Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 900
For en stund siden fikk vi laget en musikkvideo til en låt som kommer på det nye albumet vårt. Sjekk den ut og kom gjerne med tilbakemeldinger.

Sjekk gjerne ut den forrige skiva vår på Spotify om dere liker det dere hører.

Takk!
Jeg syns det hele blir litt rotete jeg, pga den merkelige dansingen til vokalisten, og at kamera fort svipper hit og dit.
Musikken vil jeg ikke uttale meg om da det ikke er en musikksjanger jeg har sansen for.
Ikke lag musikkvideo før du må, denne var flau å se på.
Dårlig innlevelse\dansing\stressing av vokalisten, dessuten skjer det jo ingenting. Bare en video av folk som mimer fra 3 forskjellige vinkler, boooring.
Sist endret av Bothrops; 25. februar 2012 kl. 10:07.
jeg må nokk si meg enig med lunatique og bothrops. rotete, kjedelig og ingen utvikling sammen med kjedelig filming og et tonn med "rolling shutter" på grunn av håndholdt dslr
Dere liker egentlig ikke perkusjonisten så veldig godt, men han fikk være med i bandet allikevel siden han jo spiller et instrument.
Trådstarter
13 4
Takker for responsen ihvertfall. Meningen var å fange energien i musikken, pluss å gjøre det så live som mulig. Den dagen vi får et større budsjett så vil nok ting bli gjort proffere.
Vel, sangen var i det minste veldig kul!
Som sagt tidligere, det er veldig reppetativt og kjedelig. 4-5 vinkler som det skiftes mellom hele tiden, men noen få innslag av innklippsbilder. Og jeg liker virkelig ikke klippinga! Den er bare rar og unaturlig.
La-Li-Lu-Le-Lo
Sixer's Avatar
19 4
Sitat av mouze Vis innlegg
Takker for responsen ihvertfall. Meningen var å fange energien i musikken, pluss å gjøre det så live som mulig. Den dagen vi får et større budsjett så vil nok ting bli gjort proffere.
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du mener, men dette blir som en live konsert uten publikum.

Ut av nysgjerrighet; Noen som hadde ordentlig kontroll over produksjonen?
Trådstarter
13 4
Hadde med oss en person som filmet og fikset resten. Alt var gjort på et par timer, og er ment for å vise oss og musikken vår fram til folk som kanskje ikke ville ha hørt om oss. Var ihvertfall en her som likte låta :-)
tror nok det gir et bedre bilde om du faktisk synger(noe det etter mine øyne ikke ser ut som du gjør les: mye gaping)

Sangen var veldig kul.
Trådstarter
13 4
Jeg er han stripete gitaristen. Men da har vi iallefall noe å jobbe med til neste gang!