Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 547
Hei, har kjøpt en dose 2c-b på 20mg. Tror jeg kjøpte litt lite i og med at jeg tenkte dette skulle holde til en trip på 10mg kun 2c-b og en nexusflip der jeg også tenkte å droppe 10mg på mdma peek.
Lurer derfor på om det blir så lite at det er noe poeng å ta kun 10mg eller er det en ok første dose?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
10mg? Hvis tatt alene så er det såvidt over threshold, jeg vil si 20mg er minimum. Opp til en kanskje 40-50mg, men da blir det ganske intenst. Jeg pleide å ta ca 0,5mg/kg, noen vil nok si det er for mye
Sitat av Mikkel Rev 420 Vis innlegg
Hei, har kjøpt en dose 2c-b på 20mg. Tror jeg kjøpte litt lite i og med at jeg tenkte dette skulle holde til en trip på 10mg kun 2c-b og en nexusflip der jeg også tenkte å droppe 10mg på mdma peek.
Lurer derfor på om det blir så lite at det er noe poeng å ta kun 10mg eller er det en ok første dose?
Vis hele sitatet...
Tror ikke 10 mg er for lite for nexus, men tror det kan bli litt lite alene
Okei så jeg bør heller kjøre alt (20mg) på 1 tur?
Sitat av Mikkel Rev 420 Vis innlegg
Okei så jeg bør heller kjøre alt (20mg) på 1 tur?
Vis hele sitatet...
Hadde kjørt litt mer på solo hvertfall, kan være 11-12 mg på solo oh resten på flip
10mg er litt lite i drop syns nå jeg, funker fint i nesa tho
Tenker jeg bare tar alt i 1 drop i dag. Har mulighet til å ta litt sterkere enn jeg hadde tenkt pga skaffa trip sitter. Kjøper heller 15mg til spm jeg bruker på nexus