Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1440
Leste i en eldre tråd noen som skrev at truxalen 'kødda med' virkninga av hasjen (husker ikke faguttrykkene; interaksjon, kontraindikasjon, noe...), jeg tar truxal om kvelden for søvn og har gått på den i 5 år (uten noen som helst bivirkning btw, er jeg den eneste?? ). Og jeg tjaller tidvis, men jeg får jo aldri noen spesiell virkning, nå lurer jeg på om truxalen kan ha litt av skylda...
Spent på formeninger (erfaringer) om dette.

Tenkte prøve uten meds en periode og se om det blir noen forskjell - det beste og eneste som egentlig gjelder er din egen opplevelse, da alt er så utrolig individuelt (medisiner, rusmidler), men fortell!
- Men det er så håpløst også, for uten noen piller får jeg ingen søvn i det hele tatt...

Er forøvrig ikke spesielt ute etter noen spesiell rus (bli høy, stein, tja, men ikke pillefjern på noe som helst), jeg blir bare roligere og bedre stemt (gjorde, nå ikke det engang lenger), og iblant får jeg lyst å spise. Noe som er viktig da jeg har et stooort problem med matinntaket, så blir gjerne stein om det hjelper på appetitten Jeg så om Seroquel eller Quetiapin at man får matlyst, husker ikke at jeg fikk det da jeg brukte det en lang periode....
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det mer røykings og truxal vet jeg ikke. Men quetiapin får jeg ikke matsug av iallefall. Tolvon derimot! Jeg brukte tolvon i en periode mot søvn vansker da tretthet er en bivirkning og da jeg våknet om morningen var jeg alltid sulten som en ulv!
Trådstarter
8 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det mer røykings og truxal vet jeg ikke. Men quetiapin får jeg ikke matsug av iallefall. Tolvon derimot! Jeg brukte tolvon i en periode mot søvn vansker da tretthet er en bivirkning og da jeg våknet om morningen var jeg alltid sulten som en ulv!
Vis hele sitatet...
Tolvon, ja! Det har jeg ikke testet, men vil gjerne prøve den - egentlig pga søvn, men nå en ekstra grunn, at jeg spiser!

Sitat av Arietta Vis innlegg
Tolvon, ja! Det har jeg ikke testet, men vil gjerne prøve den - egentlig pga søvn, men nå en ekstra grunn, at jeg spiser!
Vis hele sitatet...
Skjønt, jeg kan være sulten som bare fy, og likevel ikke få ned en bit. Aner ikke hvorfor, for jeg liker jo mat, liker det aller meste og jeg vil spise, men nytter bare ikke. Så jeg får disse nutridrink på blåresept, det er da noe...

Men, nå er det så veldig lite av meds som har noe som helst effekt av alt jeg har prøvd, så har ikke de høyeste forventninger til Tolvon heller, men prøver gjerne.
Sist endret av Arietta; 15. juni 2018 kl. 22:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Blomzterkasse
Jo mer hasj du røyker desto mindre virker den. Jeg røykte daglig og masse i over ti år. I perioder virket det bare ikke. Men egentlig gikk jeg bare rundt i en evig hasjtåke det tok mange måneder å komme ut av etter jeg slutta. Nå tar jeg to trekk av en joint og kjenner virkningen godt.

Jeg bruker også truxal for søvn.
Sist endret av Insaine; 16. juni 2018 kl. 14:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.