Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1066
Hei, freaks!

Jeg har bare et lite problem: Hvordan kan jeg skifte faner med tastaturet. Jeg kunne det før, og husket at jeg trykket på noe pluss 1, 2, 3, osv. og da skifter man til den fanen som har det nummeret. Jeg bruker Windows 7 Home Premium.

Noen som vet koden?

Edit: bare for moroskyld, vet dere om noen nettsider der det er de fleste kobinasjonene man kan utføre på et (vanlig) tastatur.
ctrl+(nummeret)
ctrl+t åpner ny fane og ctrl+w lukker den
vertfall sånn på mozilla
Sist endret av Pyrocake; 17. april 2012 kl. 18:11.
Ctrl+ 1 ..2 ..3 etc for å velge fane 1..2..3 etc
Ctrl + Tab for neste fane
Ctrl + Shift + Tab for forrige fane.

Av andre testaturkombinasjoner er jo alltid Ctrl + Alt + Prins Screen en slager (prt src)
Trådstarter
Tusen takk, det funngerte!

Til Lanjelin: Hva gjør Ctrl + Alt + Print Screen?
Du kan også trykke ctrl + page up, jeg har disse to knappene ved siden av hverandre på tastaturet, veldig greit
Trådstarter
Jeg har den på andre si'a av tastaturet jeg. :P
Sitat av ChillKill Vis innlegg
Tusen takk, det funngerte!

Til Lanjelin: Hva gjør Ctrl + Alt + Print Screen?
Vis hele sitatet...
Siden Lanjelin ikke har svart, så svarer jeg deg.
Ctrl + alt + print screen. Da tar du print screen av kun det programmet du er inne i når du trykker kombinasjonen.
F.eks er du i Spotify, så får du kun spotify, og ikke windowslinja nederst og alt det andre som er på skjermen.
Sitat av Lunatique Vis innlegg
Siden Lanjelin ikke har svart, så svarer jeg deg.
Ctrl + alt + print screen. Da tar du print screen av kun det programmet du er inne i når du trykker kombinasjonen.
F.eks er du i Spotify, så får du kun spotify, og ikke windowslinja nederst og alt det andre som er på skjermen.
Vis hele sitatet...
Dette er Alt+ Printscreen.

Ctrl + Alt + Printscreen skrur på modus for svaksynte

Skal være Shift + Alt + Printscreen, ikke Ctrl som nevnt over <.<