Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 7250
Spiser sjeldent rivotril (går mest i xanax)

På fredagen fikk jeg 30 stk av en kompis, kjenner igjen rivotril så vet hvordan dem ser ut.

Det som var er at de smelta ikke på tunga, prøvde meg fram med 2 og da jeg ikke merket noe så tok jeg 5 på rappen, funka dårlig.

Først når jeg var oppe i 30 + 3 øl så begynte jeg og merke litt.

Har smakt bra rivotril og hadde jeg tatt 30 til vanlig hadde jeg sovna eller glemt hele dagen. Men jeg husker absolutt alt, og følte meg bare litt brisen.

Noen som har vært borti noe lingnende?
Før tok jeg ofte Rivotril og var fornøyd med effekten, helt til jeg fant en billig og enkel kilde på Xanor. Etter det, så synes jeg ikke Rivotril funker like bra.

Men var dette Roche 2mg Rivotril? Det finnes falske piller.
Ja det var roche 2mg, men så aldri glasset.

Kan det ha noe med at jeg er mer vant til xanax?
Sitat av king123 Vis innlegg
Ja det var roche 2mg, men så aldri glasset.

Kan det ha noe med at jeg er mer vant til xanax?
Vis hele sitatet...
Det er godt mulig. Etter at jeg begynte å jarve i meg Xanax, så synes jeg ikke Rivotril er noe særlig. Men du må huske på at selv om begge medisinene er av samme gruppe (benzodiazepiner), så kan de ha forskjellig virkning. Rivotril (klonazepam) er mer muskelavslappende og antiepileptisk, mens Xanax (alprazolam) er mer angstdempende og søvndysende/hypnotisk. Rivotril er mer sigende, mens Xanax funker ganske kjapt.

Så rent farmakologisk er begge medisinene ganske forskjellig.

Går du på andre medisiner?
Sist endret av Mexxy; 22. februar 2015 kl. 23:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har prøvd alt av benco.
Er som regel xanax jeg tar, da det er di jeg liker best.

Vet de er ganske forskjellige, derfor jeg tok meg god tid i starten.
Syns rett og slett riv ikke lever så godt opp i forventningene som dem gjorde før.

Xanaxen den er helt klart nr 1 på lista.
Der er jo veldig mye falske rivotril ute å går for tiden. En som jobber i LAR advarte meg også mot disse.
De er kliss like som de orginale, men inneholder mye mindre clonazepam (og mye annet drit, til og med rottegift har vert påvist)
Så er godt mulig det er noen sånne du har klart å gefle i deg. Det forklarer vertfall hvorfor du måtte spise så mange for å få funk.
Hvis det stemmer så er jeg rimelig forbanna på han, ikke rart han ga meg 30stk gratis da. En venn mindre da!

Han påsto han fikk funk av en halv en, noe jeg allerede da syns var litt rart, da jeg måtte ha i meg 30 + alkohol for og i det hele tatt få litt funk.

Hvordan kan man finne ut om de er falske egentlig?
Siste jeg vill ha i meg er all mulig slags dritt.
Er vel ganske vanskelig å finne ut om de er falske eller ei, uten å teste de med kit eller på labriatorium.
Den siste tiden jeg brukte piller turte jeg aldri å kjøpe rivvoer med mindre jeg fikk de fra et norsk forseglet glass.
Men jeg har ofte klart å smake forskjell. Ekte (norske) rivotril har jo en litt sånn søt/frisk smak når man tygger de,
og har merket at de falske gjerne ikke har den "gode" smaken.
Hmm, helt ærlig smakte det ingenting.
Men når du sier det så husker jeg smaken.

Var også en annen gang jeg kjøpte ett glass (det var forseglet) men utlandske, var akkuratt like dårlig effekt på dem som de jeg fikk nå.

Fikk 10stk av en annen dealer som jeg bytta for 10mg xanax, å siden jeg var vant til og spise de ræva fra han som solgte meg det, så tok jeg 10 på rappen, noe jeg ikke skulle ha gjort, for de kicka greit bra og smelta under tunga imotsettning til de jeg fikk sist. De var Norske.

Hadde jeg vist at di var såpass kraftigere hadde det holdt med mye mindre.

Skal være obs på det neste gang, selvom jeg foretrekker xanax.
Noen som vet om de falske rivotrilene i glass fra øst-europa også har den søte mint-smaken?
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Noen som vet om de falske rivotrilene i glass fra øst-europa også har den søte mint-smaken?
Vis hele sitatet...

Ikke de jeg har kommet over vertfall.
(når jeg tenker på falske utenlandske rivvoer, så er det de på glass fra østeuropa jeg mener)
Men nå har jeg spist veldig lite av de også, siden jeg aldri har stolt helt på hva de inneholder,
så skal ikke si det med 100% at de ikke kan ha den smaken.
Drikker heller øl enn å stole på rivotrilene... Bare pga det er forseglet glass med roche etikett betyr ikke en shiet! Å ikke si du har prøvd alt av benzo for det er jeg 99,9% sikker på at du ikke har
Det med falske rivotriler er etter min erfaringer veldig overdrevet. Mange noobs som ikke kjenner igjen effekten av rivotril overhodet.. Spesielt om du er vant til xanor, da den er umulig å ikke kjenne. Det er ganske åpenlyst at dersom du er innspist på xanor vil du ikke synes noe særlig om rivo.
jeg syns det var herlig med en dag på rivotril sus etter 2-8mg xanor daglig i nesten 3 år. Helt supert å ta noen rivotriler i ny og ne. Tro meg merka forskjell!
Sitat av greatness Vis innlegg
jeg syns det var herlig med en dag på rivotril sus etter 2-8mg xanor daglig i nesten 3 år. Helt supert å ta noen rivotriler i ny og ne. Tro meg merka forskjell!
Vis hele sitatet...
Ja jeg digger rivotril i alle fall! Men hvor mange mg måtte du ha?
Synes det beste med rivotril er når du våkner dagen etterpå og nesten ramler ut soveromsdøra. Munchies og null angst er ikke så verst det heller.
er det meningen at rivotril skal smelte på tungen?
Sitat av Üknow Vis innlegg
er det meningen at rivotril skal smelte på tungen?
Vis hele sitatet...
Tja, de smaker jo godt og Roche rivoene smelter fort. Er noen andre typer som ikke smelter like fort. Vet ikke helt hvorfor de er smakssatt, men er sikkert fordi de skal kunne tas under eller på tungen vil jeg tro. Gjør ikke noe om du svelger dem.
Alle Rivotril fra Roche man får på gaten er falsk, uansett om de kommer på forseglet glass med norsk skeivt klistremerke på.

Prøv 3 Rivotril som er hentet fra apoteket og du husker garantert ingenting, mens de utenlandske kan du spise et helt glass av.

Er en venninne av meg som må ta urinprøver iforbindelse med LAR eller lignende og hun får Rivotril av legen mot panikkangst. Hun gikk tom for tidlig og tror hun fikk taki noen av de utenlandske Roche Rivotrilene. Urinprøven slo ut på 3-4 forskjellige stoffer.

Slutt å kjøp boss. Skal man ha Klonazepam fra gaten så kjøp de oransje brettene.

Etter hva jeg har klart å oppfatte så er de norske apotek rivotrilene hakket større i diameter. Ikke 100% sikker her, men ganske sikker.
Sist endret av flytendeper; 28. februar 2015 kl. 06:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alt over 5mg av dem fra norsk apotek får meg fin
De jeg har prøvd er:

Xanax
Valium, Vival, Stesolid, rivotril, Alopam og sobril.

Ja det ble litt feil og si at jeg har prøvd alt, tar av meg hatten for den ��

Edit. Åsså flunipan (om det er benco)
Sist endret av king123; 28. februar 2015 kl. 14:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av flytendeper Vis innlegg
Alle Rivotril fra Roche man får på gaten er falsk, uansett om de kommer på forseglet glass med norsk skeivt klistremerke på.

Prøv 3 Rivotril som er hentet fra apoteket og du husker garantert ingenting, mens de utenlandske kan du spise et helt glass av.

Er en venninne av meg som må ta urinprøver iforbindelse med LAR eller lignende og hun får Rivotril av legen mot panikkangst. Hun gikk tom for tidlig og tror hun fikk taki noen av de utenlandske Roche Rivotrilene. Urinprøven slo ut på 3-4 forskjellige stoffer.

Slutt å kjøp boss. Skal man ha Klonazepam fra gaten så kjøp de oransje brettene.

Etter hva jeg har klart å oppfatte så er de norske apotek rivotrilene hakket større i diameter. Ikke 100% sikker her, men ganske sikker.
Vis hele sitatet...
Ganske så drøy påstand. Åssen kan du komme med en sånn påstand ? Min erfaring er noe helt annet. Vet du hva du snakker om ?
Mine rivotriler som er merket roche 2 smelter ikke på tungen, men gir god effekt

de er fra apoteket forresten
Sist endret av Üknow; 28. februar 2015 kl. 18:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
king123's Avatar
Trådstarter
Sitat av flytendeper Vis innlegg
Alle Rivotril fra Roche man får på gaten er falsk, uansett om de kommer på forseglet glass med norsk skeivt klistremerke på.

Prøv 3 Rivotril som er hentet fra apoteket og du husker garantert ingenting, mens de utenlandske kan du spise et helt glass av.

Er en venninne av meg som må ta urinprøver iforbindelse med LAR eller lignende og hun får Rivotril av legen mot panikkangst. Hun gikk tom for tidlig og tror hun fikk taki noen av de utenlandske Roche Rivotrilene. Urinprøven slo ut på 3-4 forskjellige stoffer.

Slutt å kjøp boss. Skal man ha Klonazepam fra gaten så kjøp de oransje brettene.

Etter hva jeg har klart å oppfatte så er de norske apotek rivotrilene hakket større i diameter. Ikke 100% sikker her, men ganske sikker.
Vis hele sitatet...
Fått flere rivotril fra utlandet på glass, funka bra dem,bare å passe på datoen.

Så det at alle er fake kan umulig være sant.

Sitat av Üknow Vis innlegg
Mine rivotriler som er merket roche 2 smelter ikke på tungen, men gir god effekt

de er fra apoteket forresten
Vis hele sitatet...
Hva kan det komme av at noen ikke smelter? Mine har alltid smeltet både norske og utlandske. Hvis du ser bortifra di jeg fikk av han kompisen.
Sist endret av king123; 2. mars 2015 kl. 14:37.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Få høre litt her plis? Hvor mange mg Klonazepam/rivotril kan dere spise av utenlandske? Få høre, vær helt ærlig nå. Jeg er kun ute etter antall piller og mg dere kan konsumere på 1 dag å huske alt.. Så kan jeg si her å nå om de er falsk.
Sitat av greatness Vis innlegg
Få høre litt her plis? Hvor mange mg Klonazepam/rivotril kan dere spise av utenlandske? Få høre, vær helt ærlig nå. Jeg er kun ute etter antall piller og mg dere kan konsumere på 1 dag å huske alt.. Så kan jeg si her å nå om de er falsk.
Vis hele sitatet...
Kommer helt ann på vekt og toleranse + om andre rusmidler er intatt. men jeg har fått masse heftige blackouts på alt over 5++ med mye øl.

Aldri smakt noen falske rivotriler enda..
Sitat av Patricia Vis innlegg
Ganske så drøy påstand. Åssen kan du komme med en sånn påstand ? Min erfaring er noe helt annet. Vet du hva du snakker om ?
Vis hele sitatet...
Har en mistanke om at han har litt vel god kontakt med en mister på et visst darknet.

Spiser jeg to roche rivoer fra "gata" ser jeg dobbelt til dagen etterpå..

Det han du siterer skriver er bullshit fra endre til annen. Etter jeg gikk av de roche rivoene hadde jeg abstinenser i 5 måneder. Rett og slett det dummeste jeg har lest på freakforum ever.

Har hatt de oransje brettene og roche piller samtidig, merket ingen forskjell
Sist endret av TrippyKing; 22. mars 2015 kl. 06:35.
Sitat av greatness Vis innlegg
Få høre litt her plis? Hvor mange mg Klonazepam/rivotril kan dere spise av utenlandske? Få høre, vær helt ærlig nå. Jeg er kun ute etter antall piller og mg dere kan konsumere på 1 dag å huske alt.. Så kan jeg si her å nå om de er falsk.
Vis hele sitatet...
Veldig bra spørsmål som flere burde registrert og besvart.

men skal sies at ingen som selv går på rivotril merker seg så ruset som det andre individer vil... altså man tror alt er bra, man føler seg bra, men de på utsiden tenker at du fuckings rusa... så det å si at norske og utelandske har noe å si er så tøys at jeg egentlig blir kvalm! Hva er det med nordmenn og det og tro at det vi får er best? For det første er Roche et selskap i Sveits... Og de er et legemiddelselskap... De gir da vel for faen meg ikke forskjellige piller til forskjellige land...

Men når folk tar opp det med falske roche, da er det en helt annen sak. Men nå må du huske at nede i balkan-landene så tar dem ikke så tungt på det, lettere å kontrollere legene sikkert ( "mafia" virksomhet) osv.

Seff er det en svett ungarer eller to som har kjøpt seg en pillepresse og prøver seg, men de varer ikke lengden. Sånn er det bare. Ferdig snakka.
Sist endret av Valadar; 24. mars 2015 kl. 15:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kommer falske rivo i forsegla glass?
Sitat av king123 Vis innlegg
Spiser sjeldent rivotril (går mest i xanax)

På fredagen fikk jeg 30 stk av en kompis, kjenner igjen rivotril så vet hvordan dem ser ut.

Det som var er at de smelta ikke på tunga, prøvde meg fram med 2 og da jeg ikke merket noe så tok jeg 5 på rappen, funka dårlig.

Først når jeg var oppe i 30 + 3 øl så begynte jeg og merke litt.

Har smakt bra rivotril og hadde jeg tatt 30 til vanlig hadde jeg sovna eller glemt hele dagen. Men jeg husker absolutt alt, og følte meg bare litt brisen.

Noen som har vært borti noe lingnende?
Vis hele sitatet...
tror du er ganske uviten. Rivotril er ikke hasj ol. det er til å forebygge epilesi først og fremst, så panikkangst. Altså når man inntar rivotril så kan mange ikke merke det selv, men andre vil. Og du vil defintivt ha roet ned nervene...Det å si at det ikke er en kamerat mer fordi du ikke følte deg høy som en måne blir for dumt. Lær deg litt og sett deg inn i hva rivotril er...

Har man benzo toleranse i tilegg så vil man få en mye "smoothere" overgang da rivo ikke slår inn med engang, men gradvis... Vist du tenker tilbake så hadde du ikke mye angst den kvelden,eller ?
Sist endret av Valadar; 24. mars 2015 kl. 17:10.
Sitat av Patricia Vis innlegg
Veldig bra spørsmål som flere burde registrert og besvart.

men skal sies at ingen som selv går på rivotril merker seg så ruset som det andre individer vil... altså man tror alt er bra, man føler seg bra, men de på utsiden tenker at du fuckings rusa... så det å si at norske og utelandske har noe å si er så tøys at jeg egentlig blir kvalm! Hva er det med nordmenn og det og tro at det vi får er best? For det første er Roche et selskap i Sveits... Og de er et legemiddelselskap... De gir da vel for faen meg ikke forskjellige piller til forskjellige land...

Men når folk tar opp det med falske roche, da er det en helt annen sak. Men nå må du huske at nede i balkan-landene så tar dem ikke så tungt på det, lettere å kontrollere legene sikkert ( "mafia" virksomhet) osv.

Seff er det en svett ungarer eller to som har kjøpt seg en pillepresse og prøver seg, men de varer ikke lengden. Sånn er det bare. Ferdig snakka.
Vis hele sitatet...
Når du sier: selv folk som går på rivotril. Da tenker jeg du mener folk som bruker rivotril daglig og er avhengig. De får jo selvsagt høy toleranse og trenger mer enn andre. Men jeg snakker om folk flest som kjøper rivotril ett par ganger i uken eller i måneden. De vil ikke gå rundt å oppføre seg helt normalt av 10+ rivotriler som noen her sier. Og dette med at det finnes falske piller. Det skal jeg love deg det gjør. Fult klar over roche sin historie. Det er 0 problem å masse produsere prikk lik etikett og glass på ett illegalt lager hvor det også sammtidig lages masse annet. Som de gjør det på roche. Dessuten er det ikke bare roche i Sveits. Tror du roche i Sveits sender all roche til hele verden? Nei. Aldri stol på forseglet glass eller esker.,Med riktig navn på. En liten ting til. Apotek rundt om, hvertfall i Schengen land, får bare bestille så å så mye benzodiazpiner. Så hvis disse "mafia folkene" skulle fått fatt i, så hadde de aldri fått fatt i så mange 1000er av glass som blir sendt rundt. Pga det produseres ikke så mange batcher om gangen. Isåfall måtte de ranet selve produksjons stedene til roche. Noe som vi mest sannsynlig hadde hørt om på nyhetene selv i Norge hvis det skjedde i utlandet. Syns du ikke det er rart at det bare er rivotril gaten aldri går tom for? Og at alle glassene kommer fra de samme landene gang på gang?
Skal ta en Rivotril fra et 2019 Roche glass i kveld, pisseprøve i mårra, og rapportere resultatet

Ble utsatt pga snøværet lol
Sist endret av bloodshotEyes; 27. mars 2015 kl. 10:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av flytendeper Vis innlegg
Skal man ha Klonazepam fra gaten så kjøp de oransje brettene.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Disse har ofte fungert bedre enn de som er merket "Roche". Unntaket er når jeg har fått Roche rivotriler fra venner som har fått de rett fra norske apotek.

Jeg har dog aldri kommet over rivotriler som ikke har fungert i det hele tatt, men mange av de fra gata har ofte redusert effekt.

Og nei, jeg er ikke typen som pakker i meg 5-10 stykker i slengen og blir så påvirket at jeg ikke skjønner det selv. Tar alltid 1-3 stk.
Sist endret av Mexxy; 30. mars 2015 kl. 11:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.