Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1575
Premium gikk ut og jeg mistet ALT (?). Akkurat som den ble formatert. Går heller ikke ann å bestille ny premium. Har prøvd forskjellige visa kort og forskjellige pcer

anyone?
Listene dine skal ikke bli borte. Du bare mister muligheten til aa hore paa musikken offline.
Sist endret av Picard; 2. mars 2012 kl. 07:17.
Flere av vennene mine har vært borti det samme. Det som har skjedd er at spotify har lagd en bruker med facebook-informasjon. Prøv å logg inn på nytt med spotify-brukeren og ikke facebook.
Anarkorken har rett, jeg ble livredd selv
Skjedde med meg i går da det kom en spotify oppdatering på mobilen. Husker ikke helt hvordan jeg fikset det, men tror jeg logget av og på endel ganger både på mobilen og pcen for å få alt tilbake som vanlig.
Har sett flere tilfeller av dette de siste ukene på facebook...
Jeg irriterer meg over at det ser ut som om det kun er mulig å klikke på sanger folk har delt på facebook ved å da logge seg inn på spotifykontoen med facebookbrukeren. Noen som har en vei rundt dette?