Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 11724
Jeg tar gjevnlig urinprøver for å få tilbake lappen. På fredagskvelden tok jeg min måntlige dans med mdma, men i rundt 6 tiden natt til lørdag falt jeg for fristelsen i å ta meg 2 små trekk på bongen. Dette var en hjemmelaget vassbong med alufolie med ganske liten brønn. Var vel egentlig to halve trekk og siden kompis trakk først så fikk jeg det som ble igjen.

Skal ta urinprøve igjen på fredag og lurer på hva dere tror blir resultatet og evt tips til å bli fortere clean. Kan legge til at det var noe av den beste potten jeg har prøvd og det sier litt. Takk for svar på forhånd
Mye er med å bestemme på hvor fort THCen forsvinner ut av kroppen din. Ting som vekt, hvor rask forbrenning du har og hvor bra skit det var (hvor høyt THC nivået i potten er), hvor ofte du røyker osv.
Det går mest sannsynlig bra hvis du ikke har røyket på en stund, men det kan jo gå feil vei.. Regner med det tar 2-5 dager hvis du ikke er for feit

Hvis du vil få det raskere ut av systemet kan du prøve å vanne ut pisset, men husk på å ta en del B-vitaminer (som farger urinen gul) før prøven slik at pisset ditt ikke ser ut som vann, og husk også på å ikke drikke for mye (du kan faktisk drikke for mye vann). Du burde også spise sunt har jeg lest.
Du kan også prøve med litt hard-trening, dette gjør at kroppen bryter ned og fjerner THCen raskere.

Du burde også prøve å utsette prøven et par dager (én dag kan faktisk spille en ganske stor rolle).
Hvis du vil være bombesikker, kan du kjøpe deg narkotikaprøve på apoteket (koster ca 300 spenn), så hvis det er positivt dagen før kan du værtfall vanne det ut, det eneste de gjør da (om de ser at det er utvannet) er å si at du må komme på en ny prøve dagen etter eller en gang litt senere. Bare si at du måtte pisse før prøven og drakk masse vann for å kunne pisse når du kom for å ta prøven.

Jeg anbefaler deg å holde deg unna pot til du er ferdig med prøvene. Jeg får noia som faen før jeg skal dra på prøve (nå er jeg ferdig da ) hvis jeg har tatt et par trekk noen dager før.

Her er en grei tut på hvordan man får det ut så raskt som mulig: http://www.wikihow.com/Get-Pot-Out-of-Your-System

TLDR: Tar ca. 2-5 dager mest sannsynlig, drikk vann, spis sunt, tren, utsett prøven, kjøp narkotikaprøve.

Lykke til!
Sist endret av losji; 9. desember 2014 kl. 14:11.
Før denne idiotiske men hysterisk morsomme sprekken hadde jeg hatt rene prøver i 2 måneder, jeg veier 75 kg + - og er ca 176-178 cm høy. Dette blir helt klart engangstilfelle, men klarte ikke å la være når kompisene(som forøvrig prøvde å snakke meg bort fra å ta trekk) sa det var muligens den sykeste potten de hadde prøvd noe jeg er enig i, den var virkelig av en annen verden
Umulig å si for oss. Lykke til!
finnes ikke noe fasitsvar på hvor lenge THC-en blir i urinen men har endel tips:
-drikk MYE vann natten før pissprøven!, drikk også endel appelsinjuice.
-få i deg mye B-vitaminer.
-ta 3-4 asperin mellom 4-6 timer før pissprøven.
-piss først i do, og piss bare litt i koppen når du begynner å gå tom for piss.
-ta litt vaskepulver mellom fingerneglene og stikk fingern i pisset og bland godt.

Disse metodene har jeg hørt funker men kan ikke garantere 100% at du pisser negativt med disse. lykke til!
Sist endret av criminal-ideal; 9. desember 2014 kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror ikke det er så mye å gjøre med det, utifra det jeg tolker som realistisk er å ikke la de få den første morgen urinen, stå gjerne opp noen timer før prøven, piss, drikk mye vann.
Har selv erfart at trening, MYE vann og appelsin juice, Cvitamin, Tran, og mye toalettbesøk har hjelpet.
Ble clean etter 2-3dager ( Testet) etter kanskje en uke's daglig røykings. Flere grammere

Vet ikke hva som funker best av det jeg nevnte, men jeg er helt noia og gjør alt mulig.
Løft vekter i 2timer, jogg i en time hver dag til du må ta testen. Hvis du er tynn så er det lettere!

PS: er feit, eller fetere enn mange
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Veit ikke om alt her funker så utrolig godt, MEN det funket for meg.. kan være at det kun var noe av dette:
- Drikk så mye vann du klarer
- Vær aktiv, spill fotball, løft vekter whatevs
- Få i deg mye frukt og grønt / vitaminer
- Spis sterk mat
- Piss så fort du føler du må

Og jeg mener det virkelig. Drikk så mye du klarer hver dag, det skal gjøre litt vondt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan gikk prøven?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gikk slik jeg egentlig hadde forventa; negativ!! :-D skal gjennomføre uten noen flere sprekker, utenom mdma en gang i mnd ca men det slår jo uansett ikke ut
Sitat av Loopwhole Vis innlegg
Gikk slik jeg egentlig hadde forventa; negativ!! :-D skal gjennomføre uten noen flere sprekker, utenom mdma en gang i mnd ca men det slår jo uansett ikke ut
Vis hele sitatet...
MDMA slår ut som amfetamin, så pass på!

Det sitter bare i systemet i 2-4 dager, så det burde gå greit uansett
Mente at det ikke slo ut når jeg gjør det med 5-6 dagers margin til neste prøve ja :-) gleder meg til neste tur til neste helg!
Hei! Beklager om jeg stjeler tråden, men vet ikke hvordan jeg starter en ny. Om dette irriterer så hadde det satt veldig pris på om noen av dere kunne fortalt meg hvordan

Spørsmålet går som følger. Jeg tok min siste jay for ca 7 uker siden. Da hadde meg og gutta fyrt hele helga. Var en måned siden sist før den gangen i tillegg. Har holdt meg så og si i fysisk aktivitet hver dag etter den siste helga. Fra jogging til løfting i gym. Drukket mye vann også.
Tror noen av dere at det fortsatt kan spores THC i urinen min? Og de klærne jeg røyket i, tror dere at det har kommet THC partikler på de da vi hadde vinduet åpent når vi fyrte?

Setter veldig pris på alt form for svar !

-BitterUviten

Hei! Beklager om jeg stjeler tråden, men vet ikke hvordan jeg starter en ny. Om dette irriterer så hadde det satt veldig pris på om noen av dere kunne fortalt meg hvordan

Spørsmålet går som følger. Jeg tok min siste jay for ca 7 uker siden. Da hadde meg og gutta fyrt hele helga. Var en måned siden sist før den gangen i tillegg. Har holdt meg så og si i fysisk aktivitet hver dag etter den siste helga. Fra jogging til løfting i gym. Drukket mye vann også.
Tror noen av dere at det fortsatt kan spores THC i urinen min? Og de klærne jeg røyket i, tror dere at det har kommet THC partikler på de da vi hadde vinduet åpent når vi fyrte?

Setter veldig pris på alt form for svar !

-BitterUviten
Sist endret av BitterUviten; 8. januar 2015 kl. 23:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du er rein som en rein!
Sitat av BitterUviten Vis innlegg
Hei! Beklager om jeg stjeler tråden, men vet ikke hvordan jeg starter en ny. Om dette irriterer så hadde det satt veldig pris på om noen av dere kunne fortalt meg hvordan

Spørsmålet går som følger. Jeg tok min siste jay for ca 7 uker siden. Da hadde meg og gutta fyrt hele helga. Var en måned siden sist før den gangen i tillegg. Har holdt meg så og si i fysisk aktivitet hver dag etter den siste helga. Fra jogging til løfting i gym. Drukket mye vann også.
Tror noen av dere at det fortsatt kan spores THC i urinen min? Og de klærne jeg røyket i, tror dere at det har kommet THC partikler på de da vi hadde vinduet åpent når vi fyrte?

Setter veldig pris på alt form for svar !

-BitterUviten
Vis hele sitatet...
Det skal nok gå bra
Hva mener du om det angående klærne?
Er redd for at politihunder skal lukte at jeg har vært bort i johanna. Dette var pot ikke hasj. Har hørt at poten har en sterkere lukt.
Har besøkt kompisen etter dette og da har jeg ankommet rommet der vi røyka i nye klær og ny pc. Tror du THC pariklene har kommet i de nye klærne mine og pcen? Sorry for at jeg virker helt på tur, men er ikke så veldig gira på bot og narkotika på rullebladet for noe så uskyldig
Forsto du meg bedre nå, losji?

Er redd for at politihunder skal lukte at jeg har vært bort i johanna. Dette var pot ikke hasj. Har hørt at poten har en sterkere lukt.
Har besøkt kompisen etter dette og da har jeg ankommet rommet der vi røyka i nye klær og ny pc. Tror du THC pariklene har kommet i de nye klærne mine og pcen? Sorry for at jeg virker helt på tur, men er ikke så veldig gira på bot og narkotika på rullebladet for noe så uskyldig
Forsto du meg bedre nå, losji?

Skal i armyen btw, derfor nåja.

Skal i armyen btw, derfor nåja.
Sist endret av BitterUviten; 8. januar 2015 kl. 23:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du har en ting å gjøre, og det er "oil change" I Blue Mountain State stil!
Sitat av BitterUviten Vis innlegg
Er redd for at politihunder skal lukte at jeg har vært bort i johanna. Dette var pot ikke hasj. Har hørt at poten har en sterkere lukt.
Har besøkt kompisen etter dette og da har jeg ankommet rommet der vi røyka i nye klær og ny pc. Tror du THC pariklene har kommet i de nye klærne mine og pcen? Sorry for at jeg virker helt på tur, men er ikke så veldig gira på bot og narkotika på rullebladet for noe så uskyldig
Forsto du meg bedre nå, losji?


Skal i armyen btw, derfor nåja.
Vis hele sitatet...
Det går fiiint. Trukke det skal være noe problem, men kan du ikke bare vaske klærne hvis du har så noia? Dessuten er ikke lukt bevis for å føkke med rullebladet ditt Prøv å ikke virke jæævla stressa under prøven da
Sitat av BitterUviten Vis innlegg
Skal i armyen btw, derfor nåja.
Vis hele sitatet...

Så lenge du ikke slår ut på noen prøver eller innrømmer bruk så tror jeg du kan ta det helt med ro, det kan jo foreksempel ha vært en som satt i setet før deg på en busstur og mekka seg en joint.. osv, utrolig sært om du skulle kunne straffes for at en narkohund markerer på deg.
Sist endret av Hater; 9. januar 2015 kl. 18:29.
Tusen takk for svar! Føler meg mye safere nå Ha en fin helg videre freaks!
Når du har vært ren så lenge vil det ta en uke før du er clean på nytt. Hvis du fortsatt er usikker kan du drikke mye vann. Og hvis du fortsatt er usikker etter dette kan du søke på google etter den berømte pillen som fjerner alt i løpet av en dag. Husker ikke navnet.
Glemte også å si at en kompis av meg nektet for bruket av cannabis(selv om han hadde det) og politet sa pent i fra at han hadde det. Men siden han nektet fikk han ingen konsekvenser, dette får deg til å revurdere om de i hele tatt tar pisseprøvene
Sist endret av Icec0ld; 12. januar 2015 kl. 04:23.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Du har en ting å gjøre, og det er "oil change" I Blue Mountain State stil!
Vis hele sitatet...
Antar de kjører helt BMS stil? Det vil si uten bedøvelse?

Sitat av Icec0ld Vis innlegg
Når du har vært ren så lenge vil det ta en uke før du er clean på nytt. Hvis du fortsatt er usikker kan du drikke mye vann. Og hvis du fortsatt er usikker etter dette kan du søke på google etter den berømte pillen som fjerner alt i løpet av en dag. Husker ikke navnet.
Glemte også å si at en kompis av meg nektet for bruket av cannabis(selv om han hadde det) og politet sa pent i fra at han hadde det. Men siden han nektet fikk han ingen konsekvenser, dette får deg til å revurdere om de i hele tatt tar pisseprøvene
Vis hele sitatet...

Den pilla virker litt BS IMO. Kan gjøre vondt, værre.
Har aldri hørt om den her "pilla" og har aldri hørt om noenting som tar vekk alt som du kan bli doptestet for på en dag.
Sist endret av Sevensteps; 15. januar 2015 kl. 06:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Den pilla virker litt BS IMO. Kan gjøre vondt, værre.
Har aldri hørt om den her "pilla" og har aldri hørt om noenting som tar vekk alt som du kan bli doptestet for på en dag.
Vis hele sitatet...
Ikke alt du blir doptestet for i løpet av en dag, men cannabis.
Husker ikke navnet ettersom denne pillen ble bare nevnt i vennekretsen min en gang på ungdomskolen når en venn av meg tok den dagen før og slapp fri uten å bli tatt
Det er også ofte de ikke tar pisseprøver, men prøver å lure deg til å tilstå. En venn av meg hadde røyke ikke så lenge før og sa bare pent og fint ''Nei, jeg har ikke røyket'' og slapp fri. Ingen pissing eller bot, de hadde ingenting på han.
Trenger og å pisse rent i minst 6 mnd for å få tilbake lappen. Men det er utrolig kjedelig. Noen som har erfaring med falsk urin, og evt. hvor man bestiller det? Gjerne med en falsk penis da de må se på når du pisser.
Tror ikke det var dette, men det er ett alternativ ser det ut som
http://forum.grasscity.com/apprentic...ours-work.html
Gjør litt mer research på det
Sitat av keiserolsen Vis innlegg
Trenger og å pisse rent i minst 6 mnd for å få tilbake lappen. Men det er utrolig kjedelig. Noen som har erfaring med falsk urin, og evt. hvor man bestiller det? Gjerne med en falsk penis da de må se på når du pisser.
Vis hele sitatet...
Spør på en lokal headshop.