Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 730
Hei, skal gå til innkjøp av en ny stasjonær pc via HP, helst fra pavilion serien grunnet at jeg får rabbat igjennom der. Trenger hjelp til å finne en ok pc, driver mye med redigering så det innebærer at pcen kan takle alt av adobeprogrammer der ute, gjerne litt ekstra.

Da jeg ikke er så rutinert på "specs" lengere, trenger jeg sårt hjelp så jeg ikke kjøper noe drit. Hvis noen kan komme med noen forslag er det godt mottatt, maxpris 20000,-

Takk for hjelpen.
jeg anbefaler deg å ikke kjøpe Hp pavilion uansett om du får 10 K rabbat, har bare dårlig erfaring med pavilion + Hp har verdens mest dårligste kundeservice!

hvis din max pris skal være 20 K så bestill deg en god kontor pc eller gamer fra komplett, min anbefaling er å ikke gå får merket HP.
Eller kjøp en apple mac ifra apple sin webside.
og siden du skal drive grafik programer såm adobbe så vil jeg abselutt anbefale deg en gamer, eller Mac får at gamer å mac har godt skjermkort å ska kunne drive grafik gjennom gaming/ Video redigering osv..

Beklager skrive feil :P
Sist endret av randomfish; 20. juni 2010 kl. 17:21. Grunn: skrive feil
Trådstarter
9 0
Har et familiemedlem som selger mye produkter til hp, derfor jeg får rabbat. Dvs også si at jeg får bra kunderservice der, har kun fin erfaring ifra hp, men er det sånn at hp sine pcer ikke duger til det jeg har planer om å drive med?
Uansett hvor mye rabatt du får, så styr langt unna HP pavilion.
De tåler liker mye som en ost i en mikrobølgeovn.

Og på toppen av det hele, så har HP verdens værste kundeservice.
nei etter min anbefaling så hold deg unna hp pavilion !

Abselutt alle jeg kjenner såm har/hatt hp har hatt mere feil med pc en opel har gjennom 23 år.
Skal du ha skjerm, operativsystem og annet ekstrautstyr med?
Driver og lager handleliste til deg nå
Trådstarter
9 0
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Skal du ha skjerm, operativsystem og annet ekstrautstyr med?
Driver og lager handleliste til deg nå
Vis hele sitatet...
Hei, nei skal ikke ha noe ekstrautstyr. Har alt jeg trenger! Altså, regner med at OS er med:b Hvis ikke så er det vel W7 som gjelder nå til dags!
godkar du!

Er det noen som vet hvorfor nettsiden til hp er nede? Både den norske og den engelske fungerer ikke. Værtfall ikke her!
Sist endret av smoe; 20. juni 2010 kl. 19:25.
Skal du ha HP-stasjonær for tung bruk, se på f.eks. disse: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no...6-4079700.html
Ville gått for HPE-140sc (WC779AA) om jeg først hadde såpass med penger å gå på. Skjermkortet er ikke dårlig, men ikke high-end i dag. Prosessoren er bra, du har mer enn nok RAM, mye diskplass, blu-ray og det meste annet man kan ønske seg.

Kvalitetsmessig har jeg helt greie erfaringer med HP, de er langt bedre enn f.eks. Acer. Kundeservice og servicetider er samme greia. Dette var noe helt annet for to år siden da de slet med smeltende grafikkchiper i laptopene sine, men det har bedret seg voldsomt.
Sist endret av Kråketær; 20. juni 2010 kl. 21:43.
Her har du en syk PC som vil duge til alt av Adobe-programmer.

Om du er bestemt på HP Pavillion, kjøp den dyreste på komplett
Den er syk.
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Om du er bestemt på HP Pavillion, kjøp den dyreste på komplett
Den er syk.
Vis hele sitatet...
da regner jeg med at den blir fort varm

styr unna pavillion serien, har kun dårlig erfaring med pavillion.
Sitat av mathsterk Vis innlegg
da regner jeg med at den blir fort varm

styr unna pavillion serien, har kun dårlig erfaring med pavillion.
Vis hele sitatet...
Det er snakk om stasjonær her, og selv HPs laptoper i dag er stort sett kvitt alle varmeproblemer (så lenge man har litt vett i hodet og holder den fri for støv). Stasjonære overopphetes svært skjeldent.
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Her har du en syk PC som vil duge til alt av Adobe-programmer.

Om du er bestemt på HP Pavillion, kjøp den dyreste på komplett
Den er syk.
Vis hele sitatet...
Du får med 8GB minne, nok til å kjøre alt av Adobe to ganger samtidig.

Du får med et supert skjermkort som du også kan spille med.

På SSD-harddisken legger du OS og alt av ytterste nødvendighet, på 1TB-HDD'en legger du alt annet.

Glemte å legge til OS i lista, kjøp dette i tillegg.