Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2081
Ønsker å kjøpe energidrikken Cocaine, som visstnok har 3,5 ganger så mye koffeininnhold som Red Bull. Selvfølgelig er dette ulovlig i vårt byråkratiske land, og lurer derfor på hvor det går an å få kjøpt det?

Hvis jeg finner en nettside jeg ønsker å kjøpe fra, er det da problematisk mtp på toll? Kan jeg bli straffet om jeg forsøker å innføre det, siden det overstiger den lovlige grensa for koffein?

http://en.wikipedia.org/wiki/Cocaine_%28drink%29
Sist endret av Omnibenevolence; 2. mars 2011 kl. 22:05.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
jeg vil tro det kan bli stoppet av tollen ja, men neppe noe mer enn det.

hvorfor ikke bare kjøpe redbull og tilsett koffein i ønsket mengde selv?

ikke ulovlig å innføre pulver.
Sist endret av somnium; 2. mars 2011 kl. 22:08.
Ser ut som disse shipper til norge. Ganske dyr frakt så lønner seg sikkert og kjøpe en del av dem i gangen. Kosta ca 20$ og få en boks tilsendt.
Sitat av somnium Vis innlegg
jeg vil tro det kan bli stoppet av tollen ja, men neppe noe mer enn det.

hvorfor ikke bare kjøpe redbull og tilsett koffein i ønsket mengde selv?

ikke ulovlig å innføre pulver.
Vis hele sitatet...
Det var ikke så dumt, egentlig. Så 100 % koffein er helt lovlig å innføre i store mengder men ikke en energidrikk som har 280 mg per boks i seg? For et land vi bor i... Uansett, takk.
Sist endret av Omnibenevolence; 2. mars 2011 kl. 22:12.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
Det var ikke så dumt, egentlig. Så 100 % koffein er helt lovlig å innføre i store mengder men ikke en energidrikk som har 280 mg per boks i seg? For et land vi bor i... Uansett, takk.
Vis hele sitatet...
det har med at en boks ansees som 1 "brukerdose", og folk vil naturligvis drikke hele boksen når de kjøper den.

derfor reguleringen sier at de ikke skal være så mye pr. enhet/boks.
Selges i Svinesund på godtefabrikken, 20kr, om du skulle dra sørover en gang.
Sist endret av Dr.Feelgood; 2. mars 2011 kl. 22:47.
Lite kleit å bli stoppa da. " Hva har du med deg da"?
"Nesj, bare litt kokain"
Sitat av JediKenji Vis innlegg
Lite kleit å bli stoppa da. " Hva har du med deg da"?
"Nesj, bare litt kokain"
Vis hele sitatet...
Hadde faktisk kansje funka supert. Når du sier dette og tolleren ser det bare er litt energi drikk så vinker han deg kansje bare igjennom?

Kansje med et lite smil om munnen i tillegg. Om ikke dette gjøres med alle som blir sjekket for dette da, og det er den mest slitsomme vitsen tollerne hører.
Vær forsiktig med koffein det kan være ekkelt for kroppen med for mye av det av gangen.

Anbefaler Lipovitan B3? B6? eller var det B12?
Sist endret av fxxked; 2. mars 2011 kl. 23:28.
mener xixide.com selger cocaine vetke om du har smakt den før, men fyfaen så stygg. ettersmaken smaker det samme som om du fyller kjeften med kaffepulver
hahah! den der kjøpte jeg ett brett av i svinesund (sverige)
Merka ikke no mega coffein sjokk?
Sitat av vikZz Vis innlegg
hahah! den der kjøpte jeg ett brett av i svinesund (sverige)
Merka ikke no mega coffein sjokk?
Vis hele sitatet...

Man merker veldig sjeldent koffeinsjokk av energidrikker, med mindre du er 14 år, har drukket 80 av dem og bokstavelig talt tror du er hyperdritings på koffein
trodde det var mengde taurin som var grunnen til at redbull var forbudt tidligere
Sist endret av TriggerTk; 3. mars 2011 kl. 00:50.
Når jeg var på tur i Tyskland og måtte holde meg våken kjøpte jeg en sånnen, den smakte rett og slett karamelliserte sukkerbiter med sirup på. For all del; ikke drikk en før en 9 timers busstur!
Til dere som sier at Cocain energy drink smaker dritt, hva er det dere har drukket? Alle jeg kjenner som har prøvd den synes den smaker som redbull bare litt mer bittert. Jeg synes det samme, smaker jo som en vanlig energy drink.