Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1491
Hei, jeg må hente sub hver dag på apoteket og er fuckings forbanna for at de insisterer på at jeg skal 8mg. Det passer mer til en junkie med 20 års erfaring og en toleranse 3 ganger over min. For å bevise apotekdama at jeg har tatt pilla trenger jeg bare å vise at jeg har masse hvitt spytt under tunga. Derfor hadde det vært fett om det fantes noe med lignende resultat.
Hvit Fisherman Friends?
Hvorfor har de satt deg på så høy dose?
I Norge er ikke 8mg en spesielt høy dose, de fleste jeg kjenner er satt på 16mg.
Har lest om at andre land bruker de 3-4 mg.. men det er individuelt (xD)

Du tar en risk ved og jukse i dette systemmet, blir du tatt kan du miste alt.
Du blir ikke kastet ut av Lar for og sprekke eller sidemissbruk, men dersom du blir tatt for og selge, eller ikke ta medisinene som avtalt er det for gjort og bli kastet ut.

Når det gjelder fisherman friends vil jeg tro at apotekeren fatter mistanke når kjeften din plutselig lukter sterkt menthol.

snakk med legen din om og trappe ned. De kan ikke nekte deg det.
Det skal ikke være noe problem å bli satt på lavere dose om du vil det.
Men du må ta det opp med Lar(eller legen som skriver det ut),
for apoteket gir kun den dosen de har fått bekreftelse på fra Lar/lege uansett om det er mer eller mindre du vil ta.

Er midt i nedtrapping på Subutex(i Lar) og styrer dosering og sånt selv.
Hver gang jeg vil trappe ned videre ringer jeg inn til Lar og gir beskjed,
så ringer de videre til utdelingsstedet med dosebekreftelse. Null stress!

Så bare ta det opp med kontaktpersonen din i Lar eller legen, så burde det ordne seg.
Skulle vel egentlig tro de bare blir positivt overrasket hvis du sier du vil gå ned i dose.


Men om du vil lure unna 8mg's for å selge, så hjelper ikke dette though..