Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  258 72098
Sitter på 2.1 mrd, 120k kuler og en grei hasjplantasje(Bortkastede 100 mill). Ikke vær en sånn person som tigger. Bump i salg/søknads forum er foreksempel en lett måte å tjene 100-200 mill daglig faktisk! Tar litt tid da Lykke til.
3.5mrd i skrivende stund som lottopremie. Ser fram til å vinne.
Vet flere som har rundt 40k kuponger
Sitat av BjQrhusdal Vis innlegg
Vet flere som har rundt 40k kuponger
Vis hele sitatet...
Har 20k selv. Kanskje skaffe 100k totalt
liten sjans med 100k når det er solgt 5 mill Men er alltid en sjanse : )
har 10 lodd selv. Da taper jeg mindre.
De har nurfa børsen.

Nå kan man ha 100k askjer per selskap maks.
Ble modkillet med 50.000 poeng og 11 Mrd... Rett før statsauksjonen startet. -_- De moderatorene der kan stikke fingern i ræva å lukte på den..
Sitat av Undiken Vis innlegg
Ble modkillet med 50.000 poeng og 11 Mrd... Rett før statsauksjonen startet. -_- De moderatorene der kan stikke fingern i ræva å lukte på den..
Vis hele sitatet...
Kjipt å utnytte bugs, spesielt når du blir tatt.
Sitat av Undiken Vis innlegg
Ble modkillet med 50.000 poeng og 11 Mrd... Rett før statsauksjonen startet. -_- De moderatorene der kan stikke fingern i ræva å lukte på den..
Vis hele sitatet...
Hvem var du IG?
Haha Undiken. Karma is a bitch.

Du skulle gitt meg buggen fra dag 1... Lol.
Nå vet jeg ikke hvordan spillet er bygd opp lenger, men i min tid for noen år siden gjorde jeg kjempe business på å selge profilsanger, dvs linker som ble lagt til på profilen som ga de lyd. Folk var villige til å gi flere hundre millioner for en link. Denne businessen ble da utført på kjøp- og salg forumet. Penger var aldri et problem helt fra jeg var gangster til don, da jeg ga meg på det.

Jeg husker ikke hvordan disse linkene ble lagd eller oppstod, dessverre! Men det er i det minste en idé dersom musikk på profilene fremdeles er en mulighet.
Sitat av Flaskepost Vis innlegg
Nå vet jeg ikke hvordan spillet er bygd opp lenger, men i min tid for noen år siden gjorde jeg kjempe business på å selge profilsanger, dvs linker som ble lagt til på profilen som ga de lyd. Folk var villige til å gi flere hundre millioner for en link. Denne businessen ble da utført på kjøp- og salg forumet. Penger var aldri et problem helt fra jeg var gangster til don, da jeg ga meg på det.

Jeg husker ikke hvordan disse linkene ble lagd eller oppstod, dessverre! Men det er i det minste en idé dersom musikk på profilene fremdeles er en mulighet.
Vis hele sitatet...
Nå bruker man youtube. Enkelt og greit.
Har så lyst til å ta ut hele Insane People gjenge ved unntak av 1, de oppfører seg jo som drittunger alle sammen!
Sitat av Echodius Vis innlegg
Har så lyst til å ta ut hele Insane People gjenge ved unntak av 1, de oppfører seg jo som drittunger alle sammen!
Vis hele sitatet...
Særlig sjefen. Han skylder meg 80 mill.

Må vell bare spare opp 45k ++ kuler slik at man kan ta han ut... Må få kjøpt poeng også da...
Sitat av Undiken Vis innlegg
Ble modkillet med 50.000 poeng og 11 Mrd... Rett før statsauksjonen startet. -_- De moderatorene der kan stikke fingern i ræva å lukte på den..
Vis hele sitatet...
Mr J i presume?
Da var jeg registrert. Ser ikke helt at jeg skal bli helt hekta på dette altså.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Har så lyst til å ta ut hele Insane People gjenge ved unntak av 1, de oppfører seg jo som drittunger alle sammen!
Vis hele sitatet...
Jeg er i en av de mest kjente gjengene, og vi alle hater Insane People Vi skal nok ta ned alle dem, SPESIELT George Washington...
Og det var jeg som la ut Jomakasi på hitlista. Idioten svindlet meg for et veldig stort beløp. Siden jeg var newbie, og klarte å tjene et par milliarder, tok han sjansen og lurte meg. Spurte deretter In-Game support om hvilken fremgangsmåte som egentlig er riktig, og fikk da vite at jeg ble svindlet.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 27. september 2013 kl. 06:48.
L III N C hadde tallene 1 og 1

exhausti vant 400,000,000 kr med tallene 6 og 6


Når jeg til slutt faktisk får bra tall på terningspillet så har det ingen ting å si..
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Jeg er i en av de mest kjente gjengene, og vi alle hater Insane People Vi skal nok ta ned alle dem, SPESIELT George Washington...
Og det var jeg som la ut Jomakasi på hitlista. Idioten svindlet meg for et veldig stort beløp. Siden jeg var newbie, og klarte å tjene et par milliarder, tok han sjansen og lurte meg. Spurte deretter In-Game support om hvilken fremgangsmåte som egentlig er riktig, og fikk da vite at jeg ble svindlet.
Vis hele sitatet...
Jeg kan da være en anonym representant for Insane People, og kan si at verken Jomaski eller Washington er med i gjengen
Sitat av Mirriran Vis innlegg
Jeg kan da være en anonym representant for Insane People, og kan si at verken Jomaski eller Washington er med i gjengen
Vis hele sitatet...
Hahaha, stusset litt på det der jeg også..
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Jeg er i en av de mest kjente gjengene, og vi alle hater Insane People Vi skal nok ta ned alle dem, SPESIELT George Washington...
Og det var jeg som la ut Jomakasi på hitlista. Idioten svindlet meg for et veldig stort beløp. Siden jeg var newbie, og klarte å tjene et par milliarder, tok han sjansen og lurte meg. Spurte deretter In-Game support om hvilken fremgangsmåte som egentlig er riktig, og fikk da vite at jeg ble svindlet.
Vis hele sitatet...
Hvilken gjeng?
Ble modkillet pga. multibruk, ikke bug. Glemte å bruke proxy!
Sitat av Undiken Vis innlegg
Ble modkillet pga. multibruk, ikke bug. Glemte å bruke proxy!
Vis hele sitatet...
Er ikke du heisenberg på nordic? hadde du en till bruker?
Jeg elsker å diskutere med Insane Peoples, etter jeg har vært her i noen år, er det som en gøyal lek, makan til idiotiske folk skal man lete lenge etter, snakker ikke om alle så klart.
Sitat av Mirriran Vis innlegg
Jeg kan da være en anonym representant for Insane People, og kan si at verken Jomaski eller Washington er med i gjengen
Vis hele sitatet...
...
Sitat av Echodius Vis innlegg
Hahaha, stusset litt på det der jeg også..
Vis hele sitatet...
Seint på natta. Mente altså at jeg skal ta ned hele IP, OG i tillegg til det de to. Vet veldig godt at ingen av de er i IP.
Sitat av BjQrhusdal Vis innlegg
Hvilken gjeng?
Vis hele sitatet...
Ja, si det DU.....
Han som kaller seg sjef av Insane People skal få hilse på 60k kuler når jeg får tak i dem i dag. Fy farsken for en knallert.

Poeng er oppe i 2m pp nå. Sykt.
Meh, ranket akkurat opp til hitman -> brukte 35-40 mill (80% av det jeg hadde) på filmproduksjon -> Filmen var en fiasko. Du tjente ingenting."

Er det i det hele tatt noe å tjene på filmprod.?
Ikke mye føler jeg. Men jeg har aldri tapt penger. Bare kjøp det dyreste på alt bortsett fra reklame, der du kan ta det nest dyreste for maksimal inntjening. Men jeg vet ikke helt om risikoen er verdt det. Du bruker 30-50 mill på å tjene 0-15 mill. Dog er det ganske mye rank å hente.
Doug H. er en kødd.

Han skylder meg freakings 80m.

Han har betalt, utrolig nok.

Må man ha F16 for å kunne drepe noen?
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Skylder han deg 80 mill?! La oss alle stå sammen om å ta ned den "kødden", tenk det! 80 FREAKINGS MILL!

Vi har mer penger i Insane People til å ha grunn til å svindle folk for 80 mill, send han en melding istedenfor å whine på et forum han ikke engang vet om. Og om du sier han har betalt ser jeg ingen grunn til å kalle han en kødd.

Og til det andre spørsmålet, nei du må ikke ha F16 for å drepe, men om du er for kjip til å ikke kunne skaffe deg 50 poeng ser jeg ingen grunn for deg til å drepe, de ekstra pengene du må bruke på å kjøpe 50 poeng istedenfor andre våpen, taper du på alle kulene du må bruke ekstra per mord.
Sitat av Broiler Vis innlegg
Skylder han deg 80 mill?! La oss alle stå sammen om å ta ned den "kødden", tenk det! 80 FREAKINGS MILL!

Vi har mer penger i Insane People til å ha grunn til å svindle folk for 80 mill, send han en melding istedenfor å whine på et forum han ikke engang vet om. Og om du sier han har betalt ser jeg ingen grunn til å kalle han en kødd.

Og til det andre spørsmålet, nei du må ikke ha F16 for å drepe, men om du er for kjip til å ikke kunne skaffe deg 50 poeng ser jeg ingen grunn for deg til å drepe, de ekstra pengene du må bruke på å kjøpe 50 poeng istedenfor andre våpen, taper du på alle kulene du må bruke ekstra per mord.
Vis hele sitatet...
Jeg snakker prinsipp.

Seff har dere penger hvis dere bugabuser.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Vi bugger? Du må reise i krigen.

Er du seriøst så trangsynt at du tror vi bugger? Chaos mista 2 spillere grunnet utnyttelse av bug, de vant flere KFer med bugpenger og mistanken om drapsbot er større enn noensinne når de klarer å drepe folk på under 3 sekunder når de ikke engang er i samme by.
Sitat av Broiler Vis innlegg
Vi bugger? Du må reise i krigen.

Er du seriøst så trangsynt at du tror vi bugger? Chaos mista 2 spillere grunnet utnyttelse av bug, de vant flere KFer med bugpenger og mistanken om drapsbot er større enn noensinne når de klarer å drepe folk på under 3 sekunder når de ikke engang er i samme by.
Vis hele sitatet...
Trangsynt? Det har nå vel ingenting med trangsynhet å gjøre.
Drapsbot, too bad. Kanskje kan vi få vekk scummet Insane People. Np.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Så du mener drapsbot er helt greit å bruke så lenge en gjeng dør ut? Du har virkelig ingenting på NM å gjøre. Hva heter du?
Noen som veit hvor mange kuler man trenger per person på oppdraget om mordet på de tre familiehodene?
Sitat av Qasker Vis innlegg
Noen som veit hvor mange kuler man trenger per person på oppdraget om mordet på de tre familiehodene?
Vis hele sitatet...
I overkant av 10.000 på hver.
Vitneinfo: Du bevitnet xx drepe xxx

Hva skal jeg bruke det til?
Sitat av Rayes Vis innlegg
I overkant av 10.000 på hver.
Vis hele sitatet...
Okai, takk

Sitat av Deep Sleep Vis innlegg
Vitneinfo: Du bevitnet xx drepe xxx

Hva skal jeg bruke det til?
Vis hele sitatet...
Enten poste det i forumet for å f.eks få drapsmannen hitlista og headhunta seinere, eller du kan selge det til folk om noen er interessert i å betale penger for infoen.
hehe, okei, da jeg tyster ikke
Doug H er jo den værste idioten jeg har sett på NM, driter jo seg loddrett ut hver dag.
Er det noen som har noen kronasjer å dele med en fattig gangster, hitman hvert øyeblikk?
Har gitt opp NM pga. drapsfunksjonen. En time om dagen er retarded.
Hahahahahhaa! Var litt av et drap idag (EDIT: igår*) bjorhusdal forlot gjengen Outlaws (om den heter det?), gikk inn i Seduction og skjøt sitt eget gjengmedlem! aldri ledd så godt før.
Lurer på om dette var planlagt av Outlaws eller om han gjorde det helt alene
Sist endret av Rusmisbrukeren; 1. oktober 2013 kl. 07:41.
Jeg så det! Men tror bjorhusdal (som er samme som bjQrhusdal her på freak?) lot seg drepe rett etterpå.
Sitat av Caxe Vis innlegg
Hvordan i satan får folk så mye cash? Har bare litt over 100 mill selv, men folk spiller om 3 mrd på TS hele tiden. Må vel være en bug ute å går?
Vis hele sitatet...
BJ og TS gir deg cash. Hvis du er heldig.
Sitat av uaexed Vis innlegg
BJ og TS gir deg cash. Hvis du er heldig.
Vis hele sitatet...
Hva er BJ og TS?
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Hva er BJ og TS?
Vis hele sitatet...
Blackjack og terningspillet.

Fant også ut at CDG er gode penger. 4m hver 4de time.
Noen som er med på oc i helsinki?
Sitat av Duckyuck Vis innlegg
Jeg så det! Men tror bjorhusdal (som er samme som bjQrhusdal her på freak?) lot seg drepe rett etterpå.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, det er ham
Helt ærlig så hadde jeg en finger med i det at han døde etterpå