Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1089
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ja, dette er egentlig bare en "filler post" uten noen dypere mening eller noe bidrag til noen dyper diskusjon.
Sitter nå og venter på at soppen skal kicke inn, skal nå prøve 5g istedet for mine vanlige 4g. Så det fikk meg til og tenke: hva er det meste dere andre noen gang har tatt?

Hører han godeste Terrance M. sier at 5G er grensen mellom rekreasjonelt og "heroisk dose", så får vi se hvordan det går.
Tok 5g flein ved en feiltakelse en gang(trodde det var 2,5g).
Var rimelig intenst, men også absolutt en minneverdig opplevelse.
Har ofte spist to til tre gram og tenkt på oppturen at jeg spiste for lite og kastet i meg dobbelt så mye, endt opp på 9g totalt på to tre timer, blir litt funky for å si mildt.
Heheheee. Ligger bare her å ler nå

Make my day guys storkoser meg glemte å trykke anonym
Sist endret av Mokkasinen; 11. januar 2019 kl. 14:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kom over noe equador selv her om dagen. Blir sitron te imorra !!
4g Cubensis er min foreløpige max. Hatt det fint der, men har lyst å presse høyere en gang senere.