Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1768
Yo.

Jeg kjenner ingen irl som gamer go, så jeg søker hjelp fra dere.
Er det noen der ute som har lyst å spille med meg, eller gi med en pekepinn på hvor jeg finner noen?

Det jeg ser etter oppegående norsk talende folk som har det gøy når de spiller cs, en du en cs ape som sitter å roper til skjermen kan du bare forlate tråden nå med en gang.

Jeg kan si litt om min gaming historie.
Startet med 1.6 for 6år siden, gikk over på css og nå csgo.
Iløpet av disse 6årene så har gamere jeg kjenner sluttet helt å fått bedre ting å gjøre så det er ingen aktive spillere igjen på friendslisten min på steam... Jeg har spillt mye mix på 1.6 så jeg har gaming iq så det holder, men lærer fortsatt. Jeg vil tørre å si at på en god dag så er jeg veldig god, men normalt så er jeg mid skilla, bruker mic aktivt og jeg spiller for å bli så god som jeg klarer, rushet jeg for etter en god match er avhengighetsskapende så jeg tar spillet ganske seriøst.

Er du likesinnet eller kunne tenkt deg å spille csgo med meg skriv litt om deg selv her så snakkes vi nok helt sikkert.
Vis jeg finner de folkene jeg vil spille med så leker jeg med tanken på en liten clan, mest for at det er lettere og øve taktikk og slikt når man er en smule organisert, også er det gøy å føle at man er med på noe.
Sist endret av Trollanon; 6. september 2013 kl. 10:39.
PM så får du TeamSpeak info etc. Vi er en gjeng som gamer CS:GO sånn av og til. Spørs på hva folket føler for.
Men neste helg så var det snakk om å gjøre noe så trist som å kombinere drikkelek og CS:GO
Sist endret av hayer; 6. september 2013 kl. 10:54.
Legg til cromo1337 på steam, vi er en gjeng som spiller greit ofte i helgene
Har ikke spilt mye csgo og burde egentlig få et par timer i det...

add mrzone64
displayname er Sander [PMT]
Hvor mange timer (bare på Cs:GO, ikke på CS generelt), wins og hvilken rank har du?
Spiller omtrent hver dag i uken og er oppe i distinguished master guardian til legendary eagle master o.l.
Når du sier du har mid skill så er det ikke så lett å forstå hvor god du er. Om du vil kan vi prøve ett par games etter helgen for å se hvordan det går.
Er en clan med norsker/svensker som spiller ganske seriøst.
Og hvor i Norge er du fra?
Sist endret av Bakelsjern; 6. september 2013 kl. 14:09.
Vi er en gjeng på flere enn 5 stykker. Omtrent ti.
Vi har spillere fra forskjellige land, men alle kan engelsk, og kommuniserer aktivt både på mikrofon og tekst. Enkelte foretrekker tekst fremfor mikrofon, men bruker mikrofonen når det er veldig akutt / viktig (som f.eks. å skrike LONG ALL LONG ALL LONG)
Når vi spiller kompetitivt stiller vi inn innstillingene til å KUN søke etter de_dust2 servere.
Nå for tiden prøver vi å trene på å fokusere mer på lagarbeid, siden de fleste av oss har fått god aim. Lagarbeidet er ikke dårlig, en person på laget (som oftest jeg) pleier å ta avgjørelser om taktikk, rush / camp, hvilket bombeområde, osv. Personen som tar avgjørelsen pleier også å bestemme hvem som skal gå hvor, basert på hva spilleren er flink til.
Men det vi trenger å trene på er å bruke kommandoer ingame. Som f.eks. C 5, som sender "I'm in position" sammen med posisjonen din.

Og det at vi er flere enn 5 spillere har ingenting å si for kompetitivt matchmaking. Det er vanligvis for få spillere pålogget om gangen uansett, så vi trenger flere norske.

Vi har også to søte jenter på laget
Spiller en del cs, har vært artig å spille litt mere serriøst. Usikker på skill atm, men kan jo fleste map spots o.l. Steam acc: hell_hazzard
Den som bare er der
Spiller CS:GO av og til. Har bare 30 timer, men har ca 500 på 1.6 og 50 på source, så jeg kan alle spotsene på de vanligeste mapsene. Ligger på en low/mid skill. Var ivertfall det vi mest søkte på IRC når vi skulle spille mix på 1.6. Add Ravn på steam http://steamcommunity.com/id/1029384756789
Spiller jevnt og trutt. Har ca. 500 timer med CS GO og rundt 1000 timer med CSS. Har ingen IRL venner som gamer CS, så de fleste finner jeg på Freak faktisk eller andre steder.

Ranken jeg er i nå er Legendary Eagle Master, men det går litt opp og ned til tider. Har vært oppe i Supreme Master First Class, men har også vært nede i Distinguished Master Guardian.

Jeg har turnus jobb, så er stort sett ledig på kvelder og helgene.

Add meg gjerne på Steam: http://steamcommunity.com/id/Allgemeine
Kom deg på Irc. Er så utrolig mye gathere og csgo spilling der
F4celess på Steam, Spiller litt av og på når jeg ikke tegner. ligger ganske lavt på skill. Foretrekker gungame eller deathmatch, hater å vente på at runda skal bli ferdig før respawn.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Når vi spiller kompetitivt stiller vi inn innstillingene til å KUN søke etter de_dust2 servere.
Vis hele sitatet...
Tør jeg spørre hvorfor? Blir det ikke kjedelig? Det CS trenger er flere maps, ikke færre. Skjønner ikke hvorfor folk er så opphengt i dust2. Det er en god map, men det er nuke, inferno, mirage og diverse andre også.
Sitat av panopticon Vis innlegg
Tør jeg spørre hvorfor? Blir det ikke kjedelig? Det CS trenger er flere maps, ikke færre. Skjønner ikke hvorfor folk er så opphengt i dust2. Det er en god map, men det er nuke, inferno, mirage og diverse andre også.
Vis hele sitatet...
Ja, si det
Det er bare sånn at alle skriker DUST2!!!!! når jeg spør om hvilke maps jeg skal stille inn på.
Jeg spiller kompetetivt en gang i blandt, ja