Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  131 48133
Sitat av unggutten
mens jeg tok 2 på lørdag samme helg etter et vorspiel med mye alkohol. da blacket jeg helt ut, og spydde som en unge.
Noen som har noe svar på dette?
Vis hele sitatet...
Svaret har du jo allerede skrevet selv.. Du drakk masse gift, og blanda det med litt søppel. Den kombinasjonen der har det med å slå ut feil i ny og ne...
Alkohol og benzodiazepiner påvirker hverandre, jo fullere du er, desto heftigere funker pillene. Og to blå valium er en del for en som ikke er vandt med benzoer.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har lett flere plasser på nettet og finner ikke den informasjonen jeg vil ha angående blå valium, så da spør jeg; er det mulig å ta overdose med Blå valium? (selvmord) type - 5mg Roche.
Sist endret av svekling; 19. september 2007 kl. 22:37.
Har du blå 5mg? visste ikke at de fantes
Har sett noen spise nærmere 100 stesolid på en gang uten å dø, men da er du fucked i flere dager.
Hvis du skal ta selvmord må du nok finne noe annet
Sist endret av halla; 19. september 2007 kl. 22:40.
Sitat av svekling
Har lett flere plasser på nettet og finner ikke den informasjonen jeg vil ha angående blå valium, så da spør jeg; er det mulig å ta overdose med Blå valium? (selvmord) type - 5mg Roche.
Vis hele sitatet...
Man må nok spise noen tallerken fulle av piller før man får dødelig overdose.
Det var da enda godt! har en kompis som sliter litt, fikk vite det idag og hørte noe om Blå valium ;P 5mg? nei, det var det jeg fikk opp som imformasjon xD tenkte det kanskje var noe ille!
Sist endret av svekling; 19. september 2007 kl. 22:44.
Ikke bli avhengig av blå sier bare jeg! Jeg spiste ca 30 om dagen er periode og det er 3-4 måneder siden nå og jeg har forsatt store smerter i kroppen. Abstinenser som faen, så la det bli en gang i blandt!
ja avhengighetspotensialet til benzo er formidabelt. får det av legen mot panikkanfall i forbindelse med astma/kols - får ikke puste. jeg har vært på avrusing 2 ganger 1 gang for alkohol og en gang for opiater. du blir sjuk 1 uke og deretter blir du bare friskere og bare suget etter dop sitter igjen - benzo imidlertid gir langvarig abstinenens med angst. du tror du er frisk og pang så kommer dritten tilbake.
ei oppegående dame jeg var på klinikk sammen med skulle trappe ned og slutte etter 17 år på dritten.(hadde fått av legen sammen med ketogan - et sterkt opioid- etter bilulykke) altså mot sterke smerter. hu kutta ketoganene men behandlingstedet (lade i trondheim) anbefalte henne etter 4 uker å slutte nedtrappinga og være forbredt på å gå på diazepam resten av livet. hu blei bare for sjuk angst kramper etc. det ekstra skremmende med denne historia er at hu bare hadde brukt i terapeutiske doser som forskrevet av lege.
personlig anser jeg misbruk av benzo over tid som værre enn morfin dersom du holder deg unna sprøyter.
rusen er lite kreativ og og demper det meste (angst glede orgasme etc)
blanda med alkohol blir du gjerne helt dust og våkner etterpå med store hukommelsesbrister. hva har jeg gjort? hvorfor ligger jeg her etc.?
Disse sstoffene er medisin for sjuke folk og ikke noe rusmiddel i egentlig forstand.
hvor mye koster blåvalium og hva skaltil for at man skal få de hos lege?
Sist endret av Mullah; 9. april 2009 kl. 13:52. Grunn: Fjernet farge-tag på tekst
Du må til utlandet for å få blå valium av legen. D,v,s 10 mg diazepam. Her til lands eksisterer kun 5mg diazepam.De er gule i fargen skulle jeg tru.
Correct me if I am wrong
Det er en tid og et sted for valium også. Eksempel; etter en hard helg vil du gjerne roe deg ned og sove en 10-12 timer for å være opplagt til jobb mandag morgen. Popp 10-20 mg valium og mission accomplished.
Hei, har et spørsmål om piller, har spist det i litt over en uke nå (diverse piller som blå, (xanor, Bare en), imovane,rivotril) drukke en del å. Men den siste dagen var i går, og hadde ikke noe vondt noe sted, men når jeg våknet i dag så hadde jeg skikkelig vondt i kroppen.
Det hjalp faktisk og røyke meg litt fjern, men lurer på om det er noen som har hatt noen lignende opplevelser?

(har heller ikke planer om og spise piller på en god stund nå)
Viss du leser noen poster tidligere, så skriver jeg om akkurat det der. Og det er det mange andre som har opplevd, spiser du piller nok så kan de smertene vare i flere måneder. Jeg har dem enda etter laang tid.
Ok,takk, men må bare beklage at jeg ikke har fått det med meg, satt og leste i går, men merker at smertene ikke er like intense som i går, men de er der fremdeles.
hehe ja, når du bare har spsit noen dager vil ikke smertene vare lenge, men jo lenger du spiser jo lenger varer smertene
Noen som kan fortelle meg hvordan disse pillene ser ut?Mine er blå og det står 10 på den ene siden,andre siden er det et slags teng...Kan se ut som det står HK.Ikke noe dele strek,samme str som Vival i norge.Noen som vet om dette høres ut som ekte vare?
Finnes jo 454 000 000 forskjellige merker...Er ikke 1 "thai-blå-merke". Når jeg var i Thailand selv kjøpte jeg helt umerkede blå.
Ja de er ekte vare. Thailandske blå står det HK på. Å de skal visst være mye mye sterkere enn de Norske. ?
Ja,,,finnes det en side med bilde av de forskjellige pillene?Får en kjøpt ubegrenset med norske resept belagte medesiner i tailand?
Eneste jeg husker er at man får kjøpt bl.a tramadol og blå. Det også mange medikamenter vi har her som de ikke bruker der. Liten vits i å spørre etter somadril der f.eks.
Sist endret av halla; 26. september 2007 kl. 22:58.
dersom dere leser dednne tråden så bør dere som er nysgjerrige tenke litt før dere begynner å knaske benzo. som nødlandingsdop etter ei hard helg ok - som daglig rusmiddel - helt på tryne. Du blir psykisk og fysisk sjuk i flere uker etterpå. Diazepam som har lengst halveringstid opptil 70 timer og 200 timer for aktiv metabolitt. Bør ikke brukes oftere enn hver 10. dag. for å ikke utvikle tolerans og abstinenser som følger med. har tatt dolcontin i 2 dager og mår litt shit. snue - etc og litt urolig. kunne ikke drømme om å bruke diazepam for å lande. Prøv zoplikon - kort halveringstid og kan taes i 3 - 4 dager uten videre problemer.
dette er ikke rusmidler men sløvedop. noen ganger nødvendig , men ikke noe å trakte etter. riktignok virker flere av preparaene paradoksalt (fin form pratglad etc) når de doseres hardt - men det er lek med ilden. i morra skal jeg på treningsstudio og svette ut restene og fredag er jeg frisk forutsatt at jeg ikke doper meg videre. gjør sikkert det samme igjen men først om et par uker.Ble forelsket i opium for 30 år siden og må en tur innom tunge opiater innimellom.
er ellers nyktrist
Sitat av Snavla
Det er en tid og et sted for valium også. Eksempel; etter en hard helg vil du gjerne roe deg ned og sove en 10-12 timer for å være opplagt til jobb mandag morgen. Popp 10-20 mg valium og mission accomplished.
Vis hele sitatet...
Tja. Er man først inne på et spor der man trenger noe for å bli uthvilt til jobben på mandag kan det like så gjerne være greit å bruke en god dose GHB til å få sove skikkelig. Kjørte en langhelg med metaamfetamin, en håndfull ecstasy, LSA og diverse annet uten noen alvorlige ettervirkninger ved å avslutte det hele med 5 gram GHB. Ikke ta dette som noen oppfordring, men jeg ville vel tro det fungerer bedre enn valium. Virkestoffet diazepam er vel i bunn og grunn dårligere egnet til søvn. Burde ikke Xanor (alprazolam) være et bedre utgangspunkt hvis man først skal bruke benzodiazepiner?
▼ ... noen uker senere ... ▼
etter å ha hatt perioder på optil 1.5 mnd med daglig knasking av blåvalium har jeg nå vært rusfri i 1år. Men sliter ennå med angst å smerter i kroppen. aldri mer piller ass.....
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvor lenge sitter dette stoffet i urinet? Har tenkt å teste det idag, men har pissings på tirs.
svar fort!
Bor også på østlandet og har vært oppi 30 kr pr. stk!

Jeg opplever blåvalium (10 mg diazepam) som en sterk beroligende tablett, som absolutt stimulerer nervene til det optimale.

Hverdagssituasjoner omhandler ofte bagatellmessig forhold, som med blåvalium-rusen alene ikke oppleves fullt så irriterende som normalt. Du er mer avslappet, mer fornøyd, blidere og ofte mer pratsom og sosial. Jeg husker å surre og rote veldig når litt for mange var innabords, av erfaring kan jeg fortelle at jeg var enda mer avslappet, fornøyd på grensen eller over likegyldig, latterlig blid og sosialt irriterende - og dagen etter husker jeg ingenting. Eller dagen etter der. Eller neste dag.

Hm? 2007? Har det vært 2006 alt?

Sitat av playboard
Noen som kan fortelle meg hvordan disse pillene ser ut?Mine er blå og det står 10 på den ene siden,andre siden er det et slags teng...Kan se ut som det står HK.Ikke noe dele strek,samme str som Vival i norge.Noen som vet om dette høres ut som ekte vare?
Vis hele sitatet...
Lol . Hvis du snur HK sånn at K peker nedover og H ligger over, så ser det ut som et asiatisk tegn. Det er kjennemerke til produsenten.

De er gode de - pass på å ikke overdrive med alkohol, i motsetning til ARDIN er HK + alkohol som en shot med tequila. Plutselig sier det bang (skjer med ardin også men du trenger ikke så mye av hk)
Du blir ikke akkurat smart av valium, etter en 15 10mg roche blå presterte jeg og min kompis å klatre opp på altanen til foreldrene til damen hans(03) - Værste var at vi syns d var helt normalt, kræsje i et skilt som stod langt utenfor veien, kræsje i husveggen når vi sku parkere..gå inn på shell og bestille mat, ta den og gå. Sinnsyk morsom kveld, men tror ikke det er helt bra med for mangen slike :P

Skulle gjerne betalt 30kr per stk om den var den her typen: http://www.rxpuravida.com/photo/full/valium10mg.jpg
Alt jeg har prøvd i Norge har bare vært irriterendes å ha betalt for, når man er vandt til dem der. Er det noen spesielle typer som er til å anbefale igrunn?
finnes det 20mg "dobble valium" ?
Finnest helt sikkert "20mg valium" produsert av noen UG-labber, og de er helt sikkert dårligere enn 10mg apotekvarer, ville aldri ha kjøpt. Tror aldri jeg har hørt om 20mg blå, bli solgt på apotek hvertfall..
20mg fins ikke, nei. Blåvalium skal inneholde 10mg, men noen piratkopier har mindre mg. Og når det gjelder Thailand nå og blåvalium: det har blitt forbudt å selge dem i Thailand, så nå er det bare få apoteker som enda selger dem.

Angående urinprøver: 2-3-4 dager, så er diazepam ute. Hvis ikke du knasker hver dag i lange tider, da.. Og drikk mye vann i tida før prøven, det er alltid lurt.
Hva om han mente at hvis en tar to tabletter, da? Blir 20 mg riktig da? Hm, jeg trudde det var 48 timer fra siste inntaksdose, men det er kanskje blodprøve. Aner ikke hvor lang tid i urin, vil tro det skulle være lenger enn blodprøve.
Som regel holder 48 timer, men det varierer litt. En "dobbel valium" ville jo bli en 10 mg, siden en vanlig valium er 5mg. Og med *dobbel" mener man dobbel styrke med piller, ikke antall. HeiHopp!
Dobbel valium? Første gang jeg hører det uttrykket, men jeg skjønner hva du mener. Når han nevner valium, så trudde jeg han snakket om blå. Hva om han mener 4 stk, da? Blir det 20 mg da?

Er trolig feil av meg å påstå slikt bastant, men jeg tror det blir samme om jeg hadde puttet i meg en eller 10 fra siste inntaksdose, ville vel vært i blodet 48 timer allikevel (vet ikke med urin). Tror ikke generellt sett det betyr noe på mengden diazepam hvor lenge det kan spores, med mindre du har fått no hjemmelaga mekk som jeg hører så mye om her, og masse urenheter er påvirkningsfaktor da..
Fire vanlige, gule 5mg ville blitt 20mg, ja. OG Nei,Nei, slutt å tull, Paranoy, DET er jo helegrunnen til at folk snakker om halveringstid! Er det mer, tar det lengre tid å bryte ned. Du er vel Enig i at f eks en åttendedel av 100mg er mer enn en åttendedel av 30mg.??
Sitat av paranoy
Hva om han mente at hvis en tar to tabletter, da? Blir 20 mg riktig da? Hm, jeg trudde det var 48 timer fra siste inntaksdose, men det er kanskje blodprøve. Aner ikke hvor lang tid i urin, vil tro det skulle være lenger enn blodprøve.
Vis hele sitatet...
kan sitte i kroppen inntil 14 dager.Dizepam lagres i fettvevet og danner aktive metabolitter som avsløres gjennom urintesting. Sjøl om en bare har tatt et par tabletter er dette tilfelle.
Variasjonene i halveringstid er imidlertid store fra person til person. Regn minimum 10 dager. når det gjelder diazepam. Andre benzodiazepiner har normalt langt kortere halveringstid enn diazepam (valium) og forlater av den grunn systemet raskere.

ellers: take care. Dette er sterkt avhengighetsskapende over tid, og abstinensene er rett og slett jævlige.
Jupp, da kom svaret på hvor lang tid det kan spores i urin. Og det faktum at det ikke har så store betydning doses, selv et par tabletter er nok. Og jeg kan understreke at northernlights siste advarsel ikke er no skremselspropaganda, det er FAKTUM!

NB! Drøggs, les northernlights del om 'variasjoner i halveringstid', slå opp på diazepam og så slutter du å tulle - greit. Gidder du ikke det, så les northernlights innlegg, finn ut av det selv.
Lenger tid enn benzoer ellers. Men likevel har jeg rett i at det tar lenger tid å bryte ned en større mengde. (Hilsen Captain Obvious!)
Får utskrevet Vival 5 mg av legen min.Vival er jo en kopi av Valium.Hvorfor skriver de ikke ut Valium hvis den er bedre en Vival?Er vel mindre skadlig å ta 5mg Valium en 20mg Vival?Har opplevd dårlige kopier av andre medikamenter som jeg "måtte"prøve!Da ble jeg dårlig!
Sitat av playboard
Får utskrevet Vival 5 mg av legen min.Vival er jo en kopi av Valium.Hvorfor skriver de ikke ut Valium hvis den er bedre en Vival?Er vel mindre skadlig å ta 5mg Valium en 20mg Vival?Har opplevd dårlige kopier av andre medikamenter som jeg "måtte"prøve!Da ble jeg dårlig!
Vis hele sitatet...
Virkestoffet i valium er diazepam, virkestoffet i vival er diazepam. You do the math.
Sitat av Abs
Virkestoffet i valium er diazepam, virkestoffet i vival er diazepam. You do the math.
Vis hele sitatet...
Jeg er elendig i matte, men er svaret +15mg diazepam? Bare nysgjerrig..

Forøvrig er det vel noen forskjellige produsenter av samme type aktivt stoff som liker å navnsette produktene sine davel, kan umulig være verre. Seff diskuteres det heftig dette området andre steder enn nFF, jeg tapte denne diskusjonen år tilbake så for min del videreformidler jeg bare de opplysninger jeg fikk tredd ned dengang
Fastlegen kan velge å skrive ut en type fordi den er billigere eller fordi han er sponsa av en produsent. Men hvis to piller har samme virkestoff kan du være trygg på at de er like bra som regel. Som i tilfellet Vival/Valium.

Men på begynnelsen av nitti-tallet var det en sprø sak om bivirkninger og erstatningssøksmål om en pille som het Halcion og hadde akkurat samme virkestoff som Rohypnol. Pillen måtte trekkes fra markedet pga alle påstandene om bivirkninger, mens noe sånt ikke skjedd for produsenten av Rohypnol. Jeg tror den saken bare var om uflaks
for produsenten av Halcion, at de hadde uflaks med at de folka som påsto så mye rart fikk med seg så mange på sin side. Saken var jo også i USA, så det var store erstatningssøsmål det var snakk om. En kan sikkert "psyke" på seg litt av hvert av bivirkninger hvis man tror man kan tjene grovt med penger på det, sikkert.. (men dette var ltt "off topic", sorry)
I Halcion er det ikke flunitrazepam (Rohypnol), men triazolam.
Sist endret av halla; 20. november 2007 kl. 19:32.
Var ikke Halcion under kategorien barbiturater? Minns å ha lest et sted om barbiturater, og at så å si alt som tilfaller denne kategorien er blitt trukket tilbake fra markedet. Jeg husker jeg spurte en av de gamle om hans erfaring av barbiturater og han hadde hørt om det, men mente at dette var vanskelig å oppdrive i Norge.
Det er ett benzodiazepin. Det er ett par barbiturater igjen på det norske markedet bl.a fenobarbital (fenemal) men de fleste har blitt byttet ut med benzodiazepiner.. Halcion selges heller ikke her mer i Norge.
Sist endret av halla; 21. november 2007 kl. 01:16.
Det lønner seg å ha gode kilder når man er med i debatter her. Min kilde for at Halcion og Rohypnol liksom var det samme, var en som solgte meg Halcion rett etter at de ble forbudt på nitti-tallet. Fanden, tydeligvis ikke så veldig ærlig fyr...
Hvem vet Drøggs, karen jeg spurte om barbiturater trodde Halcion var barbiturat, også var det benzodiazepin Har ingenting som kan gi meg mistanke om at karen løy, så det kan sikkert være at han trudde det var barbiturat - samme som karen din trudde det var rohypnol. Du vet, den gang visste vi ikke om noe freak forum å lete opp informasjon fra,
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av btz
ok, vet det er flere slike, men fant ikke akkurat svar på det jeg lurte på..

først og fremst, kjøpte noen blåvalium i dag ARDIN står det på dem, med loddrett strek under og over. aner ikke hvor mange mg det er, så det kunne kanskje noen ander fortelle meg?

Det jeg helst vil vite er hvordan rusen er på disse.. hva som skjer.. sliter en del med angst og litt tanke kaos fra tid til annen. og vet at hasj gir meg panikk angst.. hvordan kommer blå valium til å virke inn på dette?
Vis hele sitatet...
'

Ardin KAN er en litt billigvariant som lett kan smuldre endel, men de funker så sant du ikke er uheldig å få bøffet. Mye ardin der ute som har vært bløff.De seriøse produsentene trykker ordentlige tabletter, som er faste og fine. Men klart, endel forskjellige typer der å,, får du tak i fra Roche, og da kommer de på brett som oftest. da er det ingen tvil om kvaliteten, de er veldig gode, men, de som er seriøse, de har ordentlig komprimeringsutstyr så de smuldrer ikke med mindre du tygger da også er de granulert med skikkelig utstyr.
Og til opplysning så har jeg ALDRI hørt om noen annen styrke på blå valium enn 10mg. det er doddel dose av hva norske apoteker har lov å gi ut.


Dersom du har tenkt ti å bruke de til å ruse deg på, så TRO MEG, du får STORE problemer med hukommelsen, snakker av erfaring og anbefaler deg KUN å bruke de til å dempe angsten og uroen, dvs, hold der NÆR andefalt dose, det holder bra nok det.. Ruser du deg på piller, samme åssen slag det er,, mister du personligheten din, du blir en annen.

Mitt råd til alle er rett og slett SE DENNE FILMEN http://www.zeitgeistmovie.com/ MEGET kontroversiell men tro det ellerei, den har hjulpet MANGE personer med å få ro i hodet sitt.
Ardin ble/blir produsert i pakistan. Jeg har nylig hørt at de har lagt ned produksjonen, men det er ubekreftede rykter.

Ryktene skal også ha det til at det finns både 1 mg, 5 mg, og 10 mg Ardin diazepam.

Roche lager 10 mg blåe.

FZ vet jeg lite om, annet enn at jeg har prøvd dem da, og jeg syntes de var relativt dårligere enn Ardin.
Sitat av playboard
Får utskrevet Vival 5 mg av legen min.Vival er jo en kopi av Valium.Hvorfor skriver de ikke ut Valium hvis den er bedre en Vival?Er vel mindre skadlig å ta 5mg Valium en 20mg Vival?Har opplevd dårlige kopier av andre medikamenter som jeg "måtte"prøve!Da ble jeg dårlig!
Vis hele sitatet...
Valium og vival er såkalte "likeverdige" medikamenter.

Tar du med deg en resept på vival på apoteket, kan du spørre om å få "valium", "vival", eller "stesolid". Virkestoffet er det samme, nemlig 5 mg diazepam i hver tablett.
Hold dere unna billige benzoer! Jeg spiste piller hver dag i omtrent ett år.. oppe i 7 blå om dagen pluss sobril. fast.. jeg hadde seriøst abstinenser eller hva det kan kalles i 10mnd etterpå ! har fortsatt suget etter piller.