Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 23095
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av PairADice Vis innlegg
*Spoiler*

Ifølge intervjuer med serieskaper/forfatter/w.e. skal vistnok lederen av Terminus få The Governor til å fremstå som "Prince Charming". Usikker på hva som legges i det, men at de møtes av et enkelt kvinnemenneske gjør at jeg får bittelitt creepyvibber av stedet. Men igjen - At all den reklamen eller "propagandan", som du kaller det, skal være utplassert av et enkelt individ virker for meg litt søkt, så det bør jo helst være flere der. Gleder meg som en jævel til Oktober!
Vis hele sitatet...
Om tv serien tar inspirasjon fra tegneserien så kan det tenkes at denne karakteren er basert på Negan, som absolutt ikke er å spøke med, samt får the governor til å virke som ei lita skolejente.
Sitat av Grådigpeisen Vis innlegg
Tror kanskje denne teorien stemmer. Det var jo ganske mistenksomt at det kun var en kvinne der, og ingen som passet på inngangen/porten, slik som Woodbury.
Vis hele sitatet...
Kan jo kanskje tyde på at de som har vært innom der og har overlevd møtet med dem vet bedre enn å kødde med dem, kanskje de derfor ikke trenger vakter og store porter.
Jaja, der var den sesongen slutt. Det er veldig spennende nå, alt kan skje (Tenker spesielt etter Lizzie drepte søsteren + Carol drepte hun.).
Det som kan skje videre er at Rick og gjengen blir med i en avtale med gruppen i Terminus, kanskje om at de holder noen til gissel samtidig som Rick leter etter mer mennesker å spise.
Eller så kan det være at hæren invaderer Terminus (Hvis det er noen hær igjen). Eller så finner de en måte å flykte på, noe som nå virker ganske umulig med > 20 stk. med våpen rundt dem + de er inni en kontainer. Men vil nok tro at de vil være i leiren i store deler av sesong 5.
Gleder meg til sesong 5 nå etter å ha sett siste episode...

Skulle bare ønske den varte litt lengre.
Noen som vet når episode 1 av sesong 5 starter?
Google sier midten av oktober 2014. Etter avslutningen på sesong 4, så fremstår dette som en evighet for mitt vedkommende..
Altså, Rick tok jo helt av stakkars, kan jo ikke vært mer igjen av han feite pedoen når han var ferdig med å knivstikke han.
Sist endret av LP88; 1. april 2014 kl. 08:23.
Jah, da er vi altså introdusert til "the hunters" fra tegneserien, en gjeng kanibaler. Dette blir morsomt

Litt skuffa av at vi ikke fikk vite hva som skjedde Beth men lever i håpet om at vi får vite det iløpet av starten på sesong 5, som nok sikkert kommer rundt oktober en gang.

At det blir krig i sesong 5 er det ingen tvil om, men hvordan det skal foregå fatter jeg ikke.
Tidenes dårligste sesongavsluttning. De har vært fanget før, bare denne gangen i en togvogn. Jeg leste litt på nett hvor det av skaperne av serien ble snakket om tidenes cliffhanger, what? Hadde de avsluttet episoden før de gikk inn i vogna mens carl var på vei og man hadde hørt ett skudd hadde man kunne snakket om cliffhanger.
Ingen viste om de andre levde (man hørte rop fra containere). Men nå vet vi jo at de fleste lever og de skal legge en plan for å komme seg ut.
Hva var greia med lommeuret som fikk Rick til å rable? Skjønte aldri helt hvorfor han alltid må "ødelegge" stemningen?
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hva var greia med lommeuret som fikk Rick til å rable? Skjønte aldri helt hvorfor han alltid må "ødelegge" stemningen?
Vis hele sitatet...
Det var Hershel's klokke som han hadde gitt til Glenn (?)
Hershels klokke, Glenns riot gear fra fengselet, ponchoen som opprinnelig tilhøre Daryl (som jeg ikke husker i farten hvordan hadde blitt med Glenn og Maggie). Generelt gjenstander fra en del av folket fra fengselet.
Sitat av PairADice Vis innlegg
Hershels klokke, Glenns riot gear fra fengselet, ponchoen som opprinnelig tilhøre Daryl (som jeg ikke husker i farten hvordan hadde blitt med Glenn og Maggie). Generelt gjenstander fra en del av folket fra fengselet.
Vis hele sitatet...
Aaah, detaljer jeg ikke fikk med meg i farten
jaja..... bare 6 mnd til neste sesong... Skal man finne på nå a?
Vente på ny sesong av GoT, evt frese gjennom samtlige 4 sesonger av Walking X antall ganger i ventetiden.
Under the dame, true blood, game of thrones, californication osv kommer jo nå på rekke og rad :-)
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Sitat av PairADice Vis innlegg
evt frese gjennom samtlige 4 sesonger av Walking X antall ganger i ventetiden.
Vis hele sitatet...
Om du ser to episoder per dag, vil du akkurat rekke gjennom alle fire sesonger før sesongpremiere i Oktober.
Sitat av Broiler Vis innlegg
Om du ser to episoder per dag, vil du akkurat rekke gjennom alle fire sesonger før sesongpremiere i Oktober.
Vis hele sitatet...
Ehh, akkurat, om han ser 2 episoder hver dag tar det ca 25,5 dager, og vi er ikke i starten av september nå så matematikken din er ikke helt god
For en slutt! Gleder meg som en unge! Kan bare håpe på fortsettende diskusjon her da?
Blir spennende å se hva som skjer videre ja!
Enda en tilsynelatende vennlig leir med en mørk hemmelighet...
http://pbs.twimg.com/media/BkQkV5LCIAAF5os.jpg:medium

The cavalry is coming...
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
jaja..... bare 6 mnd til neste sesong... Skal man finne på nå a?
Vis hele sitatet...
Revolution er et bra alternativ IMO en bedre overlevelsesserie enn Walking Dead.
Sist endret av azeller09; 6. april 2014 kl. 13:52.
Digger revolusjon, men den er ikke bedre en walking dead.

Men andre katastrofe/ooverlevelse serier så har du jo falling skies og bbc sin survivors.
Får sjekke ut de seriene som har blitt nevnt her, må vertfall ha NOE og se på.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Får sjekke ut de seriene som har blitt nevnt her, må vertfall ha NOE og se på.
Vis hele sitatet...
Du kan jo begynne å på den nye sesongen til Game of Thrones?
Er man ute etter en annen overlevelsesserie mens man venter på mer TWD så er muligens Jericho en serie man kan kaste bort noen timer på.

Selv sku jeg gjerne sett at det kom mer enn bare 2 sesonger :/
Sitat av Hightime Vis innlegg
Er man ute etter en annen overlevelsesserie mens man venter på mer TWD så er muligens Jericho en serie man kan kaste bort noen timer på.

Selv sku jeg gjerne sett at det kom mer enn bare 2 sesonger :/
Vis hele sitatet...
Enig, Jericho likte jeg, trasig at den gikk dukken.