Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1452
Lavt volum! Ellers greit, litt monotont.
Ikke noe spesiellt å si.. Verken positivt eller positivt..
synes den var kul som fy jeg. å det er ikke ofte jeg liker ny musikk
Fun
Trådstarter
Tusen takk for tilbakemelding
Synst den var ganske kul, jeg. Synest dog at flere partier minnet mer om psy-trance enn noen form for house.
Er ikke helt min smak, men var alikevel ganske kul.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
åh hærregud!! Ørene mine blør!!! Er det sånn musikk ungdummen hører på?

Ingen som hører god gammel rock og metall lenger?

Føler meg gammel!
Hørt låta tusen ganger før, men med andre navn og titler.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
åh hærregud!! Ørene mine blør!!! Er det sånn musikk ungdummen hører på?

Ingen som hører god gammel rock og metall lenger?

Føler meg gammel!
Vis hele sitatet...
Du får bare lene deg tilbake i stolen å sette på:
led zepplin - black dog
ram jam - black betty
At the gates - slaugther of the soul

TS: Likte ikke dette i det hele tatt, men så hater jeg den utzutz musikken.
eller liker noe, men ikke dette.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva er greia med at alle som hører på gammel musikk er så trangsynte? Er det noe som kommer av at dere er konservative og kjedelige personer som ikke takler noe nytt, eller er det rett og slett bare musikken dere hører på som tiltrekker seg idioter? Jeg har ingen ting imot gammel rock og var senest i sommer på maiden-konsert selv, men jeg forstår meg virkelig ikke på dere som bare hører på 4-5 band og absolutt skal slenge dritt om annen musikk.

OT:
Sangen var for monoton etter min mening, og du burde prøve å få mer fyldig lyd. Legge på litt svar reverb og en sidechain f.eks. Du burde også variere litt og ikke bare ha dutch-lyder hele veien.

Deler av sangen var bra, men det er også deler av sangen som ikke var fullt så bra. Sangen bygger seg veldig bra opp frem til rundt 1 minutt, men det skuffer litt når den har bygget seg opp for så å bare begynne på en roligere bit igjen. Du burde også jobbe litt mer med selve melodien, for i store deler av sangen høres det bare ut som tilfeldige toner. Bortsett fra det er sangen bedre enn mye annet jeg har hørt som har blitt lagt ut her, men det er fortsatt en del ting som burde endres på. I tillegg gir det ikke noe veldig bra inntrykk at tråden heter "Hør denne syyke sangen!", og å kalle tråden for det er å be om flame-war.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Ignifer Vis innlegg
åh hærregud!! Ørene mine blør!!! Er det sånn musikk ungdummen hører på?

Ingen som hører god gammel rock og metall lenger?

Føler meg gammel!
Vis hele sitatet...
Må ikke gre alle over en kam nå


Syns låten var helt ordinær. Ville dratt den opp noen desibel og prøvd å gjøre noe litt mer orginalt. Som mange over har nevnt var dette litt "Same shit, different wrapping"..