Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 721
Har da bestemt meg for å selge noe musikkutstyr jeg kjøpte for et par år tilbake som desverre aldri har blitt brukt. Lurer derfor på hva jeg kan ta for dette samlet:

AKG Perception 220 studiomikrofon med eske. http://www.akg.com/site/products/pow...nguage,EN.html

M-Box 2 Mini med Pro Tools. http://www.prolyd.no/Avdelinger/prod...-55898-00.aspx

Ledning fra Mbox til mikrofon, samt et mikrofonstativ fra K&M, som kostet 600 kr om jeg ikke husker feil.

Takker.
Sist endret av Omnibenevolence; 15. februar 2011 kl. 22:03.
Ville tatt 200 kr for hele pakka. Jeg kjøper

Nei, har ingen formening om hvor mye du kan ta for det, men skal følge med og se hvor mye det blir til, mulig interessert
Ubrukt utstyr som fortsatt er i produksjon ville jeg tatt 80-85% av originalpris.
Hvis det er ubrukt utstyr fortsatt i produksjon ville jeg prøvd 90% av butikkpris.
Sitat av IpN Vis innlegg
Hvis det er ubrukt utstyr fortsatt i produksjon ville jeg prøvd 90% av butikkpris.
Vis hele sitatet...
Hadde det vært 90% av butikkpris, så hadde jeg personlig bare betalt de siste kronene og da hatt tryggheten av å ha kjøpt det i en butikk. Mtp. garanti, reklamasjon og angrerett.

Jeg vil si 70%, max 80% av butikkpris.
Sist endret av staM; 15. februar 2011 kl. 22:18.
Ja, det er ubrukt. Har kommet frem til at jeg til sammen betalte mellom 6-og 7 tusen kroner for det.

Høres 4000-5000 ut som en grei pris? Vet det er et ganske smalt marked for dette, så vil ikke ta for høy pris heller.
Sist endret av Omnibenevolence; 15. februar 2011 kl. 22:18.
Nåja. De 10% prosentene kan være nok for noen til å kjøre på uten å tenke på garanti og angrerett. Hvis 90% flopper kan du gå lavere uansett.
Ta heller litt for mye først, så senk prisen om ingen vil ha det.