Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1446
God dag.

To dager på rad har jeg blitt oppringt av tlf. +164 701 233 456. I går fikk jeg ikke tatt den, men det fikk jeg i dag. Personen spurte etter fornavnet mitt på hva jeg tror er gebrokkent norsk, og forfjamset svarer jeg "ja?".
Personen avslutter så samtalen. Prøvde å ringe opp igjen, men jeg blir minnet på at nummeret ikke er i bruk.

Skallnummer?

Prøvde å finne ut av hvilket nummer det kan være, evt. fra hvilket land samtalen kom fra, men til ingen nytte.

Noen med like erfaringer, eller tips?

Mistenkelig...
Det er fra USA. De vil selge deg aksjer.

http://www.unknownphone.com/search.php?num=164701233456
kummi90's Avatar
Trådstarter
Sitat av caperno Vis innlegg
Det er fra USA. De vil selge deg aksjer.

http://www.unknownphone.com/search.php?num=164701233456
Vis hele sitatet...
Ahh, jeg googla nummeret feil. Takk for hjelpen!
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Er forresten ofte en utrolig dårlig ide å ringe slik nummre tilbake, da det ofte kan koste deg dyrt.
Sitat av kummi90 Vis innlegg
God dag.

To dager på rad har jeg blitt oppringt av tlf. +164 701 233 456. I går fikk jeg ikke tatt den, men det fikk jeg i dag. Personen spurte etter fornavnet mitt på hva jeg tror er gebrokkent norsk, og forfjamset svarer jeg "ja?".
Personen avslutter så samtalen. Prøvde å ringe opp igjen, men jeg blir minnet på at nummeret ikke er i bruk.

Skallnummer?

Prøvde å finne ut av hvilket nummer det kan være, evt. fra hvilket land samtalen kom fra, men til ingen nytte.

Noen med like erfaringer, eller tips?

Mistenkelig...
Vis hele sitatet...
Aldri, aldri, ALDRI ring tilbake til utenlandske numre du ikke kjenner til på forhånd!
Det kan fort koste deg flere hundre kroner i minuttet