Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1561
Hei.
Er ganskje vandt med og ta både sobril og imovane og drikke en 12 pils. Men kan man blande disse for og få en brukpar rus? Tok 3,5 bikkjebein for første gang igår og drakk 10øl og merket stort sett ingenting. Har fått tak i upjohn90's og sob og imo nå og tar meg noen øl. Hva kan jeg forvente om jeg tar de bikkjebeina samtidig med det andre? Har stor tolleranse for piller. 3x100 quetiapin hver kveld for å klare sove 5 timer og mye annet.
Er litt øren så kan være noen skrivefeil her.

Mvh
2tac2
Hvis det funker på deg vil du nok regne med å huske nada når du våkner, noe som er ganske bortkasta imo.
Trådstarter
5 0
Våkna for 2 timer siden, null fyllesyke og husker stort sett alt. Nå er leiligheta og resten rydda og vaska og jeg fyrer en for våkna tydligvis med litt ekstra energi idag.
Synes det er jævla skummelt å blande bein med alkohol da det med a flick of a switch gir deg blackout.
Det kan gå fint flere ganger, helt til du plutselig våkner to dager etter med tom boks etter du tok deg 2 stk og en øl.

Har ikke planer om å få tak i det mer etter jeg opplevde nevnte scenario. jævla lang nedtur også pga den lange halveringstiden.
Sitat av Fleinheim Vis innlegg
Synes det er jævla skummelt å blande bein med alkohol da det med a flick of a switch gir deg blackout.
Det kan gå fint flere ganger, helt til du plutselig våkner to dager etter med tom boks etter du tok deg 2 stk og en øl.

Har ikke planer om å få tak i det mer etter jeg opplevde nevnte scenario. jævla lang nedtur også pga den lange halveringstiden.
Vis hele sitatet...
Du mener vel: "helt til du plutselig våkner 2 dager senere på glattcella tatt for å rane en kiosk naken med en giftig slange stjålet fra dyreparken, forsøk på å stjele en politibil og brent ned en skog"?
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Du mener vel: "helt til du plutselig våkner 2 dager senere på glattcella tatt for å rane en kiosk naken med en giftig slange stjålet fra dyreparken, forsøk på å stjele en politibil og brent ned en skog"?
Vis hele sitatet...
Tror ikke jeg hadde fått til så mye i den formen der, men hvem vet. Greia er ofte at du føler deg nykter og fin, og ikke merker at du sjangler og snøvler verre enn en sjømann.

Jeg sier det mest fordi jeg kanskje tror det hadde gått bedre den gangen om jeg var klar over dette. I stedet tenkte jeg at det var som å ta seg noen sterke valiums og gikk på en smell.