Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3691
Er nå på dag 2 med Suboxone. Begynner å føle meg grei, selvom jeg har noen få tegn til heroinabstinenser. Men ikke mye. Hvordan er det å gå på dette over lang tid? Greier man å bruke heroin sporadisk samtidig, isåfall, hvordan gjør man det mest smertefritt? Hvordan er det med sexlyst? Er det diggere å gå på sub enn ingenting? (utenom at suget til dop blir mindre)
Sist endret av bloodshotEyes; 12. november 2014 kl. 14:04.
Bruke heroin samtidig er vel ganske bortkastet da Suboxone inneholder Naltrekson, som blokkerer effekten av heroin.

Om det er diggere å gå på Suboxone enn ingenting er det egentlig ikke, etter min mening vertfall.
Når kroppen har vent seg til Suboxonen(buprenofin) forsvinner rusfølelsen,
og det eneste 'digge' blir at men slipper å ha abstinenser. Utover det gir det ingenting.

Man kan miste sexlysten av å bruke Suboxone/Subutex lenge.

Ser forressten at du skriver Subutex i overskriften, og Suboxone i selve innlegget.
Du vet sikkert forskjellen på de to, men just in case du ikke gjør det,
er det vertfall at Subutex inneholder buprenofin som virkestoff, og Suboxone inneholder både buprenofon og naltrekson, som er en motgift.

Suboxone er subutex ispedd en liten komponent av et annet blokkerende stoff kalt naloxon. Dette stoffet er tilsatt for å hindre at pasienter sparer på suboxonen sin og injiserer den fremfor å svelge den.

Injiserer du suboxone, er motgiften naloxon kjappere enn subutexen og når dermed hjernen først. Resultatet blir abstinenser fremfor rus.

Poenget er å holde pasientene unna nålestikket.

- http://forskning.no/alkohol-og-narko...kten-av-heroin
Vis hele sitatet...
Sist endret av lyselilla; 13. november 2014 kl. 20:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Går selv på subuxone, og fungerer godt til og holde abstinenser tilbake. Mistet suget etter heroin så og si da jeg begynte med det, men jeg var også dritt lei heroin. Men utenom dette gir det ikke noe mer. Ingen rus, bortsett fra den første uken.

Det er selvfølgelig bedre og Være uten subutex/subuxone vis man klarer det. Da subutex/subuxone IKKE Gjør og med selve avhengigheten.

Og bruke heroin samtidig fungerer ikke, ihvertfall slik jeg har hørt og erfart det.

Jeg har gått på subuxone I snart et år, og jeg har det bra, ikke et eneste tilbakefall. Eneste "problemet" er noe hard mage. Sexlysten er på topp. Og framtiden ser lysere ut.

Men jeg har ikke lyst til og gå på subuxone resten av livet heller, men per dags dato er jeg ikke klar for og gå av.
Noe jeg lurer på: når pilla blir oppløst blir jeg nødt til å svelge en del av det pga alt spyttet, og sub har nært 0% biotilgjenglighet i magen så waster jeg mye? Hadde vært noe om jeg fikk knust dem og tatt en linje på skrivebordet til sykepleiern
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Noe jeg lurer på: når pilla blir oppløst blir jeg nødt til å svelge en del av det pga alt spyttet, og sub har nært 0% biotilgjenglighet i magen så waster jeg mye? Hadde vært noe om jeg fikk knust dem og tatt en linje på skrivebordet til sykepleiern
Vis hele sitatet...

Du, noe jeg tror som er viktig for akkurat deg, er att du tar pilen som den skal taes. Distanser deg helt fra dine tidligere "synder" so to speak. Ikke miks noe av livet du har nå med livet du hadde før, jeg tror det er nøkkelen til å klare å rive seg løs fra alle problemene dine.


Nå vet du litt om meg og jeg litt om deg, og jeg sa i den andre tråden din at jeg så langt har lyktes veldig med å holde meg unna alkoholen. Er faktisk 3 måneder siden sist denne kroppen smakte sin siste lille flaske Jägermeister (10ml) i bakrus hos svigerforeldrene mine. Når jeg sa vi sitter omtrendt i samme båt mente jeg at vi begge har et preparat som gjør at vi slavisk må holde oss unna. Meg pga jeg kommer til å bli sinnsykt syk og føle att jeg er døden nær, du pga at dine preparater lammer Heroinen og gjør den maktesløs. Vi har en likhet jeg og deg, og det er nemlig at vi holdes i sjakk når vi tar pillen og ikke jukser. Dette er en god ting om du ikke ser det her og nå, men du kommer til å se denne ganske snart om du er en mann og tar pillen din slavisk, som jeg og gjør. Så lenge vi tar pillen slavisk så gjør vi enorme framskritt i enden, og det vil vi nyte godt av resten av våre voksne liv!


Ha en god natts søvn nå Bloodshot, så deler vi tanker ilag imorgen! - Mozzie.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Noe jeg lurer på: når pilla blir oppløst blir jeg nødt til å svelge en del av det pga alt spyttet, og sub har nært 0% biotilgjenglighet i magen så waster jeg mye? Hadde vært noe om jeg fikk knust dem og tatt en linje på skrivebordet til sykepleiern
Vis hele sitatet...

Hvis du får dette lovlig så får du jo en tilpasset dose som skal være stor nok til at ikke for mye 'forsvinner' i spyttet når du svelger det.
Så ville absolutt tatt det under tungen slik det skal,
og ta heller å spør om å få øke opp litt i dose hvis du føler du får får lite i deg.
Jeg hadde også problemmer med mye spytt. Men det ble bare bedre etterhvert. Prøv og ha det i kjeften så lenge som mulig.

Jeg gikk over til suboxone film. Tar 5 min, lite spytt. Og ingen forskjell på effekt. Men mange er uenige, noen syntes film er dårligere.
Har brukt subutex et års tid og synes det fungerer fint. Den indre uroen som alltid har plaget meg er rimelig dempet, og lysten på dop er redusert. Det er ikke noe mirakelmiddel, men med viljestyrke kan man leve et helt normalt liv på preparatet. Folk ser det ikke på meg. Jeg merker ikke spesielt til at jeg tar det lenger, og jeg fyller dagene med andre ting enn rusfokus og jag. Et kjempepluss er at jeg har fått normal døgnrytme igjen.
Om jeg skulle få lyst til å småsprekke er ikke det noe problem, men det tar en del av roen jeg har fått over hverdagen.
Men subuxone er den meningsløst å junke heroin, pga naloxonen, men har liten betydning ved røyking eller sniffing. Subben vil blokkere for en del reseptorer, så du får ikke full effekt tvert. Dagen etter vil du ha full effekt igjen.
Sist endret av Brute Goatshag; 17. november 2014 kl. 02:29.