Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1234
Hei, jeg har lagd en ny sang, spilt inn og skrevet teksten selv, beaten er laget av allroundabeats. Gjerne gi tilbakemeldinger =)

https://www.youtube.com/watch?v=qGDO7RvWK6Y
Sist endret av Quicki; 11. mars 2014 kl. 16:35.
Likte ikke helt flowen, klarer ikke helt å sette fingeren på hva det var. Refrenget og var litt kinky. Ellers bra jobba
Sist endret av Kriis; 11. mars 2014 kl. 17:01.
Trådstarter
24 2
Sitat av Kriis Vis innlegg
Likte ikke helt flowen, klarer ikke helt å sette fingeren på hva det var. Refrenget og var litt kinky. Ellers bra jobba
Vis hele sitatet...
Takk ! , men gjerne gi mer Konstruktiv kritikk
Kongen av web'n!
steinolav1's Avatar
Enig med Kriis. Likte ikke flown helt. Vet ikke hvordan jeg skal si det mer konstruktivt.

Det hørtes til tider ut som du hørte på en annen beat og var mer opptatt av å huske/lese teksten enn å føle beaten! Prøv å memorere HELE teksten. Og bare slipp deg løs å føl beaten!

I refrenget virket det som du prøvde å pakke inn litt mange ord på litt kort tid.

Håper dette hjalp litt, stå på!
prøv med litt grovere stemme og lev deg inn i teksten.. høres ut som at du hvisker mens du leser fra ett ark
Er enig med steinolav1, SleggeFett og Kriis.

Du treffer ikke takta på beaten du rapper på - rappinga og beaten passer ikke samen.
Blir som om du leser opp en tekst hvor beaten bare spiller ubetydelig i bakgrunnen.
Altså du rapper som om du ikke hørte beaten.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Du har ikke særlig innlevelse, men vi dropper det for nå.

Du har for mange ord pr. linje, i hvertfall til flowen du gjør, kutt litt ned (mulig det blir enn del omskrivning) eller rap på en annen måte. Prøv deg fram med "trykket" forskjellige steder ("jeeeg erkul", "Jeg-er, kuuuul", "jeg EEER kul" f. eks).


Edit: Det er ofte du ikke rimer, eller det i hvertfall høres unaturlig ut, jobb litt med teksten også.
Sist endret av droppboks; 13. mars 2014 kl. 01:52.
Trådstarter
24 2
Sitat av Choobe Vis innlegg
Du har ikke særlig innlevelse, men vi dropper det for nå.

Du har for mange ord pr. linje, i hvertfall til flowen du gjør, kutt litt ned (mulig det blir enn del omskrivning) eller rap på en annen måte. Prøv deg fram med "trykket" forskjellige steder ("jeeeg erkul", "Jeg-er, kuuuul", "jeg EEER kul" f. eks).


Edit: Det er ofte du ikke rimer, eller det i hvertfall høres unaturlig ut, jobb litt med teksten også.
Vis hele sitatet...
Takk, det skal jeg gjøre =),

Sitat av junkpal Vis innlegg
Er enig med steinolav1, SleggeFett og Kriis.

Du treffer ikke takta på beaten du rapper på - rappinga og beaten passer ikke samen.
Blir som om du leser opp en tekst hvor beaten bare spiller ubetydelig i bakgrunnen.
Altså du rapper som om du ikke hørte beaten.
Vis hele sitatet...
Skal prøve å få det mer tydelig neste gang , men takk for kritikken =)

Sitat av SleggeFett Vis innlegg
prøv med litt grovere stemme og lev deg inn i teksten.. høres ut som at du hvisker mens du leser fra ett ark
Vis hele sitatet...
Takk, skal prøve det neste gang ! =)

Sitat av steinolav1 Vis innlegg
Enig med Kriis. Likte ikke flown helt. Vet ikke hvordan jeg skal si det mer konstruktivt.

Det hørtes til tider ut som du hørte på en annen beat og var mer opptatt av å huske/lese teksten enn å føle beaten! Prøv å memorere HELE teksten. Og bare slipp deg løs å føl beaten!

I refrenget virket det som du prøvde å pakke inn litt mange ord på litt kort tid.

Håper dette hjalp litt, stå på!
Vis hele sitatet...
Takk ! det skal jeg ! =).
Sist endret av Quicki; 13. mars 2014 kl. 15:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.