Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3842
Vennina skal for aller førstegang skyte pepper, eller marsipan ,hun spør meg jeg sier vent litt. grunnen er marsipan pepper, jeg hater pepper, når pepper stinker er dopet dårlig! men ikke når det kom til marsipan luktet den litt døtt å godt.

Jeg og venner har tar dop i en uke i strekk pepper, cola meta you name i smell it she shot it

Jeg sitter på noe "rein" Amfetamin i "uåpna"

Man må kutte den opp for å få de ut. Men! den stinker, ren makka skal ikke stinke?

er jeg forsikra om at den ikke er blanda ut? spørs på ham/de som har lagd den når det kommer til hvor mye % rent
Sist endret av Dodecha; 21. februar 2014 kl. 23:42.
Under fremstilling av substansen inngår bruk av løsningsmidler som sprit, aceton og kloroform. Dette fører til en særpreget, fuktig konsistens som ofte kalles “marsipan”. Amfetamin omfattes av mange forskjellige fremstillingsmetoder, og det avhenger av de råstoffene som er tilgjenglige. Ofte også med tyngre væsker som Ether, en av typene som går under Organiske syrer slik som acetion, kloroform og bensin. Disse brukes for å løse opp faste stoffer som gasser eller andre væsker. Dette er for å holde stoffene i oppløsning. Løsemidler brukes for å gjøre påføring av for eksempel maling og lakk lettere ved at viskositeten senkes. Løsemidler brukes også til ulik rengjøring. Amfetamin i ren form er et hvitt, luktfritt pulver.
Illegale kvaliteter er ofte grå, rosa, gule eller hvite, fuktige og illeluktende klumper. Grunnen til det kan være at det fremstilles og produseres etter "Leuckart-metoden" der virkestoffene tilsettes syre og løsningsmidler. I de illegale amfetaminpreparatene finner man ofte iblandet andre stoffer som melkesukker, fenmetrazin, koffein og fenazon (anvendes i oppkvikkende og smertestillende tabletter, noen ganger sammen med kodein). Mesteparten av amfetaminet i Norge produseres illegalt i Nederland og Polen, noe i Tyskland, Belgia, Storbritannia, Danmark og Sverige. Renhetsgraden på amfetamin er generelt lav i Norden og mye av amfetaminet som selges er sterkt forurenset eller rett og slett løsningsmidler. Dette ser mange på som sitt snitt til å tjene litt på ettersom tilvirkningen er relativ enkel og ei heller krever særlig grad av teknisk utstyr. Dette er et av de enklere substansene å fremstille.

Å sette et skudd med kokain for å "forsterke" effekten av Amfetamin høres ut som en meget dårlig plan, etter min personlige mening da kokain i likhet med amfetamin stimulerer sentralnervesystemet. Alle sentralstimulerende midler virker ved å øke mengden av transmittere i noradrenerge, dopaminerge og serotonerge synapser. Det du gjør er rett og slett å økt faren for toksisitet og belastningen på hjertet. "Amfetaminrushet" i seg selv øker blodtrykket, noe som kan føre til blødninger, og da særlig i blodkar som er svake fra før. Blodtrykksøkningen kan utløse hjerneslag hos personer som er disponert for slag. Rushet kan også utløse epilepsilignende hjertekramper. Dette var snakk om noen av korttidseffektene. Andre bivirkninger man kan pådra seg er alt fra dehydrering,Søvnproblemer, hodepine, uro, rastløshet, høy puls (som nevnt), høyt blodtrykk, hjerterytmeforstyrrelser og det som verre er. Blander du disse to sentralstimulerende vil du natulig nok øke risiko for slike helserelaterte skader. Organiske løsemidler kan gi skader på hjernen og nervesystemet, blodsystemet, hjertet, leveren, hud, øyne, slimhinner og nyrer. Ikke noe jeg ville tilført systemet gjennom illegalt produsert amfetamin med urenheter i ulik skala.

Her er en oversikt over blandt annet amfetamin og andre sentralstimulerende stoffer: http://folk.ntnu.no/flovig/Rundskriv...2BM_14272a.pdf - Fakta om narkotiske stoffer

Her er The good drugs guide: http://www.thegooddrugsguide.com/. Her vil du finne informasjon om blandt annet hvilke stoffer som ikke burde kombineres, kort og langtidseffekter, generell informasjon, et galleri der man kan se hvordan produktene ser ut i ren form og så videre.


[COLOR="Red"]Husk; Amfetamin i ren form er et hvitt, luktfritt pulver, mens den illegale ofte har klare kjennetegn slik som gulaktig, fuktig og illeluktende. En lukt kan ofte kan minne om blomster, men også andre lukter.[/COLOR]

Bomull? Hva du skal gjøre med den? Jeg ser på hele denne tråden som en blinkende, rød varselslampe men ettersom skadereduksjon er viktig i tilfeller som dette vil jeg likevel legge ved denne tråden: http://freak.no/forum/showthread.php?t=260521 - Guider til injeksjon av substanser tiltenkt skadereduksjon. Anbefaler likevel å lese deg opp så mye du kan utover dette ettersom dette innebærer store konsevenser både fysisk og psykisk som du allerede vet.

Her er en tråd om informasjon av stimulanter, om det skulle være av interesse. http://freak.no/forum/showthread.php?t=237197

Ellers vil jeg si at innlegget ditt gjør meg svært bekymret, og håper du finner du av dette her før det virkelig oppstår en alvorlig situasjon. Dog, du er allerede i denne fasen. Var jeg deg ville jeg tatt beina fatt, og aldri sett meg tilbake. kroppslige komplikasjoner kan være betydelige ved administrasjon gjennom IV, og som vi vet gjerne grunnet uhygieniske innsprøytningsmetoder og urent utstyr. Denvanligste infeksjonen er leverlidelsen hepatitt B (gulsott).
Blodforgiftning er også en vanlig komplikasjon. I tillegg kommer
risikoen for HIV-smitte og utvikling av aids som følge av bruk av
urene sprøyter. Blodomløpet, er jo vårt transportsystem som alle kroppens organer og celler er avhengige av.. Ta vare på det, kompis! Intravenøs behandling krever også kunnskap og erfaring rusbrukere som oftest ikke har.

Lykke til, Handy. Håper det går den riktige veien for deg.

Mvh
Lucy
hvis det er vennine av deg så råder du henne til å ikke skyte amfetamin. . det ville enhver oppegående junkie ha gjort !
Ganske usammenhengende innlegg.

Etter å ha forsøkt å tolke det så spør du om hva du skal gjøre med bommul (bomull?)?

Det kan brukes til alt mulig rart. Foreslår at du kaster det i søppelkassa sammen med sprøytene og resten av dopet du har. Har vanskelig for å skjønne hvordan du skal klare å sette skudd på en ordentlig måte.