Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2851
Fant to slike? noen som vet hva slags effekt jeg kan forvente hvis jeg tar disse ?
Du sovner, enkelt og greit
Trådstarter
32 8
okok er de sterke?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hvis du ikke sovner kan du få en fin buzz i noen timer og en jævlig smak i kjeften i et par dager.
Trådstarter
32 8
et par dager? foreeeal :S uch
Nei du får ikke en buzz, om du går lenge våken på dem er det bare en stor sjangse for at du blacker ut å tar mere! (Snakker av erfaring) og ja du får en JÆVLIG smak i munnen som ødelegger smaken på alt du spiser.

Sorry, men det funker veldig dårlig å ruse seg på
Hei, mann.
Av to får du en fin liten rus. Du kjenner at tastaturet kanskje blir litt merkelig å skrive på, samtidig som det popper opp store skrivefeil her og der. Du merker kanskje en bitteliten eufori også. Litt sløvet ned osv.
Siden det bare er to du har, så blir det en rolig rus. Skulle jeg tro.
I litt større mengder, blir rusen at det kjennes ut som du har vært våken 4 døgn og samtidig er møkstein.
Det er der det er lett å ta flere piller. Det som skjer da, er at du våkner opp en eller annen gang og ikke husker stort fra etter du tok de første pillene.

Du kommer til å få en ganske jævlig kjemisk ettersmak i kjeften.
Vann smaker veldig balle. Men det er bare dagen etterpå.
Sikkert alt for sent, men ja den smaken er helt syk spør du meg. Kunne ikke spise eller drikke noe neste dag for min del, alt smakte bare ubeskrivelig stygt.
Tar 2stk 7,5mg når jeg vil sove, får små fete halliser men sovner før jeg rekker og nyte de
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Prøv å unngå at tablettene er nær innsiden av munnen. Svelg med maaaasseeee vann for å unngå den jævlige ettersmaken av metall.

Ta dem rett før du skal sove. Ligg i senga og prøv å sov i 10 minutter, Kom så nærme søvn som mulig. Vet ikke hvorfor, men jo trøttere man er, jo sterkere virker dem. Iallefall på meg. Du vil nok oppleve illusjoner og en koselig stemning.
Sist endret av Bombasa; 26. juli 2011 kl. 18:44.