Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 13324
Halla!

Tenkte å legge ut en ny og ærlig liten låt om livet mitt her:-) Om den blir gjort ferdig og blir gitt ut gjenstår å se!

Håper noen av dere liker den!

https://soundcloud.com/feitn/eric-fevang-taper
Catchy sang! Jeg ville ha lagt inn flere tonevariasjoner på hooket (Jeg er en taper), f.eks ved å ha gått ned på "taper" noen ganger i stedet for å gå opp hele tiden, i allefall helt på slutten. Det blir bittelitt for repeterende slik det er nå. En bridge hadde også gjort seg. Men generelt sett likte jeg den veldig godt!
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Kanonfet sang! Profesjonelt preg over den, noe de fleste sanger som blir publisert her på forumet ikke har.

Litt brå slutt kanskje?
Helt rått!Hahaha!fantastisk låt!
Du har mæd talent da, bare guff på med å lage mange flere sanger, så kommer du til å slå igjennom.
Fint gitarspill og en forsåvidt morsom sang, men rimelig dystert.
Jeg elsker meg selv og alle jeg er glad i, er en sang som ville spredd mye mer glede enn den sangen her.
Legg sjela di i noe mer positivt, du er rå mann!
Eneste minuset mitt er att låta er alt for kort.. Drit bra låt!
Må bare si det igjen,dette er bare så bra!Gått å nynna på denne i hele dag
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger
Ja bra låt. Terningkast 6 fra meg super hit detta
Kommer den på spotify??? veldig bra.. beste norske jeg har hørt i år.
Dette er allerede en hit. Burde spilles på radio.
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
Kommer den på spotify??? veldig bra.. beste norske jeg har hørt i år.
Vis hele sitatet...
Når kommer denne på Spotify?
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
Kommer den på spotify??? veldig bra.. beste norske jeg har hørt i år.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for det:-) Håper den kommer på Spotify snart:-)
Liker låta!

Catchy og stemmen din er behagelig å høre på. Som nevnt tidligere
så varte den desverre litt for kort..

For min del så var det noen "lyd effekter"
av noe plystring (2:10-2:30) jeg får ikke satt helt fingern på det, men synes det virket
veldig pakket på i sisste liten for å få variasjon?

alt i alt godt levert.
Sitat av K-Visjon Vis innlegg
Liker låta!

Catchy og stemmen din er behagelig å høre på. Som nevnt tidligere
så varte den desverre litt for kort..

For min del så var det noen "lyd effekter"
av noe plystring (2:10-2:30) jeg får ikke satt helt fingern på det, men synes det virket
veldig pakket på i sisste liten for å få variasjon?

alt i alt godt levert.
Vis hele sitatet...
Tusen takk!Jeg vet ikke helt hva vi prøvde på med den plystringa:-)
Slobby is back! Etter å ha hørt denne låta, endte jeg med å sette på de gamle klassikerne dine pekefingern og fra Kolbotn, og ble hekta på disse låtene igjen. Låta var dødsbra forresten, gleder meg til å høre mere nytt fra deg!
Sitat av Kjøteren Vis innlegg
Slobby is back! Etter å ha hørt denne låta, endte jeg med å sette på de gamle klassikerne dine pekefingern og fra Kolbotn, og ble hekta på disse låtene igjen. Låta var dødsbra forresten, gleder meg til å høre mere nytt fra deg!
Vis hele sitatet...
Hehe tusen takk
Er låta fjerna eller er det barre hos meg den ikke virker nå???Mulig å laste den ned et sted?Jeg trenger denne låta på mac`en!
Sitat av jamesclark Vis innlegg
Er låta fjerna eller er det barre hos meg den ikke virker nå???Mulig å laste den ned et sted?Jeg trenger denne låta på mac`en!
Vis hele sitatet...
Linken i OP funka fint for meg
Trudde tråden handlet om typisk rap eller elektronisk musikk, som ofte blir postet her på forumet. Nå ble jeg nyssjerig å måtte sjekke ut tråden, regnet med det skulle være en sugen rap eller house musikk, ble litt posetivt overrasket.

Sangen var veldig ironisk fengene og litt chill, men ærlig så ble den smule kjedelig etter 1 minutt, tenkte melodien ble litt kjedelig.
Ellers var dette ikke verst! Likte teksten mye bedre en de fleste Norske kjendisen som synger om party, dop, alkohol, damer og sex.
Stå på
Sitat av SJefen Vis innlegg
Linken i OP funka fint for meg
Vis hele sitatet...
Der funket den igjen
Sitat av slobby Vis innlegg
Halla!

Tenkte å legge ut en ny og ærlig liten låt om livet mitt her:-) Om den blir gjort ferdig og blir gitt ut gjenstår å se!

Håper noen av dere liker den!

https://soundcloud.com/feitn/eric-fevang-taper
Vis hele sitatet...
Jeg liker låta, den var bare for kort.. Er det ikke mer vanlig med litt over 3 minutter? Savner ett minutt der.

Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Jeg elsker meg selv og alle jeg er glad i, er en sang som ville spredd mye mer glede enn den sangen her.
Legg sjela di i noe mer positivt, du er rå mann!
Vis hele sitatet...
Ikke lag gladkristne jolly tekster, TS. Bedre med litt mørkt man kan relatere seg til.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Trudde tråden handlet om typisk rap eller elektronisk musikk, som ofte blir postet her på forumet. Nå ble jeg nyssjerig å måtte sjekke ut tråden, regnet med det skulle være en sugen rap eller house musikk, ble litt posetivt overrasket.

Sangen var veldig ironisk fengene og litt chill, men ærlig så ble den smule kjedelig etter 1 minutt, tenkte melodien ble litt kjedelig.
Ellers var dette ikke verst! Likte teksten mye bedre en de fleste Norske kjendisen som synger om party, dop, alkohol, damer og sex.
Stå på
Vis hele sitatet...
Halla! Jeg er enig i det du sier:-) Tusen takk!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har du fjerna låta? Jeg finner den ikke på SoundCloud-profilen din lengere. Jeg digga den jeg, men nå får jeg ikke hørt den flere ganger..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva skjedde???
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Kom nettopp over begge sangene dine i en spilleliste jeg har på spotify. Når kommer mer? Digger sangene!
Funker ikke her
▼ ... over en uke senere ... ▼
Halla!

Da har jeg lagt ut demo versjonen av låta samt noe annet hvis det er av interesse:-) Takk for tilbakemeldingene:-)

https://soundcloud.com/feitn
Dette var veldig, veldig bra! Hørte den to ganger på rad og greier. KP
Gøyal låt! En av de bedre nye norske sangene som går rundt om dagen, du burde få den på radio!!
Hey,tusen takk folkens:-) Varmer en gammel mann:-)
Sist endret av slobby; 20. september 2016 kl. 14:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fett!!!Schlager!
helv ... dette er jo skikkelig bra

komme meg hjem ... nananananana fikk den på hjernen.
Sist endret av Amistad; 24. september 2016 kl. 17:53.
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Gøyal låt! En av de bedre nye norske sangene som går rundt om dagen, du burde få den på radio!!
Vis hele sitatet...
Den burde vær på radio ..alle jeg viser den til synger med og får den på hjernen med en gang!!!!
Beklager, men må jeg registrere meg for å høre den?

Fikk error:

We can’t find that track.
Did you try to access a private track while not being signed in?
Maybe the track has been removed.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av HeinzE Vis innlegg
Beklager, men må jeg registrere meg for å høre den?

Fikk error:

We can’t find that track.
Did you try to access a private track while not being signed in?
Maybe the track has been removed.
Vis hele sitatet...
Den skal være her:-)

https://soundcloud.com/feitn/taper
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Halla folkens

i 2015 lastet jeg for første gang opp demoen til denne sangen her på Freak og i dag er endelig den ferdige versjonen ute på Spotify!

Håper noen av dere liker det

Feit`n Fra Kolbotn - Taper

<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify%3Atrack%3A5pT53fpgTZqauMChZkcNIn" width="300" height="380" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>

https://open.spotify.com/track/5pT53fpgTZqauMChZkcNIn

Liten promo video for låta:-)

https://www.facebook.com/norskpaspot...7614566938713/
Sist endret av slobby; 10. februar 2017 kl. 21:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jævlig bra jobba!!! Sitter som bare det!En av de kuleste på en stund faktisk
Godt jobba, feitn ! Dette var gøy å høre på.
Gratulerer Sagt det før og sier det igjen..denne er helt rå Eric!
Sitat av OoM Vis innlegg
Godt jobba, feitn ! Dette var gøy å høre på.
Vis hele sitatet...
Tusen takk!Jævlig kult at du likte det
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Dukket opp på discover weekly-lista mi plutselig;-) Fengende låt, nå må jeg nok nynne på den til jeg sovner.