Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2391
Hei!

Er det mulig å få rus på Sobril? Hvor mange mg og i kombinasjon med hva?

Sikkert et dumt spørsmål, men går det an å røykes? Blande inn i en joint eller varme pilla og inhalere røyken? Har prøvd å røye Oxycontin (30mg), hvilket funket som faen!

«FølerMegBedre»
På forhånd takk!
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer an på toleranse. Men om du ikke følger legens instruksjoner kan du fort bli ruset på sobril ja.

Kan ikke svare for deg, men første gangen jeg prøvde sobril ble jeg døsig av 30mg. Må opplyse opp at jeg drakk 2-3 øl samtidig og røyke litt bønne. Ble en fin og rolig kveld av det. Om du søker litt på forumet her så finner du flere tråder der folk har kombinert piller og alkohol i større skala og hvorfor du ikke burde gjøre det.

Vil heller ikke anbefale noen å røyke piller, legg de under tunga til de er helt oppløste du.

Take care
Er du igang igjen. Snart spør du om å røyke fluor tabletter. Når du røykte oxy`n din så kan du tenke på hvor mye av det du synes funket som faen som bare "swooosh" oxy er også laget for oralt inntak, og det er faktisk voldsomt potent på den måten. Og joda, det kan sniffes og røykes, og skal du først gjøre noe annet en å spise så snorte dem i det minste.

Så til svar på spørsmål. Ja Sobril kan du ruse deg på, det er en benzo så det blir en sedatert følelse. Siden du tydeligvis ikke er den skarpeste skje i skuffen så bør det printes på det du røyker med (tydeligvis det du holder nærmest stort sett) at Opiater og Benzo for nybegynnere = DUMT !!!. Benzo + Alkohol (for de fleste) = Man gjør mye dumt. Masse Benzo = Du tror du ikke var rusa, men vent til du ser telefonloggen, pc loggen, bildene fra bensinstasjonen eller frontruta på bilen din.... (aka total blackout og du sov neppe....)
I gang med å stille et spørsmål før (og jeg understreker FØR) jeg begir meg ut på ting? Korrekt! 10 poeng til deg...

Ok, Mr. Smartypants... kremt, jeg mener
«Nortroll». Takk for informasjonen samt moralpreken. Jeg spør av en grunn. Hvis du har lest innlegget mitt eller i det minste skumlest det, så jeg regner med du fikk med deg følgende: «Sikkert et dumt spørsmål...»?

Vet så klart at Oxycontin er ment å tas oralt, da jeg har prøvd det, hvilket gav en veldig ålreit rus første gangen, men det virker som kroppen bygger opp en immunitet fort og sikkert.

Til din informasjon, så holder jeg meg for det meste til hasj.

Og, forresten...
det høres ut som du har prøvd mindre smarte ting enn jeg selv.

Er ute etter nøkterne responser, ikke smålige stikk.
Sist endret av FølerMegBedre; 9. januar 2019 kl. 13:15.
Ikke noe poeng å røyke sobril, nei.

Når det kommer til dosering er det veldig varierende fra person til person. 10mg gjorde meg rimelig chill første gangen jeg spiste sobril, men kjenner folk som ikke får noen effekt før de nærmer seg 50mg. Er derfor greit å starte så lavt som mulig, vente en times tid og prøve seg frem på den måten.

Siden du ikke har noen erfaring med å ruse deg på sobril fra før vil jeg råde deg til å holde deg unna alkohol og heller kombinere med cannabis hvis du først skal kombinere. Alkohol og benzonaive mennesker på benzo fører alt for ofte til dumme avgjørelser og blackouts.
Jeg er helt enig "FølerMegBedre" i at det viktigste her er at du faktisk spør før du gjør dumme ting, lærer dumme ting, eller lærer andre feil. Som nå når du snakker om immunitet mot Oxycontin. Ett sånt utsagn gjør meg litt bekymret.

Oxycontin er et sterkt opiat, i forhold til Tramadol og Paralgin som du snakket om i en annen tråd.
Når du heller ikke vet hvordan Sobril virker, men har fått tak i det. Du er overgira på å røyke alt eller i det minste håper du at du kan røyke alt.

Det minner meg om en gutt som gikk til helvete (har laaaang fartstid i mye rare miljøer). Han likte lightergass, og ei bønne, og egentlig alt han kunne ruse seg på. Så fant han ut at amfetamin det var tingen for han, men det blei jo smådyrt å dra det i nesa i lengda (den gang da langt fra Oslo) Sååå smartingen fant ut at ; Hey jeg kan skyte det, Etter første flørt med nåla var sjelen hans solgt til "den som gir svar". I sin enorme trang til å smelle inn hva sin hest vedder jeg på at han kokte vitaminpiller, og han sa selv noen få ganger når tåka letta, at jo han var troende til å dele dosene opp så han fikk flere smeller. Sprøyta i seg selv ga kick for han bare det, kroppen hans sydet av spenning. (R.I.P forresten, lenge siden jeg har tenkt på deg ikke at han var en kompis, men skummel historie,

Så ja det at du har fryktelig lyst på alt som toppings i mekket ditt har allerede gitt deg oxy, og veien mellom oxy - dolc - hest, mja for noen er det en grense de har satt selv i sitt sinn, dit, men aldri lenger.

Så jeg prøver vel å hinte frempå at det kanskje er lurt å holde seg til hasjen, ha et fornuftig forhold til medisinene, for tross alt det er mye rart der ute, men det aller meste av det skal i munnen. Mye medisiner er også direkte farlige å stappe i seg. Serotin syndrom etc. så endelig godt du spør før du stomper det i pipa.

Jeg har vel ikke prøvd å si jeg aldri har gjort dumme ting selv ? Jeg er av typen som håper han lærer av sine feil så han i det minste prøver å gjøre den samme bare litt forskjellig neste gang. '

Så "FølerMegBedre" ikke tro du er blitt immun mot oxy, eller noe annet opiat toleransen øker, men det å bli immun. Vel det er mulig ved f,eks langvarig smertebehandling. Men glem aldri at 30 mg oxy for en/ei opiat naiv er potensiellt dødelig. Så selv om du har lekt litt med oxy er det ikke sånn at du kan blande alt du finner i gud vet hvem sitt apotekskap du raner.
Vær forsiktig, jeg setter alt på spissen småspydig så du må lese ordentlig å sette deg inn i det

Og hva enn som skjer, fortsett å spørre for du kan iallefall begrense skadene.
Lykke til, ta deg ett trekk eller to og en sobril eller to med en halvliter i sofaen så sitter du der den dagen
Anonym bruker
"Fregnete Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har to Sobril 15mg. Noe morsomt?
Du blir litt avslappende.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hva om oxy ikke funker? 3 piller? Uten toleranse. Ser dere gir «kjennepreken» for oxy, men greit nok at han/hun sa de merket oxy, men priser man oxy så høgt? De funker ikke på alle. Så kanskje derfor også noen går videre? Istedenfor rusen???! Fordi de vil ha rusen men ikke merker det på kodein preparater?


Ang. Sobril, det er mer mot angst, angstdempende.
Sist endret av Tigerlilje87; 3. februar 2020 kl. 21:45.
Sobril og andre benzodiazepiner kan IKKE røykes. Det virker ikke. Skal du ha best effekt så spiser du de.

Avhenig av toleranse vil jeg si alt mellom 40 til 60 mg vil gi deg en god rus. Er du helt uerfaren og aldri prøvd det så ta kun 30 mg. da blir du
avslappet og fin i formen. For mye og du vil ikke hguske noe særlig og gjøre dumme ting. Snakker av erfaring. For mange piller å slår hjernen seg helt av, liott som når man er for dritings
ok jeg skal fortelle deg en historie «FølerMegBedre», jeg ble hjemløs (helt irrelevant til historien forutenom at det kanskje sier noe om hvor jeg var på denne tiden psykisk).
har alltid likt å unslippe følelsen av å være «normal» aka rusa, foretrakk først hasj, så opiater type hostesaft med codein/paralgin forte osv osv, begge ga meg samme følelsen egentlig, bare at jeg «brukte opp» hasjen, den ga meg ikke det jeg likte. har mistet mange venner til døden eller psykose, dette er virkelighet, jeg har også vært en som leste på freak da jeg var 16/17 (ved begynnelsen av denne reisen) og sa så mange ganger, «jeg skal aldri gå videre fra hasj», helt til hasj ble kjedelig. eksperimenterte med alt mulig (unntatt heroin). tenkte at jeg ikke skulle bli som de andre som hadde gått denne stien før meg (for det er sånn alle tenker), men selvfølgelig gikk jeg på smeller, ingen er fredet fra rusavhengighet og måten du fremstiller deg selv på er skremmende, for du minner om meg. og det du kanskje ikke forstår, er at når du er forbi den døra, så er det INGEN vei tilbake, ja du kan bli rusfri, men lengselen forsvinner aldri, trangen går ingen steder, du vil aldri kunne glemme hvordan rus fungerer. liker å tenke at man bør være avhengig av minst mulig, anser mat og drikke som en avhengighet fordi man trenger det til å leve, dette koster penger, vil du adde benzo/morfin/amf til dette budsjettet? for jeg har brukt så mange hundre tusener på dette, har faktisk vært blakk hele livet bare for å fore denne lysten! 500kr hver dag er 3500kr i uka (aka 14.000kr i måneden) dette er jævla dyrt å leve med.
så til sobril, som sagt så var jeg «hjemløs» for en stund tilbake, bodde i en hytte uten vann og strøm, satt for det meste å deppet eller syntes synd på meg selv, fant da min kjærlighet for sobril aka benzo. fordi popper du nok så spoler tiden, i det ene øyeblikket er du 10 sobril inn i rusen, i neste øyeblikk så har det gått 7 dager siden du tok disse 10 sobrilene. (benzo gir deg følelsen av at det ikke er nok, alltid; helt til du blacker ut. når du har blacket ut så er du en idiot. har gjort innbrudd på benzo (vet ikke hvorfor, husker nada) har forflyttet meg over 50 mil på benzoblackout, har såret flere enn jeg kan telle, mistet venner, samt masse ting, for man glemmer jo alt man gjør. jeg lagde også en dyp rap-sang på sobril som jeg fant på hard-disken min to måneder senere, (dette var faktisk det som fikk meg til å slutte). poenget: sobril er noe dritt, det bør kun brukes til å slappe av på lengre flyturer eller hvis man får det fra legen, å ta 1 i ny og ned går greit, men er vanskelig å holde det til bare 1. før du begynner å leke med dette stoffet så bør du google hvor vanskelig det er å komme av hvis kroppen blir avhengig, man kan faktisk dø av å slutte med benzo. det fucker opp psyken din mer enn hva som er verdt å lide seg gjennom. det er lett å angre på idioti etter det har skjedd, men mye mere givende å kunne droppe idiotien allerede før den har skjedd, feks psykose osv.
mistet min beste venn til rus for 1 år siden. stay safe, dette var ikke kjefting, men omsorg. og alt jeg har skrevet er 100% helt sant. du kan svare meg med ignoranse, jeg var den typen selv, men jeg tror du husker denne «kommentaren» hvis helvete en dag slår løs