Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1821
jeg og min beste kompis hadde da fått tak i billetter til tomorrowland. hadde kanskje snakket om mdma og lignende i forkant men ikke mye. ingen av oss hadde erfaring med molly fra før, men jeg selv har tidligere erfaringer med mye annet.

Dagen da vi kom inn på campingen var det helt syk stemmning allerede. steiksol og 25 grader, smilende folk overalt og fet musikk kom fra alle retninger. idag var det altså the gathering som gjalt, preparty til selve festivalen med alt av folk som bodde på campingen,30.000! ganske tidlig, ca 15-16.00 fant vi oss en chill plass litt i bakgrunnen og bare studerte folkelivet rundt oss.
plutselig setter det seg en random fyr seg ned og bare begynner å prate med oss. Hvordan det gikk osv. Han spurte så om vi var intresserte i wifi. vi viste altså ikke hva dette var, men han var kjempegrei og begynte å forklare hva og hvordan med mdma. impulsivt,gira og solgt over salespichet, bestemte vi oss. En pille hver.
Sjekket på pillreports og fant ut at det var ca 200-+ mdma i den og at den var anbefalt da.(ren bra osv)

sjekket samtidig reddit, freak.no osv om hvordan dette skulle gjøre og bestemte oss før å ta en halv hver, 100 mg. hiver den inn og sier i kor: Snakkes da!

står litt nærmere scenen og folk begynner å flokke til. sjukt bra musikk og stemningen bare stiger og stiger. merker selv at smilet begynner å bli bare bredere og bredere, hjerterytmen øker og bena beveger seg mer.
Ser litt på kompisen i øyekroken og ser akkorat samme tingene. spør da om han har det bra. " Dette er jo helt fantastisk utbrøt han!"

Det går ca 10-15 minutter til da jeg sa til han at vi burde gå bak hvis det ble for mye for han. jeg selv storkoste meg, men hadde da også mer erfaring. "ja det kunne være lurt det" gikk bak 100 meter og satte os ned. Så opp på sola og området rundt. har aldri sett en penere sol noengang. så bare pene mennesker rundt omkring og musikken,ah musikken. bassen kjentes ut som det var på tur inn i magan på meg, helt sjukt fantastisk. Kompisen min var helt enig og var så sykt fornøyd at vi gjorde dette, angret ikke et sekund heller.
Husker jeg tenkte flere gangenr gor meg selv at dette, ja det er sånn det er, å være 100% lykkelig! ble bare enda mer fornøyd der jeg satt!

etter dette begynner det egentlig å bli litt slørete men husker bare at vi storkoste oss med å se på ting og bare nikke bekreftende til hverandre, å holde en samtale var jo ikke mulig husker lysene fra scenen som om det var en eksplosjon av sanseinntrykk!

noe annet jeg husker er når dimitri vegas og like mike kommer på. publikum samlet seg sammen mot scenen som en eneste fistpumping organisme som levde på kjærlighet og dance!

hadde ikke noen form for hangover, hadde afterglow ca en uke etterpå

en helt sinnsyk start på en helt sinnsyk festival.
Sist endret av ceviz100; 18. mai 2016 kl. 21:10.
Ouf! Hvis det er samme wifi pillen du fikk i oslo, en tid tilbake, så skjønner jeg veldig godt at dere storkoste dere! Høres ut som en sinnsykt feet første tur!
This is bat country!
gregory's Avatar
Høres ut som en fin introduksjon til MDMA Kjenner meg igjen i mye! Artig!
Trådstarter
6 1
Sitat av Knekkmael Vis innlegg
Ouf! Hvis det er samme wifi pillen du fikk i oslo, en tid tilbake, så skjønner jeg veldig godt at dere storkoste dere! Høres ut som en sinnsykt feet første tur!
Vis hele sitatet...
Har enda til gode å teste wifi igjen, har ikke funnet tak i den i norge enda bor vel litt for langt nord..
har blitt en del mdma turer etter dette og mer skal det bli!