Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2277
har sendt inn meldekort for de siste to ukene og ser det står at beløpet er beregnet. Tidligere meldekort viser en grønn boks som en tabell med beløp over det som er utbetalt tidligere, men denne tabellen har ikke den grønne boksen med noe beløp. Betyr det at jeg ikke får utbetalt noe eller kan det være en forsinkelse? Skulle egt fått på mandag.
Når det kun sto ferdig beregnet hos meg og ikke beløpet,så hadde de stoppet utbetalingen(var min egen feil), men fikk ikke beskjed før jeg sjekka sjøl..
takk for svar, var i dialog med dem nå og de kunne fortelle meg at det ikke ble utbetalt pga. over 60% jobb. Kunne blitt fortalt det før leie skulle betales men prøver å ikke la det irritere meg atm...... guess Im moving again. Merry fucking christmas yall