Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 844
Holder på med en låt som ikke er ferdig enda.

http://soundcloud.com/grabbis/grabbi...-track-work-in

Hva synst dere ?
Hørtes ut som masse rot.
Hva med å poste låten når den faktisk er ferdig. Dette var ikke bra :/
Trådstarter
20 1
Det heite en preview for å få feedback på sangen
Enig, maaaaasse rot.
Alt for rotete. Blir for masete.. og ja, jeg liker dubstep
Trådstarter
20 1
Ærlig sak det Jeg liker "rotete" dubstep. Masse lyd og bass i alle retninger!
Jeg har aldri hørt sånn Dubstep før. Dette var ikke bra.
Er ikke verdig nok til å bli kalt Dubstep engang.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg ser hva du prøver på, men du klarer ikke å gjennomføre det. Slett denne, og prøv igjen.

Vent med å poste materiale før du faktisk virkelig mestrer musikken, ellers kan du bare forvente deg tonnevis med flame.
Vel, låta er god nok til å få konstruktiv feedback.
Jeg syntes du hadde men en rekke kule lydeffekter som gjorde låta orginal -det syntes jeg du burde fortsette med. Men, overgangene ble altfor dirkte/lite smude. Sangen bygde seg liksom ikke opp, den bare byttet fra kapittel til kapittel.

Refrengen er dog ikke rotete. Hvis oppbygningen mot refrenget hadde hatt vært smudere tror jeg mye ville blitt bedre
Sist endret av pet; 27. februar 2012 kl. 22:46.
Kan anbefale den videoen her om "structuren" til generelle dubstep låter hvis du skjønner http://www.youtube.com/watch?v=Hhvw5...eature=related
Frankrikes Solkonge
Skal jeg være helt ærlig så skvatt jeg! Aner ikke hva det var med den, men et eller anna trigga panikksensoren i huet mitt og jeg lukka vinduet så fort som overhodet mulig.
Trådstarter
20 1
Dere forstår vel at dette er fra drop segmentet i sangen? Starten og oppbygninga er ikke ferdig enda? Grabbis - (Untitled track) (Work in progress, clip from middle of the song) *rework* *not mastered*....Sier seg litt selv i va klippet heter!

Altså holder på med en intro - breakdown, buildup på 32 bars.
Sist endret av Grabbis; 28. februar 2012 kl. 00:05.
å bli sur fordi folk ikke liker låta de er ikke bra.

Du kommer og spør hva folk mener, får det svaret de gir. Så får du være fornøyd med at folk GIDDER å lytte til dette du har laget. Jeg måtte skru av mitt i, dette var ikke bra. Det var ikke noen sammenheng i noe.

Gi meg en ferdig låt, så skal kansje du får bedre respons
Trådstarter
20 1
Jeg har nå aldri blitt sur LowRider ? Hvor får du det fra? Jeg ville bare påpeke at det er ett klipp fra mitt i sangen, og ingen intro - oppbygning er ferdig. Jeg er veldig fornøgd at folk tar seg tid for å høre! Og tar imot all kritikk med lytte ører
Sitat av Grabbis Vis innlegg
Dere forstår vel at dette er fra drop segmentet i sangen? Starten og oppbygninga er ikke ferdig enda? Grabbis - (Untitled track) (Work in progress, clip from middle of the song) *rework* *not mastered*....Sier seg litt selv i va klippet heter!

Altså holder på med en intro - breakdown, buildup på 32 bars.
Vis hele sitatet...
Hele denne posten lyser at du er i en forsvarsposisjon aka sur, men når du sier du ikke var det så flotte greier.
Gi meg et ferdig produkt å gi feedback på så får du bedre respons.

Kansje det bare er jeg som ikke liker denne type dubstep, men eneste konstruktive jeg kan komme med her er: prøv på ny.
Sist endret av LowRider; 28. februar 2012 kl. 12:04.
Detta hvar en haug med bare en masse dritt -.- særiøst??
Overkill, basic massive wobbles og bare masse randome vokaler her og der... wtf xD