Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3406
Love your nature
20 1
Hei🤭 har fått tak i noe russisk som jeg tror er lurcia eller hva dere kaller det, bare russisk versjon.

Tok 1 x 300mg bare for å teste før jeg la meg og se hvordan det er dagen etter, ble ekstremt avslappet dagen derpå og fikk en god følelse, prøvde dette 2 ganger på samme måte og fikk samme effekt.

Lurer på om noen vet hvordan det er å ta dette på dagtid og hvor mye man skal ta for å få forskjellige effekter, har misstanke om at man ikke får noe særlig rus av denne men om jeg kan ta den og bli i så god form dagen etterpå så er det supert !
Alle innspill er jeg glad for og håper denne tråden er rett, hvis ikke håper jeg admin kan flytte den ^^
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Neurontin heter det i norge om det er gabapentin du har, noen vil kanskje si den minner litt om lyrica. Sikkert veldig individuelt om man får noen god rus av disse eller ikke, du får vel bare prøve deg frem, denne blir brukt mot enkelte typer smerte op epilepsi, alt du trenger å vite står på fk eller legemiddelhåndboken
Love your nature
Trådstarter
20 1
Sitat av kmsc Vis innlegg
Neurontin heter det i norge om det er gabapentin du har, noen vil kanskje si den minner litt om lyrica. Sikkert veldig individuelt om man får noen god rus av disse eller ikke, du får vel bare prøve deg frem, denne blir brukt mot enkelte typer smerte op epilepsi, alt du trenger å vite står på fk eller legemiddelhåndboken
Vis hele sitatet...

Vet du om det er noen max dose jeg skal være forsiktig med ?
Kan man ta overdose ?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
utifra det jeg leser så er dette stoffet ganske godt tollerert. Det virker ikke være farlig selv i helt sinnsyke doser, men det kommer litt an på som alltid. Blander du dette med andre cns-sløvende stoffer så kan godt fløyta få en annen melodi, jeg ser at døgndoser på opptil 5 gram er godt tollerert. Men personer opp i en slik dosering har vel bygget seg oppover fra en lavere dose.

Men det kan hende du er allergisk eller har noe annet underliggende så start heller litt lavere for så å øke neste gang. Trenger du mer info står alt du trenger å vite i kildene jeg siktet til, bruk evt. ncbi om du vil ha mer avansert informasjon. Jeg har selv ingen erfaring med dette legemiddelet.
Når du tar det, titrere doseringen. Altså, ta 300mg f.eks, vent 40 min, ta 300 til, vent 40 min, ta 300mg til.
Har tatt opp till 2g utøver en dag uten noen sideffekter.
En del står på 5,6g om dagen i medisinsk syfte. Er ikke veldig potent stoff, synes jeg.

Onset er 2 tim, eller lenger beroende på metabolik. Jeg har veldig høy metbolisme og pleier att begynne å trippe langt innen andra når kompisgjengen ruser seg sammen.

En eller ett par pils til booster mye.

Hvis du røyker, er kvist fantastisk på denne.

Veldig mellow stoff, syntes det var fint for lett sosial fobi, og veldig god att jobbe på.
Man blir ikke åpenbart rusa som på storebror Lyrica, da man ser dritings ut og har motorik som DiCaprio i "Wolf of Wall Street".

Hadde denne på resept, bare fråge på om det er noe.

Safe travels
Love your nature
Trådstarter
20 1
Sitat av travaxa Vis innlegg
Når du tar det, titrere doseringen. Altså, ta 300mg f.eks, vent 40 min, ta 300 til, vent 40 min, ta 300mg til.
Har tatt opp till 2g utøver en dag uten noen sideffekter.
En del står på 5,6g om dagen i medisinsk syfte. Er ikke veldig potent stoff, synes jeg.

Onset er 2 tim, eller lenger beroende på metabolik. Jeg har veldig høy metbolisme og pleier att begynne å trippe langt innen andra når kompisgjengen ruser seg sammen.

En eller ett par pils til booster mye.

Hvis du røyker, er kvist fantastisk på denne.

Veldig mellow stoff, syntes det var fint for lett sosial fobi, og veldig god att jobbe på.
Man blir ikke åpenbart rusa som på storebror Lyrica, da man ser dritings ut og har motorik som DiCaprio i "Wolf of Wall Street".

Hadde denne på resept, bare fråge på om det er noe.

Safe travels
Vis hele sitatet...
Hahah takk for godt svar på privat opplevelse !
Ja hørt den skal styrke rusmidler som weed, opiader osv kraftig^^
Tror jeg skal prøve den med alkohol først og se hvordan det blir også røykings senere 👌🏽