Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  207 21076
Tror du med sikkerhet kan krysse meg av lista. Var visst en bursdag som kom i veien.
Må nok skrive meg av og dessverre, var visst opptatt
I will be there

Jeg ser at en del er engstelige for at det skal bli "kleint" eller at vi ikke skal "ha noe å gjøre når pizzaen er spist". Jeg kan berolige dere med at vi har hatt liknende treff før (spist og drukket på spisested, pratet, trasket rundt i byen, spist melon og jorbær i park osv. osv.) og dette har funket ypperlig. Lite pinlige stillheter, mye spennende diskusjoner og generell smalltalk
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg vil forresten ha meg frabedt juling fra søringkuker da jeg er en frisnakket tromsøværing, mao jeg kan fort kommentere din mor på et upassende vis, dette er dog en nord-norsk måte å si "hei" på.
Gest's Avatar
Trådstarter
Jeg vil bare gi en siste påminnelse om at påmelding må skje før den 8. August, da jeg kommer til å bestille bord da.
Alle som står på kanskje-lista vil bli regnet som at ikke kommer, om ikke annen beskjed blir gitt. Dvs at jeg ikke tar dere med i beregning når bord blir bestilt.

Lista ser nå slik ut:

Kommer:
mentalmelt
Sky
Gest
Silvercrest55
froskenfredrik
Poke
felix_poker
AtXbYeA
Geordie

Kommer nesten garantert:
Skyfex
Voldern
Restyle
Kugie
ulldott
fabianca

Kommer kanskje:
disaster_master
torsken
SameGeriljaen
MartinB
Kimern89
Gromstad2
kosepaa
Allure
KingPill
Bobbo
Pumazz

Listebytte bør sendes over PM, som sagt før.

Hei og hopp!
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
jeg og bean kommer
Superkewl!
Hva er diskusjonstemaene på slike treff? Er det noe givende?

Vurderer å komme om jeg får med meg en jeg kjenner ihvertfall...
Gest's Avatar
Trådstarter
Cryptography: Stort sett diskuterer vi voldtekt, barnerov og filming av dette som vi laster opp på vår private FTP-server. Så vi satser på stort oppmøte av små barn

Neida, men diskusjonene blir hva du gjør dem til. Snakk pleier å gå naturlig på slike treff, alltid noe å diskutere.
Sist endret av Gest; 6. august 2008 kl. 21:09.
Diskusjonen går, etter min erfaring, i følgende temaer:

-Rusmidler (forumets rusmiddel-seksjon er ofte sterkt representert. Dette er sosiale og hyggelige mennesker, må vite!)
- Sex (iom. at vi er flest gutter. Blir ofte litt griseprat)
- Data (seff, det er jo mange datainteresserte her. Selv blir jeg litt lost når dette temaet dukker opp, men det er alltids noe å lære, eller noen andre å snakke med )
- Livet. Generell filosofi. Alt mulig.
-Generell kriminalitet (ofte relatert til rusmidler eller datakriminalitet. Men ikke alltid)
-Røverhistorier og diverse anekdoter
- Mat
- Politikk
- Jobb og utdannelse (hvor mye man tjener, eller hvor mye man tjener når utdannelsen er ferdig)
- Kultur (film, spill, , bøker osv.)

Something like that. Det meste med andre ord
Jeg kommer og jeg blir sint om noen spoiler Batman.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg tenkte å prate om hvordan vi skal utføre mytteri på skipet nff mot den onde kaptein nso, og andre gode fortellinger.

Ellers snakker jeg mest i blødende anus for tiden.
Jeg satser på at noen kjenner meg igjen og tar meg inn i varmen hvis jeg går meg bort/ikke kjenner igjen noen. Blir man flama hvis man er veggiz forresten?
Er vel ikke værre enn å si at de som kommer aleine går med rosa sekk. Så kan de som skjenner hverandre bare rope på dere andre.
Var veggis før i tiden og også på nFF treff. Går helt fint. Peppes har jo god veggispizza, nummer 39 om jeg ikke husker feil.
Sist endret av Mith; 7. august 2008 kl. 12:40.
Gest's Avatar
Trådstarter
Poke: Stort sett blir du ikke kjent igjen, men du vil nok kjenne igjen oss. Det er vel bare å gå opp til den svære gjengen ved Trafikanten.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Gest
Poke: Stort sett blir du ikke kjent igjen, men du vil nok kjenne igjen oss. Det er vel bare å gå opp til den svære gjengen ved Trafikanten.
Vis hele sitatet...
Jeg kan ha på meg en Grønn trøye så kan jeg brukes som varselbøye, eventuelt hus.
Sitat av Gest
Poke: Stort sett blir du ikke kjent igjen, men du vil nok kjenne igjen oss. Det er vel bare å gå opp til den svære gjengen ved Trafikanten.
Vis hele sitatet...
Bare gå til den gjengen ved Trafikanten ja, hoho. Fare for og havne i litt feil gjeng da gitt! Tror du skal klare og finne dem poke.

Du får satse på buss da, ettersom du ikke er så flink til å haike.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Kunne forresten vært en god idè å få en kru til å oppdatere orginalposten med info som er relevant nå.

jeg klarte forresten ikke få med meg hvilken peppes dette er ? Æ E IKKJE SÅ KJEINNT I OSLO LOL xD : (
Kan ikke du gjøre det a AtXbYeA, eller har ikke VIFs rettigheter til slikt?

Jeg fikk forresten ikke med hvilken Peppes det er jeg heller.
Gest's Avatar
Trådstarter
Ah, nei, det blir nok den som er nederst i Karl Johan, da den er nærmest møtested og er ganske stor av seg.
Det passer veldig fint.
Sitat av Geordie
Kan ikke du gjøre det a AtXbYeA, eller har ikke VIFs rettigheter til slikt?

Jeg fikk forresten ikke med hvilken Peppes det er jeg heller.
Vis hele sitatet...
VIF's har ingen rettigheter annet enn retten til å være smartass. (som de egentlig heller ikke har =)
Sist endret av mentalmelt; 7. august 2008 kl. 17:23.
Sitat av felix_poker
Diskusjonen går, etter min erfaring, i følgende temaer:

-Rusmidler (forumets rusmiddel-seksjon er ofte sterkt representert. Dette er sosiale og hyggelige mennesker, må vite!)
- Sex (iom. at vi er flest gutter. Blir ofte litt griseprat)
- Data (seff, det er jo mange datainteresserte her. Selv blir jeg litt lost når dette temaet dukker opp, men det er alltids noe å lære, eller noen andre å snakke med )
- Livet. Generell filosofi. Alt mulig.
-Generell kriminalitet (ofte relatert til rusmidler eller datakriminalitet. Men ikke alltid)
-Røverhistorier og diverse anekdoter
- Mat
- Politikk
- Jobb og utdannelse (hvor mye man tjener, eller hvor mye man tjener når utdannelsen er ferdig)
- Kultur (film, spill, , bøker osv.)

Something like that. Det meste med andre ord
Vis hele sitatet...
Høres ut som en oppsummering av hele forumet det..
Er keen på å dra, men skjer mye annet i helga også. Jeg antar det er lov å komme selv om man ikke har sagt fra på forhånd - jeg kommer selvsagt ikke til å ta plassen til noen på peppes om det blir plassproblemer.
Kjempehyggelig hvis du kommer =) men det blir satt pris på om du sier ifra på forhånd. Greit å ha en slik regel så slipper vi å tenke på at det kanskje dukker opp 5-10 uventede brukere som vi ikke har plass til. Store grupper krever barnehageregler, likt for alle
"Svær" gjeng... Kan jeg være så direkte å spørre om du mente feit gjeng? Da blir det sikkert lett. Evt en sexy vimpel, norskt flagg osv. Ellers setter jeg pris på tskjorter i signalfarger.
Gest's Avatar
Trådstarter
Vel, de fleste jeg kjenner fra forumet er egentlig ganske tynne og godt trent, men du vil nok kjenne oss igjen på at alderen er relativt varierende, stilene er varierende og mange av disse menneskene ville vanligvis ikke hengt sammen. Druggies og nerder, stort sett

Men AtX må nok ha på seg den grønne t-skjorta, ja.
Dette kommer til å bli en damn sexy gjeng.
Haha, egentlig ganske kult hvordan folk som vanligvis ikke ville hengt sammen blir trukket sammen av nFF. Minner meg litt om det programmet som gikk på tv, Beauty and the Geek.
Alkoholisert gamer
Jeg hadde blitt med hadde det ikke vært for at jeg har andre planer men men.. det kommer vel fler nFF treff i oslo?

Haha. det ligger mye i det gest sier, at dere kommer til å skille dere ut litt på aldersforskjellen på folkene som er der.. og hobbyer.. Noen liker å sitte å teste nye stoffer, mens andre liker å sitte å teste nye programmer og hardware.. Er stor forskjell på de to tingene der ja..
Vi møtes fortsatt ved trafikanten?
Jeg kan ikke komme desverre.
Gest's Avatar
Trådstarter
Geordie: Les førsteposten, alle oppdaterte opplysinger om når og hvor og hva ble lagt til av Slashdot før i dag.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Geordie
Haha, egentlig ganske kult hvordan folk som vanligvis ikke ville hengt sammen blir trukket sammen av nFF. Minner meg litt om det programmet som gikk på tv, Beauty and the Geek.
Vis hele sitatet...
Ikke hat meg selv om jeg er hot.
Sitat av ekoli
Haha. det ligger mye i det gest sier, at dere kommer til å skille dere ut litt på aldersforskjellen på folkene som er der.. og hobbyer.. Noen liker å sitte å teste nye stoffer, mens andre liker å sitte å teste nye programmer og hardware.. Er stor forskjell på de to tingene der ja..
Vis hele sitatet...
Det er ikke så stor forskjell egentlig.. Vi har bare litt forskjellige preferanser når det kommer til hardware og programmer.. Noen foretrekker metallbokser med digitale systemer, mens vi andre sverger til organiske klumper med analoge signaler
Selv om jeg ikke kunne komme, så vil jeg be i allefall en freak, som har litt peil på å ta bilder, om å ta noen bilder og legge ut. Kanskje ta et stort gruppebilde med navn?
Pokker! så dette nå. Faen at jeg la planer i går!
Er det pizza klokken 15 eller er det knarkesafari i Karl Johans Gate først?
Jeg tror jeg stikker innom og tar meg en rusbrus før jeg drar videre!
Gest's Avatar
Trådstarter
Max-Mekka: Jeg kan nesten like mye om kameraer som bestemoren din, men bildene mine ser ut til å bli greie, og jeg tenkte jeg skulle ta litt bilder. Noen andre som sikkert kan mer om bilder må gjerne også ta med kamera, så kan vi krangle om hvem som er kulest og har størst penis utifra linsestørrelse m.m.

mathfjeld: Jeg vil nok bestille bord til tre-ish. Vi går nok rett og spiser og vi tar nok ingen "knarkesafari" (hva i helvete er det?).

Jeg bestiller bord klokken åtte, så la påmeldingene fortsatt strømme på!
Sist endret av Gest; 8. august 2008 kl. 13:42.
knarkesafari er en gåtur i Oslo! Da møter jeg opp klokken 3 tar en øl og stikker igjen!
Jeg må flytte over på kanskjelista i siste liten, fikk 2000 mindre i lønning enn husleia. Agh. Noen fra Tønsberg-området som kjører og vil ha en gratispassasjer?
Poke: Er det noe vits of flytte deg over på kanskjelista nå? Da har du bare litt over en time på å bli flytta tilbake
Gest's Avatar
Trådstarter
Jeg bestiller noen ekstra plasser for sikkerhets skyld, jeg er jo ikke slem
AtXbYeA kan sikkert hacke betalingsterminalen så vi går i pluss Poke
Håper jeg klarer å komme meg ditt!
Er ikke helt 100%, men godt over 50% sikkert. Siden jeg da ikke kan bekrefte det 100% håper jeg det er noen plasser til overs siden jeg mest sannsynlig dukker opp.
Vi kan bare be atx sette seg på gulvet, så er det brått ti plasser ledig.
Gest's Avatar
Trådstarter
Da er bord bestilt.

Disse har da gitt beskjed:

Kommer:
mentalmelt
Sky
Gest
felix_poker
AtXbYeA
Geordie
SilverKahn
bean
Mith
fabianca
SameGeriljaen
Kimern89
mathfjeld
vasall

Kommer nesten garantert:
Skyfex
Voldern
Kugie
(Restyle)

Jeg har bestilt noen plasser ekstra, og så står videre spesifikasjoner om hvor og når i førstepost.

Vel møtt!
Æ e me honjer prosænt sikkert
Alt skjer i Oslo... Hovedstaten i Afrika som min lærer fortalte xD