Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2092
Nå har jeg f.. klart det igjen. Jeg har blitt avhengig av Lyrica. Abstinensene er så sinnsykt vonde. Det som er så latterlig tragisk er at jeg brukte det for å gå av Heroin. Men nå starter virkelig helvete for min del. Jeg har gått cold turkey på heroin engang før å det er en av de hardeste tingene jeg har gjort. Men Lyrica… det kan ikke sammenlignes. Jeg synes det virkelig er de verste abstinensene jeg har opplevd… Skulle gjerne heller gått cold turkey på heroin x 3 enn det jeg opplever nå. Jeg har klart å få tak i 6 x 150mg Lyrica. Etter det så får jeg ikke tak i mer.. Tips mottas med stort takk… Jeg føler meg så idiotisk dum.
Anonym bruker
"Oppmerksom Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje legen din kan hjelpe deg med nedtrapping på lyrica? Eller eventuelt skrive ut "baby lyrica" Naurontin til deg i en periode..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje legen din kan hjelpe deg med nedtrapping på lyrica? Eller eventuelt skrive ut "baby lyrica" Naurontin til deg i en periode..
Vis hele sitatet...
Har fått tak i lyrica illegalt. Nevner jeg noe til legen ryker både lappen og jobben….
Sitat av Prinsesseblåst Vis innlegg
Har fått tak i lyrica illegalt. Nevner jeg noe til legen ryker både lappen og jobben….
Vis hele sitatet...
Bruk de 6x150mg til å trappe ned da. Abstinenser får du nok, men ikke i lik grad om du trapper ned.