Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3247
Noen som har prøvd dette? Er naturlig plante medisin som skal virke mot søvn vansker eller uro. Vil høre erfaringer
Jeg synes det virker ihvertfall. Det kan jo være placebo. Forøvrig virker de ikke profesjonelle. De lister ingen bivirkninger, men virkestoffet som brukes er rapportert med bivirkninger.
Det er en "MAOI-Inhibitor" om jeg ikke tar feil, så skal du ha mest mulig ut av den så må du ta den vær dag. Har testet den selv, og jeg syns den funker litt ihvertfall, men jeg har ikke tatt den jevnlig så jeg har nok ikke fått mest mulig utbytte av det.
Sitat av Alge Vis innlegg
Det er en "MAOI-Inhibitor" om jeg ikke tar feil, så skal du ha mest mulig ut av den så må du ta den vær dag. Har testet den selv, og jeg syns den funker litt ihvertfall, men jeg har ikke tatt den jevnlig så jeg har nok ikke fått mest mulig utbytte av det.
Vis hele sitatet...
Hva er kilden din på at den fungerer som en MAOI-hemmer?
Finner noe om det her blant annet:
https://psychonautwiki.org/wiki/MAOI (Under listen over MAOI står det at det er en svak MAOI)
https://en.wikipedia.org/wiki/Monoam...idase_inhibito

Men på wiki kaller dem det en "RIMA" som vist nok er en tryggere verson av MAOI? (Har ikke den beste kunnskapen om akkurat dette)
Reversible inhibitors of monoamine oxidase A (RIMAs) are a class of drugs which selectively and reversibly inhibit the enzyme monoamine oxidase A (MAO-A). They are used clinically in the treatment of depression and dysthymia, though they have not gained widespread market share due to limited efficacy relative to other antidepressants. Because of their reversibility and selectivity, RIMAs are safer than the older monoamine oxidase inhibitors (MAOIs)
Vis hele sitatet...
Sist endret av Alge; 16. januar 2019 kl. 02:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har prøvd de å jeg hadde ikke noe særlig effekt av de, men nå sliter jeg med veldig seriøse søvnproblemer å sovepiller funker også dårlig på meg, men mormora mi og moren min hadde veldig bra effekt av de, var de som sa jeg burde prøve.