Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 6156
Begynte smått og spille på denne serveren her om dagen og syntes den er veldig bra, mange spillere, somregel 50-60 hele tiden, har aldrig opplevt hack siden du må være whitelist.

Kunne tenkt og teame litt med noen av og til

Ingen som spiller på denne serveren? :P
Ingen som spiller på denne serveren?

Det er nå gitt ut at serveren skal ha full reset på Fredag, altså i Morgen, så alle får en helt ny og fresh star!

OT.
Satt med en kamerat på TS som jeg skulle møte i Elektro, og han møtte vist Jackfrags, noen som vet om Frankie og Jack er aktive på denne serveren?

All AWA Private Hive servers will be reset on Friday 25th. This means a complete wipe of characters, vehicles and tents.
With the reset comes a starting event and new Chernarus loot tables!
Vis hele sitatet...
Sist endret av kimandre92; 24. januar 2013 kl. 07:59.
Hvordan fungerer whitelist? Må jeg gjøre noe for å bevise at jeg er en hederlig spiller? Joine "klan" eller noe slikt? Betale?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Obster Vis innlegg
Hvordan fungerer whitelist? Må jeg gjøre noe for å bevise at jeg er en hederlig spiller? Joine "klan" eller noe slikt? Betale?
Vis hele sitatet...
På de fleste whitelist-servere må du registrere deg på forumene dems og skrive inn din battleeye guid. Den finner du om du joiner et game (lobby holder) og skriver #beclient guid, da får du opp en dritlang unik kode som du skriver inn på forumet dems. Så whitelister de koden din og du kan spille.

Sitat av kimandre92 Vis innlegg
noen som vet om Frankie og Jack er aktive på denne serveren?
Vis hele sitatet...
Har hørt om at Frankie og Jack spiller på AWA ja.
Du går inn på hjemmesiden og registrerer deg, så prøver do og logge inn, da kommer det opp en feilmelding om at du må være whitelista og en kode, skriv ned den koden.

Etter det ser du på hjemmesiden i en rød firkant det står "how to register" trykk på den og skriv inn koden, then you can enjoy the game!


hadde vært litt kult om jeg hadde møtt på de haha
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
Ingen som spiller på denne serveren?

Det er nå gitt ut at serveren skal ha full reset på Fredag, altså i Morgen, så alle får en helt ny og fresh star!

OT.
Satt med en kamerat på TS som jeg skulle møte i Elektro, og han møtte vist Jackfrags, noen som vet om Frankie og Jack er aktive på denne serveren?
Vis hele sitatet...
Høres ut som en ny server og spille på
Ja hadde vært gøy med noen norske spillere og spille med

Litt DayZ info om meg pr dags dato om dere er usikker på om dere vil teame up med meg haha

3750 humanity.
Begynte og spille DayZ i sommer, så er ikke bambi lengre, men er heller ikke en Top nosh elite spiller hehe
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Orker ikke lage ny tråd, men jeg kjøpte meg Dayz igår og finner ingen kompiser å spille med. Noen som har lyst å spille litt eller? Har for det meste spilt på en norsk server som har "Troms" i navnet sitt.
Fikk meg whitelistet og har tenkt å splle på denne, men noen venner. Kan sikkert spille litt med noen andre en gang
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Orker ikke lage ny tråd, men jeg kjøpte meg Dayz igår og finner ingen kompiser å spille med. Noen som har lyst å spille litt eller? Har for det meste spilt på en norsk server som har "Troms" i navnet sitt.
Vis hele sitatet...
Det er alltid hyggelig med flere å spille med...

PM meg med Skype f.eks., så tar vi det fra der!
Fikk den nye pcen i går, så i dag blir det uten tvil gaming i dag, noen som vil joine? ^^
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
Fikk den nye pcen i går, så i dag blir det uten tvil gaming i dag, noen som vil joine? ^^
Vis hele sitatet...
Mulig jeg joiner, må bare bli whitelista først.

Edit: Oppdater signaturen din
Sist endret av GJERDE; 25. januar 2013 kl. 10:54.
Ja hadde vært kult det !
Spillt dayZ lenge?

til editen din, pcen er ikke "ferdig" enda, den er montert men finner ikke windows 7 cd'en, så den står uten programvare

Håper jeg finner den eller får lånt en annen en :P
Jeg kunne godt tenkt meg å bli med, men sliter litt med whitelistinga. Får følgende feilmelding når jeg prøver å taste inn koden på hjemmesiden:
Uh, oh
That code is not in our records. :/
Rart, bare prøv om igjen, til slutt må det jo gå?
Jepp, prøver igjen senere. Fin pc du har på gang der, har nesten akkurat samme (a)
hehe, høres bra ut !

Syntes det er litt rart at når jeg starter opp pcen så starter alt, men står "HDMI no signal".. får prøve en annen kabel om jeg finner noe :P

Klarer du dra DayZ på full grafikk?
Noen som har orket sende meg en link med hva jeg behøver handle så jeg kan spille DayZ? Må vel ha arma utenom? Hva koster det?

Kjørte akkurat gjennom "can you run it", og fikk godkjent midt på treet. DayZ ser ut som god underholdning.
Gå på steam og kjøp Arma 2 combined Operations. koster ca 190 kroner.

Følg Denne guilden, slavisk!
Sitat av shittrønder Vis innlegg
Noen som har orket sende meg en link med hva jeg behøver handle så jeg kan spille DayZ? Må vel ha arma utenom? Hva koster det?

Kjørte akkurat gjennom "can you run it", og fikk godkjent midt på treet. DayZ ser ut som god underholdning.
Vis hele sitatet...
Det er det eneste spillet som har fått adrenalinet mitt til å fosse ihvertfall... Ingenting får opp pulsen som å spotte eller jakte på en annen spiller eller måtte snike deg forbi horder av Z'eds uten våpen. Good fun.

Forbered deg på å dø...mye... og ikke bli for knyttet til gear'et ditt. ALLE dør en eller annen gang. Og "dødtiden" (no pun intended) veies opp med syk syk action når det første går til helvete!
Spiller på AWA #1 nå, hvis du er interisert.

Edit:
Kan huske jeg møtte en fyr på Awa#1 med navnet Kim Andre, kan det være deg? :P
Sist endret av Mulatten; 26. januar 2013 kl. 20:51.
Har BIOS problemer nå, får ikke pcen til og funke, og jeg kan jo ikke noe om BIOS, kan det bli noe bedre?

Meget mulig, tror jeg er den eneste på hele dayZ som heter Kim Andre, iværtfall den eneste som dukker opp når vennene mine legger til Kim Andre på friends list :P

Hvor/når møtte du meg?
Jeg løper rundt på Norway 01 jeg da... nå har jeg endt opp på taket på firestation på NW airfield, helikopter fløy over og hørte BAMBAMBAM før jeg logga ut av skrekk. Ligger der opp med nightvision, M4A1 og godsaker. JEG VIL IKKE DØ, så venter på det skal bli skikkelig mørkt før jeg løper helvete vekk. er AWA #1 bra? vurderer å bytte server
Sist endret av iSatan; 26. januar 2013 kl. 22:03.
Sitat av iSatan Vis innlegg
Jeg løper rundt på Norway 01 jeg da... nå har jeg endt opp på taket på firestation på NW airfield, helikopter fløy over og hørte BAMBAMBAM før jeg logga ut av skrekk. Ligger der opp med nightvision, M4A1 og godsaker. JEG VIL IKKE DØ, så venter på det skal bli skikkelig mørkt før jeg løper helvete vekk. er AWA #1 bra? vurderer å bytte server
Vis hele sitatet...
AWA er rimerlig bra, nesten alltid fullt og syntes tiden på serveren er litt kjip (kl 3 når jeg skriver dette) så er det litt kjipt for spilling på hverdagen. Norway 01 privat hive eller vanlig? Pm, meg så kan jeg prøve å redde deg, er i nærheten om det er privat hive :P
Sitat av iSatan Vis innlegg
Jeg løper rundt på Norway 01 jeg da... nå har jeg endt opp på taket på firestation på NW airfield, helikopter fløy over og hørte BAMBAMBAM før jeg logga ut av skrekk. Ligger der opp med nightvision, M4A1 og godsaker. JEG VIL IKKE DØ, så venter på det skal bli skikkelig mørkt før jeg løper helvete vekk. er AWA #1 bra? vurderer å bytte server
Vis hele sitatet...
Combatlogging er feigt hehe, hvorfor klatret du opp dit i det heletatt, er jo nokk så exposed der :P

har selv død med mye god snacks som er vanskelig å få tak i som AS50, NVG, men combatlogger ikke ^^,


ja AWA er gode servere, mye spillere og mange camps du kan stjele gear fra


Noen som sa at de hadde fjernet "waypoint" fra map når du markerer vist du skal en plass, noen som kan avkrefte eller bekrefte dette?
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
Combatlogging er feigt hehe, hvorfor klatret du opp dit i det heletatt, er jo nokk så exposed der :P

har selv død med mye god snacks som er vanskelig å få tak i som AS50, NVG, men combatlogger ikke ^^,


ja AWA er gode servere, mye spillere og mange camps du kan stjele gear fra


Noen som sa at de hadde fjernet "waypoint" fra map når du markerer vist du skal en plass, noen som kan avkrefte eller bekrefte dette?
Vis hele sitatet...
Kan selv si jeg ville ha logget av om jeg hadde fått heli på nakken :P
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Prøvde meg på AWA Private Hive #1 nå, spawnet i solnichiy og løp nordover til jeg kom til factory. Innen den tid hadde jeg en CZ550 med et par clips, så jeg la meg i skogkanten og scoutet på factory. Etter omtrent 2 minutter hadde jeg spotta to personer i henholdsvis øverste og nest øverste etasje. Jeg zeroet, siktet og drepte begge to. 4 Skudd holdt mer enn nok, først ett i hver for å få de ned, så ett i hodet for å finishe. Som den gode sniperen jeg er (hey selvskryt er lov) ble jeg liggende og scoute en stund til, da jeg så zombiene ikke despawnet, og jeg lurte på om jeg var nære nok til å holde de der. Fikk fort svar på spørsmålet mitt da en fyr ved navn Andre trasket rett foran meg, fram og tilbake som om han lette etter meg. Jeg ventet til han stoppet og skjøt han i bakhodet.
Endte med alt av survivalgear, en enfield med et par mags og mer mat og drikke + medicals enn jeg kan få i meg.

Today was a good day: http://imgur.com/EduP5TB
Sitat av FatMan Vis innlegg
Prøvde meg på AWA Private Hive #1 nå, spawnet i solnichiy og løp nordover til jeg kom til factory. Innen den tid hadde jeg en CZ550 med et par clips, så jeg la meg i skogkanten og scoutet på factory. Etter omtrent 2 minutter hadde jeg spotta to personer i henholdsvis øverste og nest øverste etasje. Jeg zeroet, siktet og drepte begge to. 4 Skudd holdt mer enn nok, først ett i hver for å få de ned, så ett i hodet for å finishe. Som den gode sniperen jeg er (hey selvskryt er lov) ble jeg liggende og scoute en stund til, da jeg så zombiene ikke despawnet, og jeg lurte på om jeg var nære nok til å holde de der. Fikk fort svar på spørsmålet mitt da en fyr ved navn Andre trasket rett foran meg, fram og tilbake som om han lette etter meg. Jeg ventet til han stoppet og skjøt han i bakhodet.
Endte med alt av survivalgear, en enfield med et par mags og mer mat og drikke + medicals enn jeg kan få i meg.

Today was a good day: http://imgur.com/EduP5TB
Vis hele sitatet...

Skjønner dette, lastet ned Arma i natt, så etter jobb i dag blir det gaming!

Funker waypoints i mappet enda?
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
hehe, høres bra ut !

Syntes det er litt rart at når jeg starter opp pcen så starter alt, men står "HDMI no signal".. får prøve en annen kabel om jeg finner noe :P

Klarer du dra DayZ på full grafikk?
Vis hele sitatet...
Jepp, det går, men sliter litt med fps, er ofte nede på rundt 30 rundt byer osv. Fra hva jeg har hørt er arma 2 veldig prosessorkrevende så jeg bør nok få overklokka snart. Skal oppgradere pcen en del utover våren tenker jeg, vifte, ssd og 120 mhz skjerm står på lista i første omgang. Whitelistinga er ordna nå, var inne en liten tur i går, kult at combatlogging ikke går
Regner meg jeg kommer online nå klokka 3
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
Regner meg jeg kommer online nå klokka 3
Vis hele sitatet...
Dro til North east airfield med en annen medlm her på forumet, der vi fant et heli men det mangle bensin. Vi ble ambusha av 1 sniper og 2 folk med ak. Fuck dem bandits :P
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Orker ikke lage ny tråd, men jeg kjøpte meg Dayz igår og finner ingen kompiser å spille med. Noen som har lyst å spille litt eller? Har for det meste spilt på en norsk server som har "Troms" i navnet sitt.
Vis hele sitatet...
DayZ Cherno Troms?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av ptrrr Vis innlegg
DayZ Cherno Troms?
Vis hele sitatet...
Dunno, er bare en server som har Troms i navnet sitt så er sikkert den. Spiller du noe der?

Har en DMR med 2 mags, men klarte å knekke foten av en jævla zombie og ligger nå ute på en åker nær en liten by og vet faen ikke hvor jeg er. Hadde vært megakult om noen hadde orka å fikse foten min, så kunne de omså fått DMR-rifla hvis det sku vært nødvendig. Må klare å finne ut hvor faen jeg er da.

Noen her som hadde orka det? Dette er altså på den Troms serveren.
Norway-Troms DayZ Server [PRIVATE HIVE]? ip : 79.161.64.11:2302 ?

Skjekk hva det står når du logger inn så skal jeg se om jeg kan gjøre noe
Sist endret av DatPyro; 27. januar 2013 kl. 15:19.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Dunno, er bare en server som har Troms i navnet sitt så er sikkert den. Spiller du noe der?

Har en DMR med 2 mags, men klarte å knekke foten av en jævla zombie og ligger nå ute på en åker nær en liten by og vet faen ikke hvor jeg er. Hadde vært megakult om noen hadde orka å fikse foten min, så kunne de omså fått DMR-rifla hvis det sku vært nødvendig. Må klare å finne ut hvor faen jeg er da.

Noen her som hadde orka det? Dette er altså på den Troms serveren.
Vis hele sitatet...
Serveren er drit, vi er så lei av alt av adminabuse og jævlige folk at vi holder på med en egen server. Gir ip om du vil
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av DatPyro Vis innlegg
Norway-Troms DayZ Server [PRIVATE HIVE]? ip : 79.161.64.11:2302 ?

Skjekk hva det står når du logger inn så skal jeg se om jeg kan gjøre noe
Vis hele sitatet...
Det er den serveren! Spiller du på den?
Er ikke hjemme akkurat nå, men kan logge på senere i kveld. Hva mener du med "sjekk hva det står"?

Sitat av ptrrr Vis innlegg
Serveren er drit, vi er så lei av alt av adminabuse og jævlige folk at vi holder på med en egen server. Gir ip om du vil
Vis hele sitatet...
Jeg har bare spilt en ukes tid, så jeg har lite peiling på hvilke servere som er gode. Er fra Troms så det var naturlig å gå inn på den. Er dere mange som spiller på den egne serveren?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det er den serveren! Spiller du på den?
Er ikke hjemme akkurat nå, men kan logge på senere i kveld. Hva mener du med "sjekk hva det står"?
Vis hele sitatet...
Ah, da mener ejeg når du logger inn med ny character, nederst i høyre (?) hjørne vil det stå vilken by du er nermest, kan så anbefale at du ser etter navnet her :http://dayzdb.com/map Spillte litt på den i går og oppdaget jeg hadde selv fått en wipe siden i forregårs, men kan prøve å komme meg oppover til deg.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av DatPyro Vis innlegg
Ah, da mener ejeg når du logger inn med ny character, nederst i høyre (?) hjørne vil det stå vilken by du er nermest, kan så anbefale at du ser etter navnet her :http://dayzdb.com/map Spillte litt på den i går og oppdaget jeg hadde selv fått en wipe siden i forregårs, men kan prøve å komme meg oppover til deg.
Vis hele sitatet...
Skal prøve, klarer jeg ikke å finne det ut så får jeg bare krype rundt til jeg klarer å finne et skilt av noe slag. Skriver her eller sender deg en PM når jeg har funnet det ut!
Sitat av Jay-O Vis innlegg
Det er det eneste spillet som har fått adrenalinet mitt til å fosse ihvertfall... Ingenting får opp pulsen som å spotte eller jakte på en annen spiller eller måtte snike deg forbi horder av Z'eds uten våpen. Good fun.

Forbered deg på å dø...mye... og ikke bli for knyttet til gear'et ditt. ALLE dør en eller annen gang. Og "dødtiden" (no pun intended) veies opp med syk syk action når det første går til helvete!
Vis hele sitatet...
Forberedte meg på døden i mange timer jeg, men dessverre så var ikke pcen samarbeidsvillig når det kommer til DayZ. Har heldigvis en annen pc, men den får jeg ikke fatt på med det første.

Får bare smøre meg med tålmodighet. Gleden blir vel stor den dagen jeg endelig får satt meg ned med DayZ.
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
Hvor/når møtte du meg?
Vis hele sitatet...
Vi var fresh spawn så disconnecta du i bilen når vi var på vei til en bandit camp. Så logga du først inn når vi fikk geara opp.

Du slapp meg av i Kamenka
Ja husker deg, Alex eller hva du het?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Okei, har funnet ut hvor sånn cirka hvor jeg er på den Troms serveren. Noen som hadde lyst å hjelpe til?
Hva trenger du hjelp til?

edit: leste tilbake, du trenger et skudd på chernarus, got it. Kan sikkert hjelpe hvis du finner ut hvor du er

er ca midt på mappet nå, klar til å hjelpe. Trenger ikke dmren din.
Sist endret av HELEflaska; 29. januar 2013 kl. 09:40.
Yesterday was a good day for me to

Meg og kameraten min (Flush) in game spawnet langt unna hverandre, så jeg gikk igjennom cherno og fant en revolver, kart, litt mat og drikke fra spupermarket, et par blood bags, pain killers og morphine. og mens jeg holdt på med det fant flush en god gammeldags URAL som vi resite nordover med, fant en crash site der jeg fant en FN FAL, og Flush fant en M240 med Scope, etter det gjemte vi URAL'en og logget av

- Kim (heter Kim ingame, så om noen ser meg på er det bare å hyle ut!)
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
Yesterday was a good day for me to

Meg og kameraten min (Flush) in game spawnet langt unna hverandre, så jeg gikk igjennom cherno og fant en revolver, kart, litt mat og drikke fra spupermarket, et par blood bags, pain killers og morphine. og mens jeg holdt på med det fant flush en god gammeldags URAL som vi resite nordover med, fant en crash site der jeg fant en FN FAL, og Flush fant en M240 med Scope, etter det gjemte vi URAL'en og logget av

- Kim (heter Kim ingame, så om noen ser meg på er det bare å hyle ut!)
Vis hele sitatet...
Joiner lett i kveld vist noen gidder å plukke meg opp så jeg slipper å springe rundt uten noen ting
Flush skal jobbe ettermiddag i morgen og i dag, så tviler på jeg skal på den serveren i dag desverre, tenkte jeg skulle spille litt på AWA sin taviana server, joiner du der heller ?
Noen som joiner AWA #1 i kveld?

Sitter i kirken i cherno å venter på at noen kan gi meg blood vist noen joiner

Spiller på AWA #2
lol, jeg kommer ! Christer ikke sant?
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
lol, jeg kommer ! Christer ikke sant?
Vis hele sitatet...
Yup...Klarte å løpe fra zombier å komme meg til kirken der jeg bandasjerte meg selv før jeg klarte å rulle i trappa å miste 5000 blood -.-

Joiner om 5 min igjenn (anti-ghosting dritt)
Sist endret av GJERDE; 30. januar 2013 kl. 22:22.
Jeg er bare noen hundre meter fra kirka tror jeg, men det er teamdeath match i byen :P

forøvrig er jeg logga ut og det er fullt