Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1419
Hei, kjøpte meg for et par dager siden Skyrim Legendairy Edition.

Lurte på om det er noen "må ha mods" til dette spillet?



Så på reddit(?) en som hadde en "High king of Skyrim" mod, men gidder ikke slike modder før jeg iværtfall har runda spillet.

Er helst ute etter mods for og forbedre spillet slik det allerede er, er åpen for alle forslag!

Kim
narsissist-nihilist
Kom deg over til SkyrimNexus og sjekk ut hva de har der. Du må nesten prøve å spille litt og se hva du vil forandre på selv. Youtube har vids av mye av materialet. Du kan sortere mods etter kategori, best likt, osv.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/top/

I tillegg finner du mye på topplistene i Steam Workshop. IGN er også blant flere hundre som legger ut "Mods of the week"-videoer på YouTube, der er det ofte mye bra. Finnes så enormt mange bra mods til Skyrim at du nesten bare må bruke litt tid og se gjennom dette selv.
Fra steam workshop anbefaler jeg "The Hunting Game", det gjør at hunting blir mye bedre. Det er faktisk penger å tjene, en hel bjørnefell på den tida var nokså dyr vil jeg tro, siden det er veldig dyrt den dag i dag. Med denne tjener du faktisk penger på å hunte.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/4929/?

Legger til veier på kartet. Et must for meg.
Husk DLC'en Ultra HD Textures hvis du har maskinvare som takler det. (Finnes på steam, gratis.)
Du kan jo ta den moden som skifter ut dragene med Thomas-toget, da?
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Dette er forøvrig en av mine favoritter: http://www.youtube.com/watch?v=-CGoFx_fH4k
Vis hele sitatet...
Stilig den, får se litt mer inn på den senere

Sitat av nigger Vis innlegg
Kom deg over til SkyrimNexus og sjekk ut hva de har der. Du må nesten prøve å spille litt og se hva du vil forandre på selv. Youtube har vids av mye av materialet. Du kan sortere mods etter kategori, best likt, osv.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for tips

Sitat av Oatre Vis innlegg
Fra steam workshop anbefaler jeg "The Hunting Game", det gjør at hunting blir mye bedre. Det er faktisk penger å tjene, en hel bjørnefell på den tida var nokså dyr vil jeg tro, siden det er veldig dyrt den dag i dag. Med denne tjener du faktisk penger på å hunte.
Vis hele sitatet...
Får skjekke denne etterhvert

Sitat av Beis Vis innlegg
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/4929/?

Legger til veier på kartet. Et must for meg.
Vis hele sitatet...
Får skjekke denne senere, har ikke noe problemer med og finne veien enda :P

Sitat av Forconin Vis innlegg
Husk DLC'en Ultra HD Textures hvis du har maskinvare som takler det. (Finnes på steam, gratis.)
Vis hele sitatet...
Dette er noe av det jeg kan være ute etter, bedre grafikk !

Regner med pcen min klarer og dra det :P

Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Du kan jo ta den moden som skifter ut dragene med Thomas-toget, da?
Vis hele sitatet...
Neitakk.

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Se HER ja!

Tror jeg omtrent må ha nesten alle disse moddsene, men jeg har aldrig brukt mods på et spill før. hvordan "instalerer" jeg de?

EDIT: Prøvd denne? RealVision ENB by SkyrimTuner

Og må jeg starte ny game når jeg tar ibruk moddsene?
Sist endret av kimandre92; 3. januar 2014 kl. 19:46.
Må starte ny game om du tar ibruk SKyRe modden (som anbefalles STERKT!) ellers kuker du alt til.
Last ned nexus mod manager. Den innstalerer alle mods for deg. Blir ikke enklere enn det.
Hm ja får begynne en ny game da.. heldigvis hadde jeg ikke spillt veldig lenge

Hørte det er en "online" mod for skyrim også?

En jeg kjenner fra usa hadde vist fått det til i "natt" mens jeg sov, og han er nok ikke online for om 3-4 timer så håper noen av dere kunne hjelpe meg
Sist endret av kimandre92; 3. januar 2014 kl. 20:05.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Spillet er veldig bra akkurat som det er også.
Sitat av Lima Vis innlegg
Spillet er veldig bra akkurat som det er også.
Vis hele sitatet...
I know, har spillt igjennom story moden og en del side missions på PS3.

Kjøpte legendairy edition på steamsale til PC da cd'n min begynte og hakke på ps3 og er lenge siden jeg hadde spillt.

Er ikke ute etter og "ødlegge" orginalen, bare få addet inn mer, få bedre grafikk og kunne tenkt og prøve online delen
Sitat av Lima Vis innlegg
Spillet er veldig bra akkurat som det er også.
Vis hele sitatet...
Ingen tvil om at Skyrim er et bra spill uten mods, men spillopplevelsen heves noen hakk med de rette moddene installert.
Min mening iallefall.
Sist endret av Bombasa; 3. januar 2014 kl. 20:55.
har du link til SKyRe modden Bombasa?
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
har du link til SKyRe modden Bombasa?
Vis hele sitatet...
Linker til samtlige mods står i denne posten, inkludert SkyRe (Skyrim Redone):
http://freak.no/forum/showpost.php?p...99&postcount=2

Gidder ikke å gå igjennom alle linkene for å se om de fremdeles fungerer på dette ultratrege nettet her, men SkyRe ser iallefall ut til å være oppdatert og fullt fungerende.
Sist endret av Bombasa; 3. januar 2014 kl. 22:59.
Okei, trodde det var en som het SkyRe så var usikker hehe takk uansett, begynner å laste ned noen mods nå så starter jeg en ny game etterpå.

Av gameplay har jeg alltid spillt "sneak" uansett spill. så sneak med bow kom ganske naturlig for meg i Skyrim ettersom at jeg døde fort i sneak/one handed wepons.

Noe annet du kan anbefale meg og prøve og spille som er "assassin/sneak/rouge" aktig?

EDIT:

Og er det noen som vet hvordan Skyrim Online funker?!
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
Okei, trodde det var en som het SkyRe så var usikker hehe takk uansett, begynner å laste ned noen mods nå så starter jeg en ny game etterpå.

Av gameplay har jeg alltid spillt "sneak" uansett spill. så sneak med bow kom ganske naturlig for meg i Skyrim ettersom at jeg døde fort i sneak/one handed wepons.

Noe annet du kan anbefale meg og prøve og spille som er "assassin/sneak/rouge" aktig?

EDIT:

Og er det noen som vet hvordan Skyrim Online funker?!
Vis hele sitatet...
Skyrim Online som kommer i april 2014 du mener? Tror ikke mange har fått prøve det enda

Er jo lov å prøve da http://www.elderscrollsonline.com/en
Nei jeg mener ikke Elderscrolls: Online.

Mener Skyrim online mod