Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3471
Heisann.

Har prøvd å søke på forumet, uten å finne svar.

Har også lest denne uten å bli helt klok.

Derfor spør jeg enkelt.

Hvor mange milligram morfinsulfat tilsvarer 100mg fentanyl?

Er mulig å regne ut i linken over, men jeg får det ikke til, rett og slett.

Takk på forhånd.


Mvh
10 gram morfin er mer riktig.

100*100mg= 10 000mg
Hvem har rett?
Paradigm. Bare multipliser det med noe mellom 50 og 100, han valgte 100.

btw litt av et half-life fentanyl har. lolwut

I google kan du forresten skrive "10000 mg in g" og få svaret, jævlig nyttig til ting som dette
Sist endret av bloodshotEyes; 30. oktober 2013 kl. 11:59.
Jeg har 25mg. Skrev 100 for å gjøre det lettere for dere. Er totalt pillevrengt på xanor, forstår dere.

Så hvis disse 25 milligrammene var Doll(morfinsulfat), hvor mange milligram har jeg?

Og ja, jeg skal cutte det skikkelig og ikke ha det i meg rent..

Jeg tror jeg kom på svaret selv: 2500mg? Fentanylen er helt ren.
Sist endret av 3rdPersonShootR; 30. oktober 2013 kl. 13:44.
Ikke for å moralisere, men...
Vær jævlig forsiktig med fentanyl dersom du har hatt i deg Xanor, det er så umenneskelig lett å overdosere på dette stoffet i seg selv. Og da mener jeg ikke lett å overdosere med som i "heroin er lett å overdosere", dette er virkelig et dødsfarlig stoff.
Om du velger å bruke allikevel, er dette virkelig den gangen du bør starte lavt på dosering, og heller jobbe deg forsiktig oppover.
Håper alt går bra :-)
"Øko-Terrorist"
NSIEM hadde Fentanyl patches 100 microgram/time, delte dette opp i ca 8 deler og tok en bit under leppa. en sånn liten bit kunne vare 2-3 dager da den ble tatt ut når det ble litt intenst og satt inn igjen senere. Dette er ikke et stoff du tuller med.
Sitat av 3rdPersonShootR Vis innlegg
Jeg har 25mg. Skrev 100 for å gjøre det lettere for dere. Er totalt pillevrengt på xanor, forstår dere.

Så hvis disse 25 milligrammene var Doll(morfinsulfat), hvor mange milligram har jeg?

Og ja, jeg skal cutte det skikkelig og ikke ha det i meg rent..

Jeg tror jeg kom på svaret selv: 2500mg? Fentanylen er helt ren.
Vis hele sitatet...
Stemmer det. Har du brukt det før? Fikk det på sykehuset en gang og det var jævlig nice, men varer jo bare 10 minutter eller noe sånt. Så å skyte det er kanskje ikke det beste.
Jeg skal ikke ta det samtidig som benzoer. Det er for benzo-nedturen jeg har i vente, når jeg har spist opp de resterende mengdene med benzo jeg har. Prøve å ikke bli opiatavhengig da, men det skal gå bra. Har ikke blitt det før, og har holdt på ganske mye med doll, oxy og heroin.

Jeg skal lage en blanding med 1% fentanyl og 99% laktose og blande det ut ved hjelp av varme med methanol. La ,ethanolen fordampe, og vips du har sniffbart, 1% fentanyl pulver.

Men takk for de gode rådene, jeg skal prøve å ikke ta livet av meg!

Mvh
Sist endret av 3rdPersonShootR; 30. oktober 2013 kl. 19:36.
Å dempe benzoabstinenser med et meget kortvarig og kraftig opiat virker ikke som den lureste ideén. Hvis du får laget de slik at de funker som sånne plaster kunne det funket, men å skyte det blir meningsløst
SKal ikke skyte, skal sniffe. Jeg har sluttet å skyte.
Sist endret av 3rdPersonShootR; 30. oktober 2013 kl. 21:47.
Alright. Tror fortsatt effekten vil være kort men kraftig, noe som ikke er bra til ditt formål :/
Ja, det har du helt sikkert rett i. Jeg må urinere(labtest) hver uke også, så noe subutex-opplegg blir jeg busta på.

Det er uansett et forsøk. Men takk for advarselen. Det er ikke sikkert jeg oppnår det jeg ønsker, nei. Kan jo rapportere tilbake i denne tråden hvis dere er nysgjerrige på hvordan det gikk.

Er en god stund til jeg går tom for benzo ennå.

Mvh, og takk for gode innlegg!