Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2944
Hei,

Jeg vurderer å dra på en ferie i nær fremtid til Spania. Jeg har både flyskrekk og går på ca 5mg valium om dagen og vil ikke gå gjennom benzoabstinenser på ferie... (har åpenbart ikke resept på disse)

Jeg lurer på hvordan det er å legge si 1 brett valium i toalettveska? De går vel ikke gjennom bagasjen så nøye at det blir et problem, regner jeg med?

Fra "ikke reisevant".
Sist endret av 21savage; 27. april 2017 kl. 23:03.
Det går helt fint. Jeg har gjort det mange ganger.
Å ta med seg medisiner kjøpt i utlandet får du problemer med dersom du blir stoppet i tollen.
Tidligere har jeg hatt med meg pakker med medisin fra UK, aldri hatt problemer selv om det var 10-15 esker.
Klem fra Betty
Gjort det selv! Spania rett før julaften 2015, pakka noen brett blåvalium i bagen som ble sjekket inn, og hadde 5 sobril (klippet av pakningen) i kurven med det andre som skulle gjennomlyses. Jeg fikk ingen spm, men hadde de spurt kan du jo bare si at du har de med i tilfelle du skulle få et panikkanfall, og at pakningsvedlegget er sjekket inn. Fortsatt et problem? Omnomnomnom
Trådstarter
3 0
Oki, da høres det ut som det burde gå greit. Kanskje passe på å ha det i boksene sammen med mine andre medisiner og ikke løst rundt.

Takk for svar!