te

Hva kan jeg forvente?
Du kommer sannsynligvis bare til å føle deg ganske dritt i en god del timer. Lykke til!
... Hvorfor har du gjort det? Er jo bare en gammel myte at dette er så lett å ruse seg på. Et kjapt søk på Google eller dette forumet ville jo fortalt deg hvor god ide dette er. Jaja, lykke til.
Sitat av En deling Vis innlegg
Du kommer sannsynligvis bare til å føle deg ganske dritt i en god del timer. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Jaja! Vi får se da

Hva man finner på når man kjeder seg ass

Sitat av UncleSam Vis innlegg
... Hvorfor har du gjort det? Er jo bare en gammel myte at dette er så lett å ruse seg på. Et kjapt søk på Google eller dette forumet ville jo fortalt deg hvor god ide dette er. Jaja, lykke til.
Vis hele sitatet...
Hva gjorde jeg feil?

Fulgte en oppskrift her på freak?
Sist endret av icsazuqqsnudcbd; 19. februar 2022 kl. 00:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tripper du?
00.18: ler som faen av YouTube, drit tørr munn fyfaen.

IKKe noe mer ennå
Det jeg kan erindre å ha lest i mine søken etter å stille den rastløse kløe på dette forumet for en tid tilbake, så kan du forvente deg en mild euforisk "feelgod", men ikke helt uten bi-effekter. Hvis jeg ikke husker helt feil, er det snakk om et slags "jag", eller en "uro" som følger med, samt en nedtur som utarter seg meget fysisk. Mener uansett også at du lett kan finne informasjon om du feks søker "effekt muskatnøtt freak" på google. Det var denne fremgangsmåten jeg brukte, da jeg selv vurderte å teste denne sagnomsuste nøtten. Kan også nevnes at jeg bestemte meg for å avstå. Meget mulig jeg tar feil i disse påstandene, og mener ikke på noen som helst måte å legge opp til en dårlig forventing ift opplevelsen. Kanskje du, etter denne seansen, kommer tilbake hit og kan fortelle om dine erfaringer?
01.24: sinnsyk fjern. Mild cannabis rus. Tørr munn. Limt i senga:/
Sitat av icsazuqqsnudcbd Vis innlegg
01.24: sinnsyk fjern. Mild cannabis rus. Tørr munn. Limt i senga:/
Vis hele sitatet...
Hmm, kan ikke huske å ha blitt sinnsykt fjern av en mild cannabisrus noen gang.

Hehe.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Irrelevanti Vis innlegg
Hmm, kan ikke huske å ha blitt sinnsykt fjern av en mild cannabisrus noen gang.

Hehe.
Vis hele sitatet...
Da erru gjerrig på hasjen

Jeg glemmer hvor jeg er når jointen er fyrt
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Da erru gjerrig på hasjen

Jeg glemmer hvor jeg er når jointen er fyrt
Vis hele sitatet...
Hehe, når det er snakk om en "mild" cannabisrus for min del, så er jeg bare små-fjern. Dvs dårlig shit, eller med hensikt gjerrig i mekkingen.

en "heftig" cannabisrus derimot, den blir jeg sinnsykt fjern av
02.16 føler jeg svever når jeg lukker øynene mine…….


Fyf musikk og mørkt rom døra bare åpnes
Sitat av icsazuqqsnudcbd Vis innlegg
02.16 føler jeg svever når jeg lukker øynene mine…….


Fyf musikk og mørkt rom døra bare åpnes
Vis hele sitatet...
Kan så langt tolkes som en relativt positiv opplevelse?
Sitat av Irrelevanti Vis innlegg
Kan så langt tolkes som en relativt positiv opplevelse?
Vis hele sitatet...
Ja det kan du si! Ligger å hører på musikk stirrer i taket som bare går i en slags spiral og musikken spiser seg inn hodet på meg
Sitat av icsazuqqsnudcbd Vis innlegg
Ja det kan du si! Ligger å hører på musikk stirrer i taket som bare går i en slags spiral og musikken spiser seg inn hodet på meg
Vis hele sitatet...
Hehe! Godt å høre at du koser deg!

Mulig det jeg leste ikke var riktig. Også mulig det er individuelt hvordan man opplever det, som med alle andre ting.

Kom gjerne med flere oppdateringer ift hvordan det utvikler seg, både på godt og vondt
02.52: føler mwg sinsyk fjern,

Fikk sinnsykt munchies haha!
Hehe! På hvilken måte blandet du det ut i teen? malte du opp den hele nøtten feks?
Sitat av Irrelevanti Vis innlegg
Hehe! På hvilken måte blandet du det ut i teen? malte du opp den hele nøtten feks?
Vis hele sitatet...
Ja knuste nøtten med en knis og varmet opp te i vannkoker og bare blanda det i en kopp

04.23: heeelt stein. Sterkere farger

04.27 : JEG SVERGER jeg er så fjern nå som jeg pleier å bli når jeg tar Edibles!

Fyf rommet spinner og sjangler når jeg går.

Mye eufori nå, digger å høre på musikk
Sist endret av icsazuqqsnudcbd; 19. februar 2022 kl. 04:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har Veldig lyst Til å ta det igjen idag. Er det farlig ?
Sitat av icsazuqqsnudcbd Vis innlegg
Har Veldig lyst Til å ta det igjen idag. Er det farlig ?
Vis hele sitatet...
nei men vent 3 uker
Hvordan var nedturen?
Har prøvd dette engang. Aldri vært så dårlig før som da.
Sitat av Knickyri Vis innlegg
Hvordan var nedturen?
Vis hele sitatet...
Ikke ille haha, tror folk har overdrevet på hvor dårlig ruben osv er. Har drit lyst til å gjøre det igjen.