Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  207 21098
Jeg drar om hiver Restyle i buret sitt nå så jeg kan bære han inn til Oslo, han slår seg så vrang om han ikke får viljen sin! Vi er ved penisen ca 1445
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Jeg kidnappet AtX, men han er på vei nå!
Føkk dette er maks nisse. Jeg ser alltid sånt her rett etter jeg har lagt andre planer, eller en dag etter det er omme
Koselig treff. Kos og klemz. Gief pics
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar


OH NOM NOM NOM NOM

It was guud treff, strong with the force nff is, men peppes dama var jo lol
Hvor mange var dere a?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
PICS OR MORE TITS!?
Atx passet vekten og tok bare en lett salat. Det ødela dessverre litt for resten som hadde lyst på fettholdig pizza. Ellers var det fint.
Var en liten salat-dusk på den digre banana-spliten ja : )
Gest's Avatar
Trådstarter
Jeg kommer nok til å laste opp bildene jeg tok litt senere, men de må redigeres for å minske størrelse etc. først.

Ellers meget koselig! Håper vi får til noe lignende igjen snart
Jeg havna på fylla med et uhell, så jeg sov hele dagen. Skal ikke gjenta seg.
Koselig lite treff, men vi phailet hardt på å sosialisere oss mer folkens! Og beklager for at noen av oss løp avgårde og etterlot dere andre alene. Neste gang burde vi rulere på plassene, slik at hvert 15-20. minutt flytter noen på seg, da får alle snakket med alle
Gest's Avatar
Trådstarter
Restyle: AtX var skuffende tynn

BILDER FRA TREFFFFF

Bildene ble rimelig dårlige, men jeg glemte liksom kameraet litt og så ble det ingen bra bilder, med disse kom:

AtXbYeA
felix_poker
mentalmelt
SilverKahn
Sky
Vasall
Mith
Voldern
Skyfex
fabianca
SameGeriljaen
Geordie
Kimern89

Hvis jeg har glemt noen, meld dere!
Funker ikke åpne, noen andre det skjer med?
Funker helt fint her twisted =)
Merkelig, har sikkert en slags spærre på pcen eller noen sånt.
Sånn! Da var jeg endelig hjemme. 6 timer tok det å komme til Hurumlandet med buss, 2 timer venting her, 1 time der og litt buss og henting. De ække lætt å bo på lande når en ska heim på kvælsti!

Var forresten et veldig hyggelig treff. Morsomt og se at Atx faktisk er morsom i virkeligheten også(han hadde dog skrøtet på seg et par kilo jeg ikke kan gå god for da) og at rusmiddel delen av forumet er en oppegående gjeng
Min PC phailet også i å åpne mappen til gest..
Min og...Får bare feilmelding fra Dropbox
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Geordie
Sånn! Da var jeg endelig hjemme. 6 timer tok det å komme til Hurumlandet med buss, 2 timer venting her, 1 time der og litt buss og henting. De ække lætt å bo på lande når en ska heim på kvælsti!

Var forresten et veldig hyggelig treff. Morsomt og se at Atx faktisk er morsom i virkeligheten også(han hadde dog skrøtet på seg et par kilo jeg ikke kan gå god for da) og at rusmiddel delen av forumet er en oppegående gjeng
Vis hele sitatet...
Hei hei, jeg er 105kg, du prøvde jo ikke løfte meg engang!

Skal gi deg morro jeg.
JEG FORVENTET ORDENTLIGE MANBOOBS!
Sist endret av Picard; 10. august 2008 kl. 00:26.
Sitat av AtXbYeA
Hei hei, jeg er 105kg, du prøvde jo ikke løfte meg engang!

Skal gi deg morro jeg.
Vis hele sitatet...
Bare småtteri jo
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Kom nettopp hjem fra en tur til Geiranger... Hadde bare dette treffet vært i morgen, så hadde jeg selvfølgelig hoppet på. Jaja.. Må arrangeres noe lignende i den nærmeste fremtid. (Høstferien, kanskje?)

Sitat av Gest
Vis hele sitatet...
Denne linken fungerte dessverre ikke...
Gest's Avatar
Trådstarter
Den har hatt noen feil for meg og, men den fungerer fint fra tid til annen. Jeg tror DropBox har et problem med serverne sine, så dere som ikke får det til, prøv igjen senere. Den skal virke

EDIT: HAXX IN MAH DROPBOX

Jada, helt greit
Sist endret av Gest; 10. august 2008 kl. 00:29.
Jeg hacket serveren som hostet Dropbox og hentet ut bildene siden linken var nede, lastet de midlertidig opp her: http://www.mediafire.com/?mf3sotnodvy

Si i fra hvis jeg bryter noen copyright restriksjoner, Gest, så skal jeg ta ned linken.
Sist endret av Picard; 10. august 2008 kl. 00:31.
Sitat av M72



Denne linken fungerte dessverre ikke...
Vis hele sitatet...
Det er RAR-fil. Du må åpne den med WinRAR e.l.


Var forresten et veldig hyggelig treff. Det var verdt hele den reisen fra bondelandet=P
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Sitat av SameGeriljaen
Det er RAR-fil. Du må åpne den med WinRAR e.l.


Var forresten et veldig hyggelig treff. Det var verdt hele den reisen fra bondelandet=P
Vis hele sitatet...
Sier ikke at FILEN ikke fungerte. Sier bare at LENKEN ikke fungerte.
Sitat av Sky
Koselig lite treff, men vi phailet hardt på å sosialisere oss mer folkens! Og beklager for at noen av oss løp avgårde og etterlot dere andre alene. Neste gang burde vi rulere på plassene, slik at hvert 15-20. minutt flytter noen på seg, da får alle snakket med alle
Vis hele sitatet...
Enig. pga de trange lokalene satt jeg for det meste hos de samme folka, så jeg følte ikke jeg fikk snakket med alle som var der. Var litt kjedelig at regnet skulle ødelegge for parkplanene våres..
Har folk på treffet ytret ønske om at dere nettidentitet ikke knyttes opp mot et bilde? Eller prøver Gest å skryte på seg gjester med mad photoshop skillz?
Sist endret av emphi; 10. august 2008 kl. 02:04.
Gest's Avatar
Trådstarter
emphi: DET ER PAINT!!11 Og nei, de ønsker bare ikke å få ansiktet sitt spredt på webz.
koslig treff dette her, positivt overraska over hvor "normale" folkene egentlig var
får håpe det blir gjentatt en annen gang, dog med litt mer fokus på sosialisering.
Jeg er bare kjempeskuffa over at det ikke ble planlagt i forhold til når jeg hadde fri. Der har vi forbedringspotensiale til neste gang!
Kjempehyggelig dag =) men skulle gjerne ha fått snakket litt mer med flere av dere. Neste gang får vi passe på å velge et sted hvor vi kan sitte litt mer samlet, som et stort rundt bord for eksempel, eller i en park på en solskinnsdag


Atx var forresten skuffende slank =(
Sist endret av mentalmelt; 10. august 2008 kl. 03:32.
For oss som ikke var på treffet, men liker å se på bilder for å ønske at vi var med: Hvem er det som har så masse skjegg? Jeg likte det.
Mith om jeg ikke husker feil. Veldig koselig kar
Det så fint ut, jeg håper det blir et nytt treff snart så jeg også får vært med! Og forresten, LENIN! Jeg vil møtte denne Lenin.
Gest's Avatar
Trådstarter
Han er ikke faktisk Lenin, daaaaaaa

Men det blir nok et treff til en gang. Ville vært surt ellers.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Bildelinken var phail. Prøv å rename filen til noe uten Æ.
Får ikke lasta den ned jeg heller.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg etterlyser noen skikkelig bilder.
Gest's Avatar
Trådstarter
Skyfex: Prøv linken til Geordie.
Jeg må desverre melde om at jeg
forsov meg, var i Oslo 1530, men når jeg kom til penisen så var den eneste grupperingen en gjeng med knarkere. Tenkte kanskje det var dere når jeg så en veldig grønn jakke ifra 70 tallet, men han het Jarle og lurte på om jeg var keen på pepper så for min del ble det kaffe på Egon og øl på Majorstuen!
Sist endret av telebohrian82; 10. august 2008 kl. 16:47.
Hvorfor dro du ikke bare til Peppes(den 10 meter unna penisen), du hadde vel kommet nesten samtidig som Atx.
Vi satt ca 30 meter unna møteplassen på peppes.. Du hadde sett oss gjennom vinduet =)
Doh! Er nok fordi jeg er så blyg av meg! Hvor var det dere dro etterpå og hvor lenge var dere på peppes? Snakket med Restyle og han sa han ga opp å finne dere.

Forumtreff på Opera-taket neste gang da eller?
Ga opp og finne oss? Man kunne se oss i vinduet. Vi skulle jo møtes ved trafikanten klokken 3 og gå til Peppes 10 meter unna hvor vi satt i to timer eller noe sånt. Tror dere hadde klart og finne oss hvis dere ville=)
Sitat av Geordie
Mith om jeg ikke husker feil. Veldig koselig kar
Vis hele sitatet...
DU har het rett, mith har masse skjegg.
Når jeg snakket med Restyle sa han at dere var dratt til Bislett, så han gå opp! Jeg hadde egentlig en date på Egon klokken 16 så tenkte jeg skulle tatt en øl med dere først, men så ble klokken så mye før jeg kom meg til Oslo.

Veit at det ikke finnes en unnskylding som er god nok for å svikte brorskapet! Jeg gremmes av meg selv
Vel, om dere hadde lest tråden så hadde dere sett at vi satt ca 30 meter unna dere.. Men men, vi får nok nye sjanser til å danse limbo sammen skal du se!
Sitat av Geordie
Ga opp og finne oss? Man kunne se oss i vinduet. Vi skulle jo møtes ved trafikanten klokken 3 og gå til Peppes 10 meter unna hvor vi satt i to timer eller noe sånt. Tror dere hadde klart og finne oss hvis dere ville=)
Vis hele sitatet...
Seriøst? Jeg trudde det var en Peppes borte ved Bislet, jeg
Faen heller, da skulle jeg klart å finne dere !


E1:
Ingen flere som tok bilder da? :-)
Sist endret av Restyle; 10. august 2008 kl. 17:24.
Flere treff kommer garantert i fremtiden, så ikke bekymre dere. Når neste treff planlegges, så følg nøye med i tråden =)