Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2656
Heihei! Jeg har brukt GHB hver dag i 12 dager nå. Starter klokken 0800 med en kork før skolen deretter 1 eller 2 til før dagen er over kl 1500. Bruk etter skolen har variert, men vil nok tro at det har blitt 3 korker ekstra utover dagen. Så om jeg runder av til 5-6 korker+ om dagen i 12 dager nå så vil nok det stemme passe bra. En kork vil jeg måle som 5ml.

Jeg bruker ikke til å sove på, ettersom jeg ikke syntes det å våkne og måtte redosere på natten er behagelig. Om jeg tar på kvelden så tar jeg siste 4 timer før jeg skal sove, og sammen med 3 kapsler Melantonin får jeg en god natt søvn. (Noen ganger med en gjennomvåt madrass midt på natta, andre ganger ikke. hehe).

Jeg kjenner en økt toleranse hvor jeg nå trenger 1 og en halv kork for en behagelig, men ikke skikkelig ruset effekt. Så nå skal jeg gå av i 3-4 dager før jeg eventuelt tar på nytt. Har prøvd å gjøre en god del research på nettet om tips som kan hjelpe å gå av uten å ty f.eks benzo, fyrings osv, uten å ha funnet noe spesielt. Er det noen på forumet som har noen tips til noe som kan hjelpe på å gå uten å måtte erstatte korken med en ny rus?

Kjenner jeg gruer meg til å gå av nå, ettersom jeg har skole som jeg MÅ stille opp på grunnet allerede en del fravær. Er ikke veldig vandt til å være på skolen uten kork heller, ettersom jeg har vært mer på skolen og hatt framgang i ulike fag etter jeg begynte å drikke det. Søker tips/erfaringer fra andre!! På forhånd tusen takk!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Litt OT, men kan jeg spørre hva du får ut av GHB bruk?

Jeg har forsøkt det 3-4 ganger, men kjenner meg alltid bare bittelitt brisen, thats it. Kjedelig i mine øyne, men kanskje jeg ikke kjenner godt nok til stoffet.
Trådstarter
26 0
Når jeg bruker GHB så føler jeg meg skjerpet. I moderate mengder klarer jeg å være betydelig mye mer til stede i timen, jeg jobber effektivt og oppgaver oppleves mer som en utfordring enn "et tiltak". Jeg er mer sosialt utadvendt, og i en helt ny klasse hvor jeg ikke kjente en kjeft så har det hjulpet, hvor jeg ellers til vanlig har litt sosialangst. Merker også at jeg har fått et bedre selvbilde når jeg er uten kork også. Jeg tar mer initiativ til samtale med mennesker rundt meg og har blitt en mer ydmyk person. Føler jeg selv og tror jeg selv ihvertfall.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Luretur Vis innlegg
Når jeg bruker GHB så føler jeg meg skjerpet. I moderate mengder klarer jeg å være betydelig mye mer til stede i timen, jeg jobber effektivt og oppgaver oppleves mer som en utfordring enn "et tiltak". Jeg er mer sosialt utadvendt, og i en helt ny klasse hvor jeg ikke kjente en kjeft så har det hjulpet, hvor jeg ellers til vanlig har litt sosialangst. Merker også at jeg har fått et bedre selvbilde når jeg er uten kork også. Jeg tar mer initiativ til samtale med mennesker rundt meg og har blitt en mer ydmyk person. Føler jeg selv og tror jeg selv ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Tja, jeg bruker å tygge tyggis når jeg har noia, leste et sted at det gjør at kroppen din går i "spisemodus" og du er ute av fare :P

Høres tett ut, men funker for meg
Trådstarter
26 0
Det skal absolutt prøves Jeg er veldig spent på hvordan de 2-3 neste dagene vil bli, og er ikke veldig erfaren med en "tøffere" gå av- periode annet enn litt kløe, svetting om natten, svake hender med litt skjelving og mild sosial angst. Disse 12 dagene her vet jeg at jeg har brukt mer enn før og er redd for at bivirkningene vil bli annerledes.. Greit å kunne høre litt rundt og være litt føre - var!
Sitat av Luretur Vis innlegg
Når jeg bruker GHB så føler jeg meg skjerpet. I moderate mengder klarer jeg å være betydelig mye mer til stede i timen, jeg jobber effektivt og oppgaver oppleves mer som en utfordring enn "et tiltak". Jeg er mer sosialt utadvendt, og i en helt ny klasse hvor jeg ikke kjente en kjeft så har det hjulpet, hvor jeg ellers til vanlig har litt sosialangst. Merker også at jeg har fått et bedre selvbilde når jeg er uten kork også. Jeg tar mer initiativ til samtale med mennesker rundt meg og har blitt en mer ydmyk person. Føler jeg selv og tror jeg selv ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Høres jo ut som det neste smartdrug á la Limitless. Er dette velkjente virkninger av GHB eller er opplevelsen i stor grad individuell?
Trådstarter
26 0
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Høres jo ut som det neste smartdrug á la Limitless. Er dette velkjente virkninger av GHB eller er opplevelsen i stor grad individuell?
Vis hele sitatet...
Kan selvfølgelig ikke tale for alle når jeg sier dette, men jeg kjenner et par som bruker GHB på samme måte som meg og som erfarer de samme virkningene. Syntes det er lite tråder om GHB og erfaringer rundt dette med å bruke det jevnt over en lengre periode og ikke bare som et annet rus alternativ til alkohol. Savner å høre fra mer erfarne brukere hvordan historien deres er og deres erfaringer rundt stoffet.
Sitat av Luretur Vis innlegg
Kan selvfølgelig ikke tale for alle når jeg sier dette, men jeg kjenner et par som bruker GHB på samme måte som meg og som erfarer de samme virkningene. Syntes det er lite tråder om GHB og erfaringer rundt dette med å bruke det jevnt over en lengre periode og ikke bare som et annet rus alternativ til alkohol. Savner å høre fra mer erfarne brukere hvordan historien deres er og deres erfaringer rundt stoffet.
Vis hele sitatet...
Er generelt lite tråder om GHB her på forumet, tror det har noe å gjøre med all feil informasjonen rundt temaet.
Folk ser på det som livsfarlig gift, siden de egentlig ikke har noe kunnskap om GHB utover det de har plukket opp i media.

Har ikke noen råd til å gå av GHB, siden jeg bare har tatt det 1 gang, men ønsker deg lykke til
Sist endret av EyesWideShut; 18. november 2014 kl. 22:25.
Trådstarter
26 0
Sant, blir mektig provosert selv når jeg prøver å finne fram til nøytral informasjon om GHB og "alt" jeg ser er overdose og dødsfall overskrifter. Har hatt kjennskap til stoffet siden tidlig Juli og det skal nevnes at jeg aldri har tatt en overdose som har endt noe særlig mer kritisk enn 3 timer "koma lik" søvn.

Takk, hadde vært gøy med en litt mer aktiv GHB tråd. Kan vel ikke bare være meg på freak som driver med dette eller er interessert i informasjon og "godt lese stoff" rundt stoffet :P
Sist endret av Luretur; 18. november 2014 kl. 22:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Vet at GHB brukes en del i steroidesammenheng, men uansett må du ha lykke til, går seg til
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Høres jo ut som det neste smartdrug á la Limitless. Er dette velkjente virkninger av GHB eller er opplevelsen i stor grad individuell?
Vis hele sitatet...
Jeg ville sagt at det er en ganske vanlig beskrivelse av rusen.


TS: Har du sett noen tegn til at du behøver noe annet stoff til å hjelpe deg å kutte det ut? 12 dager er ikke himla lenge. Det mest naturlige ville bare vært å slutte å ta det.

Om det er psykisk avhengighet du snakker om, ala du tør ikke å snakke med folk uten GHB-rus (noe som kan skje fort), burde du heller ikke bare hoppe på et nytt stoff.
Sitat av Luretur Vis innlegg
Sant, blir mektig provosert selv når jeg prøver å finne fram til nøytral informasjon om GHB og "alt" jeg ser er overdose og dødsfall overskrifter. Har hatt kjennskap til stoffet siden tidlig Juli og det skal nevnes at jeg aldri har tatt en overdose som har endt noe særlig mer kritisk enn 3 timer "koma lik" søvn.

Takk, hadde vært gøy med en litt mer aktiv GHB tråd. Kan vel ikke bare være meg på freak som driver med dette eller er interessert i informasjon og "godt lese stoff" rundt stoffet :P
Vis hele sitatet...
Du må gjerne starte en tråd der du deler erfaringene dine med GHB, så kanskje flere gjør det samme, og at man på den måten kan samle litt informasjon om temaet.

Er vanskelig å finne noe sakelig om GHB, er stort sett nyhetssaker om fjortiser som dør etter å ha inntatt en kork eller 5 i kombinasjon med masse alkohol og mamma sitt medisinskap innabords
Sist endret av EyesWideShut; 18. november 2014 kl. 23:10.
Trådstarter
26 0
Sitat av strikkball Vis innlegg
Jeg ville sagt at det er en ganske vanlig beskrivelse av rusen.


TS: Har du sett noen tegn til at du behøver noe annet stoff til å hjelpe deg å kutte det ut? 12 dager er ikke himla lenge. Det mest naturlige ville bare vært å slutte å ta det.

Om det er psykisk avhengighet du snakker om, ala du tør ikke å snakke med folk uten GHB-rus (noe som kan skje fort), burde du heller ikke bare hoppe på et nytt stoff.
Vis hele sitatet...
Jeg syntes det er veldig behagelig å kunne røyke de 2-3 dagene når jeg går av om jeg ikke velger å trappe ned sakte men sikkert. Samtidig så vil jeg ikke tillegge meg en vane hvor jeg bare erstatter en type rus med en annen. Derfor tenkte jeg at jeg skulle høre rundt om noen tips for å gå av uten å måtte ty til annen rus. Det er vel bare sunt å få smake litt på hva et for stort misbruk gjør med kroppen også tenker jeg!
Det er behagelig og bare forbli på GHB'en også, mann. At noe er behagelig betyr ikke at det er bra eller nødvendig for deg.

Og kjenne på et misbruk er egentlig ikke bra for deg. Jeg ville sagt at du allerede misbruker korken siden du har brukt det i normale hverdagslige situasjoner, som skole. Problemet med GHB er at det gir deg sosiale evner man ikke har fra før. Det gjør at det er veldig avhengighetsskapende. GHB rusen og fordelene det gir er ikke bærekraftig, det varer ikke evig. Blir du fysisk og psykisk av russtoffet kommer du til å få et dårlig liv med plager som potensielt kan vare veldig lenge.

Du er ikke avhengig nå, og du trenger ingenting før å ta en pause. Du trenger heller ikke å trappe ned. Sånn takegang tilsvarer fråtsing.

Bare kutt rett ut, les noen selvhjelpsbøker for å forbedre de sosiale evnene og bruk GHB fornuftig. Mitt tips.
Har ingen tips å gi, men jeg lurer på hvordan du blir hvis du drikker og tar GHB?

Jeg har prøvd dette EN gang.
Var kraftig beruset på alkohol og tok en kork, eller 2. Husker egentlig ikke.

Våkna i hvertfall opp på akutten da :P
Så jaa.. Mener du at det er trygt?
Jeg skal aldri prøve det igjen

Edit:
Husker altså ingenting, total blackout
Sist endret av KongStuuk; 20. november 2014 kl. 05:08.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av KongStuuk Vis innlegg
Våkna i hvertfall opp på akutten da :P
Så jaa.. Mener du at det er trygt?
Jeg skal aldri prøve det igjen
Vis hele sitatet...
Du presterte å ta et stoff på fylla når du var såpass full at du ikke husker hvor mye du tok engang. At du våkna på akutten har ingenting med om stoffet var farlig å gjøre, det har med at du var blåst i hodet og gjorde et idiotisk valg.

Å ta et par sobril regner de fleste som trygt, det er ikke noe som kommer til å drepe deg. Tar du det derimot på fylla så kan du fort stryke med rimelig kjapt om du har uflaks.

Som jeg har forstått det så blir GHB regnet som et safe-drug da det har lite bivirkninger og om man vet hvor mye som er i korken så er det vanskelig å overdosere. Blandet med alkohol derimot er det livsfarlig.