Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1662
Har tilgang på en god del xanax. Og får 300mg neurontin av legen for en ryggskade jeg pådro meg etter en ganske heftig bilkrasj. Hvor mye neurontin må jeg ta for å booste effekten betraktelig? Å ja jeg vet at lyrica er bedre for sånt men det får jeg ikke...
Start så lavt som mulig. Og vær forsiktig.

For meg er 300mg Neurontin en dose jeg kjenner greit på kroppen ved null toleranse.
Er ganske helsefarlig å spise flerne BRETT med piller.. Bruk hode litt da.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Er ganske helsefarlig å spise flerne BRETT med piller.. Bruk hode litt da.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er det rart å spise 10-30 piller, men tingen med Neurontin og alle Gabapentinoids så er det ikke spesielt farlig for kroppen(så vidt jeg vet). Det er vel også slik at maks døgndose på Neurontin i en medisinsk sammenheng er 3600mg. Tenk deg da hvis du har 100mg kapsler og skal ta denne doseringen... Det er 36 kapsler. Akutt livstruende toksisitet er ikke observert ved overdosering med opptil 49 g, noe som sier litt om hvor høyt man kan dosere denne klassen medisiner.

Gabapentinoids er også en klasse hvor hvor toleransen utvikler seg fortere enn noe annet medikament. Er en grunn til at medisinen Pregabalin har alt fra 25mg til 300mg kapsler, så da kan du se for deg hvis man skal ta en 600mg dosering med 25mg kapsler? Ingen fare er det å svelge mange av disse kapslene da det ikke inneholder noen bindingsmidler i kapselen. Om du ikke har en sjelden allergi mot gelatin da selvfølgelig. Er det noe jeg anbefaler? Nei. Er det helseskadelig på grunn av mengden kapsler? Nei.

Gjerne ikke kom med uttalelser hvor du ikke har kunnskap, men basert på innleggene dine tidligere er det vel ikke noe annet å forvente.
Sist endret av halfagram; 28. november 2018 kl. 09:53.
Gjetter du har fått info av legen angående doseringen av Neurotonin?
Altså att du ikkje skal ta hele dosen direkte for optimalt opptak av stoffet.

Og Xanax + Neruntonin er jevlig fin rusr, bra synergi mellom muskelavslappningen fra det ene stoffet og rushen fra det andre.
Sist endret av travaxa; 28. november 2018 kl. 14:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av travaxa Vis innlegg
Gjetter du har fått info av legen angående doseringen av Neurotonin?
Altså att du ikkje skal ta hele dosen direkte for optimalt opptak av stoffet.

Og Xanax + Neruntonin er jevlig fin rusr, bra synergi mellom muskelavslappningen fra det ene stoffet og rushen fra det andre.
Vis hele sitatet...
Går nå på 3600mg daglig. Altså 12 piller hver dag, fordelt på 3 doser. Altså 4×300mg 3 ganger daglig.
Noen som kan ta seg tid til å utdanne meg helt kjapt på hvordan Neurontin virker og hva som er beste rekreasjonelle tilnærming til bruken?
Tusen takk!